Hejsan så var de Måndag igen å ny vecka :D



Så var de Måndag igen å ny vecka med nya äventyr :D jag ska börja med att säga att jag inte sovit till nu utan varit på prommis med mina hundar å pysslat med lite annat här hemma så de är därför godmorronbloggen blivit aningen försenad :S

Sen har jag svarat på kommentarer å hunnit delta i en tävling om en kamera WOW den vill jag verkligen vinna för har inte ägt en kamera på över 15 år så de hade verkligen varit nåt för mig känner jag men sån tur har man väl inte förstår jag....men hoppas kan man alltid göra.

Idag ska jag rensa å plocka lite här hemma innan imorron för då hade jag tänkt att dammsuga lite om huvudet fortsätter att hålla sig lugnt vill säga :question: så hoppas de så jag får lite gjort den här veckan för behöver verkligen de.

Sen på onsdag var de tänkt att vi skulle fara på stan å ha våran kaffestund jag å min gumma MEN vet inte hur de går ännu för min gumma har blivit jätte förkyld tyvärr å tappat rösten så får se om hon ens orkar med de.....hoppas de för vi vill de bägge men vill inte att hon åker om hon är dålig för då ska min gumma ligga hemma å VILA VILA VILA FÖRSTÅTT GUMMAN??????

Nää nu ska jag fortsätta med mitt plockande de blir nånting gjort här hemma, men hoppas ni får en underbar dag alla å njut av att de är varmare ute för vi har bara nån grad kallt å de är underbart helt enkelt man njuter av att vara ute såna här dagar de är vackert ute.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA GLÖM ALDRIG DE.

SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILW CROCODILE


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Hejsan så var de Måndag igen å ny vecka :D



Så var de Måndag igen å ny vecka med nya äventyr :D jag ska börja med att säga att jag inte sovit till nu utan varit på prommis med mina hundar å pysslat med lite annat här hemma så de är därför godmorronbloggen blivit aningen försenad :S

Sen har jag svarat på kommentarer å hunnit delta i en tävling om en kamera WOW den vill jag verkligen vinna för har inte ägt en kamera på över 15 år så de hade verkligen varit nåt för mig känner jag men sån tur har man väl inte förstår jag....men hoppas kan man alltid göra.

Idag ska jag rensa å plocka lite här hemma innan imorron för då hade jag tänkt att dammsuga lite om huvudet fortsätter att hålla sig lugnt vill säga :question: så hoppas de så jag får lite gjort den här veckan för behöver verkligen de.

Sen på onsdag var de tänkt att vi skulle fara på stan å ha våran kaffestund jag å min gumma MEN vet inte hur de går ännu för min gumma har blivit jätte förkyld tyvärr å tappat rösten så får se om hon ens orkar med de.....hoppas de för vi vill de bägge men vill inte att hon åker om hon är dålig för då ska min gumma ligga hemma å VILA VILA VILA FÖRSTÅTT GUMMAN??????

Nää nu ska jag fortsätta med mitt plockande de blir nånting gjort här hemma, men hoppas ni får en underbar dag alla å njut av att de är varmare ute för vi har bara nån grad kallt å de är underbart helt enkelt man njuter av att vara ute såna här dagar de är vackert ute.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA GLÖM ALDRIG DE.

SEE YOU LATER ALLIGATOR, AFTER A WHILW CROCODILE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON