Måndag å jag mår skapligt :bigeyes:



Så var de måndag igen å ny vecka å de mest otroliga är att jag mår skapligt idag trots städandet igår för de brukar för de mesta straffa sig dagen efter men inte denna gången vilket känns helt underbart....har mått skapligt hela dagen än så länge :D

Min gumma ringde å väckte mig imorse så jag hann precis göra mig klar innan hon var här å vi skulle till stan en sväng å kolla runt hon skulle göra några ärenden å jag földe mest med för att komma mig ut en stund från mitt hem å dom fyra väggarna man lever innanför annars.
Vi började med en fika på CK så klart sen vart de att kolla runt lite å skaffa sportbehå till hennes bonusdotter, sen kollade vi runt en stund till innan vi for på söder å kollade på några affärer där oxå för gumman skulle ha tag i en skyddsfilm till HTC Wildfire som bonusdottern köpt sig av julklappspengarna hon fått å en mobilväska en rosa så klart, hon är i en rosa period just nu.

Sen for vi upp på solbacken en sväng å kollade runt lite där oxå alltid kul var å kollade på lite blommor behöver skaffa nya till mitt tv-rum för dom ser mer död än levande ut ha ha ha.
Sen fick mina hundar åka till hundstället som vi kallar de å göra sina behov så jag slapp ta ut dom utan kunde åka hem å börja plocka lite hemma för ska torka av golvet senare å skura toa så de är gjort men sen är jag super nöjd med mitt hem till nästa gång ;) för med tre hundar tar de inte lång tid innan de är dax att göra om de igen....de är nackdelen med hundar MEN fördelarna ar så mycke mycke större än nackdelarna så de kan jag ta helt enkelt.

Hoppas att ni haft en bra dag vad än ni har gjort för vädret har ju varit skapligt ändå fram till mot slutet när de började SNÖA IGEN......tycker de kan sluta snöa helt å hållet nu är less snön nu vill jag ha värme sol å VÅR med allt som den hör till så nu får de vara nog med snöandet.

Ha en fortsatt underbar eftermiddag å kväll så hörs vi nog senare med lite mera klotter å kladd innan de är dax att lägga sig å sova vill säga, men ska hämta min son före de för han jobbar heltid några dagar framöver nu å de känns underbart.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET VIS ♥



♥ Å DENNA BILDEN ÄR TILL DIG GUMMAN MIN ♥
♥ LOVE YA ALWAYS AND FOREVER ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Måndag å jag mår skapligt :bigeyes:



Så var de måndag igen å ny vecka å de mest otroliga är att jag mår skapligt idag trots städandet igår för de brukar för de mesta straffa sig dagen efter men inte denna gången vilket känns helt underbart....har mått skapligt hela dagen än så länge :D

Min gumma ringde å väckte mig imorse så jag hann precis göra mig klar innan hon var här å vi skulle till stan en sväng å kolla runt hon skulle göra några ärenden å jag földe mest med för att komma mig ut en stund från mitt hem å dom fyra väggarna man lever innanför annars.
Vi började med en fika på CK så klart sen vart de att kolla runt lite å skaffa sportbehå till hennes bonusdotter, sen kollade vi runt en stund till innan vi for på söder å kollade på några affärer där oxå för gumman skulle ha tag i en skyddsfilm till HTC Wildfire som bonusdottern köpt sig av julklappspengarna hon fått å en mobilväska en rosa så klart, hon är i en rosa period just nu.

Sen for vi upp på solbacken en sväng å kollade runt lite där oxå alltid kul var å kollade på lite blommor behöver skaffa nya till mitt tv-rum för dom ser mer död än levande ut ha ha ha.
Sen fick mina hundar åka till hundstället som vi kallar de å göra sina behov så jag slapp ta ut dom utan kunde åka hem å börja plocka lite hemma för ska torka av golvet senare å skura toa så de är gjort men sen är jag super nöjd med mitt hem till nästa gång ;) för med tre hundar tar de inte lång tid innan de är dax att göra om de igen....de är nackdelen med hundar MEN fördelarna ar så mycke mycke större än nackdelarna så de kan jag ta helt enkelt.

Hoppas att ni haft en bra dag vad än ni har gjort för vädret har ju varit skapligt ändå fram till mot slutet när de började SNÖA IGEN......tycker de kan sluta snöa helt å hållet nu är less snön nu vill jag ha värme sol å VÅR med allt som den hör till så nu får de vara nog med snöandet.

Ha en fortsatt underbar eftermiddag å kväll så hörs vi nog senare med lite mera klotter å kladd innan de är dax att lägga sig å sova vill säga, men ska hämta min son före de för han jobbar heltid några dagar framöver nu å de känns underbart.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET VIS ♥



♥ Å DENNA BILDEN ÄR TILL DIG GUMMAN MIN ♥
♥ LOVE YA ALWAYS AND FOREVER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON