Nu alla nattsuddare är de suddat färdigt här :tired:

:tired: Nu alla nattsuddare är de suddat färdigt för min del är trött nu :tired:
:tired:

:tired:
Nu har jag fått hem min son å hundarna har fått göra sitt för natten så nu återstår bara att krypa till sängs själv å ge sömnen en ärlig chans att infinna sig för är trött som faan, men de är inte nån garanti för sömn nu när skallen bråkar så de är bara hålla tummar å tår att de blir sömn inatt för känner att jag är i STORT behov av de.
:tired:
Den goda nyheten är väl att min son dom närmaste veckorna kommer att jobba för lön å inte praktik utan han ska rent JOBBA å de lär bli minst 50% han får jobba tills dom kanske kan få en ledig plats åt han på heltid, för dom vill verkligen ha kvar han å de ser jag på min son att han känner sig stolt över att dom vill ha kvar han för de innebär att dom tycker om den mat han gör å de är ju vad en kock vill höra att dom är bra å gör god mat.......å han är duktig faktiskt.....ja jag vet ni tänker klart du säger så de är ju din son MEN han är duktig å jag är imponerad över hur bra han kombinerar smaker å de är även min mamma som jobbat som kocka i hur många år som helst.
:tired:
Jag hoppas verkligen dom får en plats åt han så att han får jobba kvar för han trivs där å dom trivs med att ha han där så bättre än så kan de ju inte bli eller hur har jag fel?????
:tired:
Nää ni nu ska jag nattsudda mig till sängs så man kanske kan få lite sömn inatt å med lite förhoppning må lite bättre imorron så att jag kan göra lite nytta här hemma.....som att STÄDA å BYTA GARDINER för de skulle verkligen behövas, sen ska jag å min son bära ner alla jullådorna i förrådet så jag slipper ha dom i hallen nå mera.
:tired:
Men annars blir de en lugn helg för min del....har tvättstugan på söndag å de ser jag fram emot för en gångs skull för vi har fått ny maskin där uppe så ska bli skoj prova den för den förra förstörde kläder för mig tyvärr som dom fick ersätta men nu är de en sprillans ny där uppe JIPPIE.
Löjligt bli glad över en tvättmaskin kanske en del tycker men de är faan så mycke roligare när de är en som fungerar å inte kokar kläderna eller nöter sönder dom för att den är gammal.
:tired:
Hoppas ni alla får sova gott inatt å att ni får en underbar helg tillsammans med era nära å kära för de förtjänar alla att få ha tycker jag i alla fall så ta tillvara på den väl.
:tired:
Å till gumman min säger jag bara att jag hoppas verkligen att du får sova inatt å att du slipper nå mer migrän på ett långt tag å att förkylningen lugnar ner sig så vi får våran lille EGO stund på onsdag MEN om du inte är pigg så säger du ifrån då får vi ta de en annan dag FÖRSTÅTT???
♥ Tänker på dig gumman min saknar dig jätte mycke LOVE YA ♥
:tired:

♥ GODNATT ALLA SOVGOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ ALLA FÖRTJÄNAR ATT FÅ MÅ BRA TÄNK PÅ DE. ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu alla nattsuddare är de suddat färdigt här :tired:

:tired: Nu alla nattsuddare är de suddat färdigt för min del är trött nu :tired:
:tired:

:tired:
Nu har jag fått hem min son å hundarna har fått göra sitt för natten så nu återstår bara att krypa till sängs själv å ge sömnen en ärlig chans att infinna sig för är trött som faan, men de är inte nån garanti för sömn nu när skallen bråkar så de är bara hålla tummar å tår att de blir sömn inatt för känner att jag är i STORT behov av de.
:tired:
Den goda nyheten är väl att min son dom närmaste veckorna kommer att jobba för lön å inte praktik utan han ska rent JOBBA å de lär bli minst 50% han får jobba tills dom kanske kan få en ledig plats åt han på heltid, för dom vill verkligen ha kvar han å de ser jag på min son att han känner sig stolt över att dom vill ha kvar han för de innebär att dom tycker om den mat han gör å de är ju vad en kock vill höra att dom är bra å gör god mat.......å han är duktig faktiskt.....ja jag vet ni tänker klart du säger så de är ju din son MEN han är duktig å jag är imponerad över hur bra han kombinerar smaker å de är även min mamma som jobbat som kocka i hur många år som helst.
:tired:
Jag hoppas verkligen dom får en plats åt han så att han får jobba kvar för han trivs där å dom trivs med att ha han där så bättre än så kan de ju inte bli eller hur har jag fel?????
:tired:
Nää ni nu ska jag nattsudda mig till sängs så man kanske kan få lite sömn inatt å med lite förhoppning må lite bättre imorron så att jag kan göra lite nytta här hemma.....som att STÄDA å BYTA GARDINER för de skulle verkligen behövas, sen ska jag å min son bära ner alla jullådorna i förrådet så jag slipper ha dom i hallen nå mera.
:tired:
Men annars blir de en lugn helg för min del....har tvättstugan på söndag å de ser jag fram emot för en gångs skull för vi har fått ny maskin där uppe så ska bli skoj prova den för den förra förstörde kläder för mig tyvärr som dom fick ersätta men nu är de en sprillans ny där uppe JIPPIE.
Löjligt bli glad över en tvättmaskin kanske en del tycker men de är faan så mycke roligare när de är en som fungerar å inte kokar kläderna eller nöter sönder dom för att den är gammal.
:tired:
Hoppas ni alla får sova gott inatt å att ni får en underbar helg tillsammans med era nära å kära för de förtjänar alla att få ha tycker jag i alla fall så ta tillvara på den väl.
:tired:
Å till gumman min säger jag bara att jag hoppas verkligen att du får sova inatt å att du slipper nå mer migrän på ett långt tag å att förkylningen lugnar ner sig så vi får våran lille EGO stund på onsdag MEN om du inte är pigg så säger du ifrån då får vi ta de en annan dag FÖRSTÅTT???
♥ Tänker på dig gumman min saknar dig jätte mycke LOVE YA ♥
:tired:

♥ GODNATT ALLA SOVGOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ ALLA FÖRTJÄNAR ATT FÅ MÅ BRA TÄNK PÅ DE. ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON