Natti Natti alla nattsuddare :tired:

:tired: Natti Natti alla nattsuddare nu är de sängen som väntar :tired:
:tired:

:tired:
Idag har varit en fullspäckad dag kan man lugnt säga för jag har ÄNTLIGEN städat ut julen från mitt hem å skönt var de att få de gjort för har gruvat mig en hel del eftersom skallen å jag inte varit överens just nåt sista tiden....men idag stod jag inte ut nå mera utan idag åkte julen ut.
:tired:
Skallen har bråkat så inåt H-vete men bet bara ihop å fick de gjort så imorron blir de dammsuga, skura, byta gardiner å plåstra om min gummas häl förstås för hon har rejäla sår där nu.
Men orkade inte göra allt idag därfär gör jag resten imorron har legat å hållt fast min skalle ett bra tag nu å provat de mesta för att den ska lugna sig men den vill inte så då är de bara sängen som återstår å sen håller man tummar å tår att de ska ge sig till imorron.....ni vet optimisten.
:tired:
Min gumma måste jag plåstra om de är super viktigt för hon får var i alla sina sår annars pga sin reumatiska sjukdom så blir de var världigt lätt å väldigt fort så jag brukar se till att alla sår läggs om väl för att bespara henne onödigt lidande......MEN DÅ MÅSTE MAN OXÅ SÄGA TILL NÄR MAN FÅR SÅREN Å INTE VÄNTA EN VECKA ELLER TVÅ ELLER HUR GUMMAN?????????????????
:tired:
Men kände att jag kunde inte lägga mig å somna utan att ha skrivit en liten blogg åt er i alla fall även om den bidde liten så bättre än ingenting tycker jag å jag tycker om att skriva, tycker bara inte om att ha ont samtidigt vilket jag alltid har tyvärr......men inte löns de hänga läpp för de bara LE åt skiten de blir inte bättre än så här.
:tired:
De tog mig lite tid att komma igång med att plocka ner julen men när man väl börjar så går de fort å jag är en sån som inte kan sluta förrän allt är borta å nedpackat i lådor fint å prydligt.
Så nu har julen dansat ut å tomtarna ligger i dvala till nästa advent SKÖNT SKÖNT SKÖNT.
:tired:
Nää mina nattugglor nu säger jag Natti Natti till er hoppas ni får sova gott inatt så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd om allt å ingenting.
:tired:
♥ Till gumman min hoppas du får sova men annars vet du vart jag finns LOVE YA ♥
♥ God Natt, Sov Gott dröm sött! ♥
:tired:

:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti alla nattsuddare :tired:

:tired: Natti Natti alla nattsuddare nu är de sängen som väntar :tired:
:tired:

:tired:
Idag har varit en fullspäckad dag kan man lugnt säga för jag har ÄNTLIGEN städat ut julen från mitt hem å skönt var de att få de gjort för har gruvat mig en hel del eftersom skallen å jag inte varit överens just nåt sista tiden....men idag stod jag inte ut nå mera utan idag åkte julen ut.
:tired:
Skallen har bråkat så inåt H-vete men bet bara ihop å fick de gjort så imorron blir de dammsuga, skura, byta gardiner å plåstra om min gummas häl förstås för hon har rejäla sår där nu.
Men orkade inte göra allt idag därfär gör jag resten imorron har legat å hållt fast min skalle ett bra tag nu å provat de mesta för att den ska lugna sig men den vill inte så då är de bara sängen som återstår å sen håller man tummar å tår att de ska ge sig till imorron.....ni vet optimisten.
:tired:
Min gumma måste jag plåstra om de är super viktigt för hon får var i alla sina sår annars pga sin reumatiska sjukdom så blir de var världigt lätt å väldigt fort så jag brukar se till att alla sår läggs om väl för att bespara henne onödigt lidande......MEN DÅ MÅSTE MAN OXÅ SÄGA TILL NÄR MAN FÅR SÅREN Å INTE VÄNTA EN VECKA ELLER TVÅ ELLER HUR GUMMAN?????????????????
:tired:
Men kände att jag kunde inte lägga mig å somna utan att ha skrivit en liten blogg åt er i alla fall även om den bidde liten så bättre än ingenting tycker jag å jag tycker om att skriva, tycker bara inte om att ha ont samtidigt vilket jag alltid har tyvärr......men inte löns de hänga läpp för de bara LE åt skiten de blir inte bättre än så här.
:tired:
De tog mig lite tid att komma igång med att plocka ner julen men när man väl börjar så går de fort å jag är en sån som inte kan sluta förrän allt är borta å nedpackat i lådor fint å prydligt.
Så nu har julen dansat ut å tomtarna ligger i dvala till nästa advent SKÖNT SKÖNT SKÖNT.
:tired:
Nää mina nattugglor nu säger jag Natti Natti till er hoppas ni får sova gott inatt så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd om allt å ingenting.
:tired:
♥ Till gumman min hoppas du får sova men annars vet du vart jag finns LOVE YA ♥
♥ God Natt, Sov Gott dröm sött! ♥
:tired:

:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON