Lukas den lilla renen :D

De jag nu kommer visa er kommer nog få många att skratta å endel att fasa beror på hur ni ser på de hela :D själv tycker jag de är lite små komiskt å samtidigt gulligt.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Jag berättade ju tidigare att jag hade träffat renen Lukas hemma hos min lillebror i hans kök japp ni läste rätt i köket ;) han bor i garaget me mellan varven får han komma in å få sig ett äppel eller två, fast numera är de mer sällan för sen han blev varm i pälsen så ställer han till med bus å oreda så för de mesta är han i garaget.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Här kommer en liten bildserie på Lukas i köket med mamma å min lillebrors tjej Annika
≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Så som ni ser så är de verkligen en ren i köket renen LUKAS :D
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Nu kommer en liten bildserie på alla hundar vi hade samlade på samma ställe under julen närmare bestämt 7 stycken vid namn Ängla, Aya, Loppan, Atos, Eniro, Peppe å lilla Kato våran lilla samling.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Så här har ni nu dom utlovade bilderna på våran lilla kavalkad av djur så vad tycks???
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Hoppas ni fått ett gott skratt nu för alla har väl hört att ett gott skratt förlänger livet så jag lär aldrig dö med andra ord så många goda skratt som jag haft bara under jul å nyårs helgerna.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Ha de gott alla så hörs vi senare med en nattblogg innan de är dax att sova för natten.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lukas den lilla renen :D

De jag nu kommer visa er kommer nog få många att skratta å endel att fasa beror på hur ni ser på de hela :D själv tycker jag de är lite små komiskt å samtidigt gulligt.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Jag berättade ju tidigare att jag hade träffat renen Lukas hemma hos min lillebror i hans kök japp ni läste rätt i köket ;) han bor i garaget me mellan varven får han komma in å få sig ett äppel eller två, fast numera är de mer sällan för sen han blev varm i pälsen så ställer han till med bus å oreda så för de mesta är han i garaget.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Här kommer en liten bildserie på Lukas i köket med mamma å min lillebrors tjej Annika
≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Så som ni ser så är de verkligen en ren i köket renen LUKAS :D
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Nu kommer en liten bildserie på alla hundar vi hade samlade på samma ställe under julen närmare bestämt 7 stycken vid namn Ängla, Aya, Loppan, Atos, Eniro, Peppe å lilla Kato våran lilla samling.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈

≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Så här har ni nu dom utlovade bilderna på våran lilla kavalkad av djur så vad tycks???
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Hoppas ni fått ett gott skratt nu för alla har väl hört att ett gott skratt förlänger livet så jag lär aldrig dö med andra ord så många goda skratt som jag haft bara under jul å nyårs helgerna.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈
Ha de gott alla så hörs vi senare med en nattblogg innan de är dax att sova för natten.
≈♦♦≈♥≈♦♦≈



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON