Nu är de kudden som hägrar Zzzz....:tired:

:tired: Nu är de minsann kudden som hägrar här känner jag Zzzz....:tired:
:tired:

:tired:
Nää nu är de bara sova kvar att göra av denna dag innan den övergår i en ny dag å så trött som jag känner mig hoppas jag att de inte ska bli nå problem i alla fall inatt.....har inte behövt må illa nå mera så de verkar ha gett med sig HOPPAS JAG ska inte säga för mycke nu med min ENORMA TUR som jag verkar ha att dra på mig en massa hela tiden.
:tired:
Jag har mest tagit de lugnt idag å försökt att återhämta mig så gott de gick å tagit de lugnt.
Har för visso varit ner i förrådet å hämtat upp alla jullådorna så att jag kan plocka bort den imorron kanske eller under helgen i alla fall så jag får de undanstökat men ropar inte hej förrän jag fått bort julen kan jag lova er då ska jag äntligen jubla inte före.
:tired:
Men nu ska jag säga Natti Natti till er alla å hoppas ni haft en underbar kväll med era nära å kära för de förtjänar alla att få ha å alla behöver de vad dom än säger så behöver dom de.
:tired:
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA NI FÖRTJÄNAR DE ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu är de kudden som hägrar Zzzz....:tired:

:tired: Nu är de minsann kudden som hägrar här känner jag Zzzz....:tired:
:tired:

:tired:
Nää nu är de bara sova kvar att göra av denna dag innan den övergår i en ny dag å så trött som jag känner mig hoppas jag att de inte ska bli nå problem i alla fall inatt.....har inte behövt må illa nå mera så de verkar ha gett med sig HOPPAS JAG ska inte säga för mycke nu med min ENORMA TUR som jag verkar ha att dra på mig en massa hela tiden.
:tired:
Jag har mest tagit de lugnt idag å försökt att återhämta mig så gott de gick å tagit de lugnt.
Har för visso varit ner i förrådet å hämtat upp alla jullådorna så att jag kan plocka bort den imorron kanske eller under helgen i alla fall så jag får de undanstökat men ropar inte hej förrän jag fått bort julen kan jag lova er då ska jag äntligen jubla inte före.
:tired:
Men nu ska jag säga Natti Natti till er alla å hoppas ni haft en underbar kväll med era nära å kära för de förtjänar alla att få ha å alla behöver de vad dom än säger så behöver dom de.
:tired:
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA NI FÖRTJÄNAR DE ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON