Nu är de jag å kudden som gäller :tired:

:tired: Nu är de jag å kudden som gäller är sååååå himla trött sååååå :tired:
:tired:

:tired:
Nu känner jag att de är kudden å jag som hör ihop för allt värkande i skallen den senaste veckan har totalt kört slut på mig så nu när värken är borta har min kväll bestått av att SOVA SOVA Å ÅTER SOVA.....så nu har jag bäddat ut min säng å ska lägga mig orkar inte vara vaken.
:tired:
Så därför blir min nattblogg väldigt kort för att vara jag så att säga ha ha ha men hoppas ni haft en bra dag å en mysig kväll alla så får vi höras mera imorron när jag å min gumma har varit på stan å tagit våran lilla kaffestund.
:tired:
GODNATT SOVGOTT Å DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE
:tired:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu är de jag å kudden som gäller :tired:

:tired: Nu är de jag å kudden som gäller är sååååå himla trött sååååå :tired:
:tired:

:tired:
Nu känner jag att de är kudden å jag som hör ihop för allt värkande i skallen den senaste veckan har totalt kört slut på mig så nu när värken är borta har min kväll bestått av att SOVA SOVA Å ÅTER SOVA.....så nu har jag bäddat ut min säng å ska lägga mig orkar inte vara vaken.
:tired:
Så därför blir min nattblogg väldigt kort för att vara jag så att säga ha ha ha men hoppas ni haft en bra dag å en mysig kväll alla så får vi höras mera imorron när jag å min gumma har varit på stan å tagit våran lilla kaffestund.
:tired:
GODNATT SOVGOTT Å DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE
:tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON