Godmorgon vänner så var de en ny dag :)


♦~◊~♦
Godmorgon alla vänner så var de en ny dag idag med nya händelser kan man säga ;) fast för mig blir början på de nya året tung känner jag för har en huvudvärk utöver allt annat :mad: så jag lär inte göra många knop alls idag utan jag lär mest ta de lugnt å surfa lite på nätet när jag känner att skallen orkar lite mera men än så länge går de skapligt även om de känns som om skallen ska explodera :S nån som vill byta huvud en stund med mig???? :question:
♦~◊~♦
Jag sitter å funderar hur jag vill att min nya design på bloggen ska se ut just nu för vann ju en via tävlingen som kaffehörnan å Anaform hade tillsammans så om ni har nå bra förslag nån så SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA ge mig förslag på hur den ska se ut lite????
♦~◊~♦
Jag älskar ju rött så vill nog ha lite rött i den, sen älskar jag älvor å änglar så kanske nåt tema på de hade kunnat vara nåt, men ska även lägga in kort på mina små älskade hundar å vem vet kanske nån bild på mig själv oxå kan slinga in där de hade kunnat gå hmmmm.......tankarna snurra nu ;)
♦~◊~♦
Men man får se vad de blir för nåt av de hela ska fundera ett litet tag till innan jag bestämmer mig helt å hållet för vill få de rätt på en gång när man nu har chansen att få en läcker design.
♦~◊~♦
Nää nu ska jag fortsätta att trycka i mig kaffe å se om de hjälper till mot min arma skalle om så kanske bara för en liten stund kan de hjälpa hoppas jag......men ha de så gott så hörs vi senare alla bloggare där ute jag återkommer med mera senare :D
♦~◊~♦
Sköt om er å var rädda om varandra för vi lever bara en gång!
♦~◊~♦

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon vänner så var de en ny dag :)


♦~◊~♦
Godmorgon alla vänner så var de en ny dag idag med nya händelser kan man säga ;) fast för mig blir början på de nya året tung känner jag för har en huvudvärk utöver allt annat :mad: så jag lär inte göra många knop alls idag utan jag lär mest ta de lugnt å surfa lite på nätet när jag känner att skallen orkar lite mera men än så länge går de skapligt även om de känns som om skallen ska explodera :S nån som vill byta huvud en stund med mig???? :question:
♦~◊~♦
Jag sitter å funderar hur jag vill att min nya design på bloggen ska se ut just nu för vann ju en via tävlingen som kaffehörnan å Anaform hade tillsammans så om ni har nå bra förslag nån så SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA ge mig förslag på hur den ska se ut lite????
♦~◊~♦
Jag älskar ju rött så vill nog ha lite rött i den, sen älskar jag älvor å änglar så kanske nåt tema på de hade kunnat vara nåt, men ska även lägga in kort på mina små älskade hundar å vem vet kanske nån bild på mig själv oxå kan slinga in där de hade kunnat gå hmmmm.......tankarna snurra nu ;)
♦~◊~♦
Men man får se vad de blir för nåt av de hela ska fundera ett litet tag till innan jag bestämmer mig helt å hållet för vill få de rätt på en gång när man nu har chansen att få en läcker design.
♦~◊~♦
Nää nu ska jag fortsätta att trycka i mig kaffe å se om de hjälper till mot min arma skalle om så kanske bara för en liten stund kan de hjälpa hoppas jag......men ha de så gott så hörs vi senare alla bloggare där ute jag återkommer med mera senare :D
♦~◊~♦
Sköt om er å var rädda om varandra för vi lever bara en gång!
♦~◊~♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON