Nu är de nattsuddat klart för mig :tired:

:tired: Nää nu har jag nattsudat klart för ikväll känns de som är trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu får de vara bra för mig ikväll har hunnit plocka ihop de jag skulle å bytt gardiner i Niklas rum å i köket så nu ska jag bara diska sen blir de att krypa ner å mysa med dom små fyrfotade vännerna känner jag.....för skallen börjar protestera lite lätt på att jag är vaken.
:tired:
Men imorron ska jag dammsuga över allt å dammtorka å troligast skura av golven oxå en vända innan jag är nöjd för nu ska här bli rent å snyggt igen hatar dammråttor när dom börjar bli stora som grävlingar är de dax att göra nåt åt saken då är de lite svårt ignorera problemet nå mera.
Så imorron blir en dag med mycke att göra så håll tummar å tår att min skalle godkänner de så jag kan få de gjort de behövs jag lovar.
:tired:
Jag kan inte krypa ner å sova riktigt ännu för ska hämta hem min son från hans jobb å de blir lite före ett inatt så då måste jag vara vaken tills dess i alla fall men kan i alla fall mysa med mina hundar tills dess när disken är gjord.....å ser fram emot att få städa imorron så de blir mysigt då kan man sen ta en dusch å krypa i hop i soffan i myskläder å tända lite ljus å bara njuta.
:tired:
Men jag hoppas ni har haft de bra ikväll å att ni fått mysa riktigt mycke med era nära å kära i alla fall framför tvn eller med vänner framför ett spel med ett vinglas i handen för de förtjänar man när de är fredag kväll å man har jobbat en hel vecka avslappning kallas de visst.
:tired:
Sen ska jag ge er ett TIPS!!! så här på fredags kvällen en annan bloggerska som jag följt en tid har börjat med att testa lite olika nya snacks som kommit ut på marknaden så varje fredag har hon å en kompis till henne provsmakning av snackset å sen en recention av vad dom tyckte om de å dom provsmakar olika smaker varje gång så gå in å kolla in de dom provsmakade i kväll.
:tired:
Linda Hummingbirds blogg är den första av dom
:tired:
Fika med Eleonores blogg är den andra av dom
:tired:
Så kika in hos brudarna å säg vad ni tycker om de dom smakat om ni har smakat de vill säga annars kan ni få ett tips där om vad ni kan tänkas att provsmaka inför en myskväll.
Klicka bara på bloggnamnen så kommer ni dit.
:tired:
♥ NATTI NATTI ALLA NATTSUDDARE NU SUDDAR JAG MIG I SÄNG ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu är de nattsuddat klart för mig :tired:

:tired: Nää nu har jag nattsudat klart för ikväll känns de som är trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu får de vara bra för mig ikväll har hunnit plocka ihop de jag skulle å bytt gardiner i Niklas rum å i köket så nu ska jag bara diska sen blir de att krypa ner å mysa med dom små fyrfotade vännerna känner jag.....för skallen börjar protestera lite lätt på att jag är vaken.
:tired:
Men imorron ska jag dammsuga över allt å dammtorka å troligast skura av golven oxå en vända innan jag är nöjd för nu ska här bli rent å snyggt igen hatar dammråttor när dom börjar bli stora som grävlingar är de dax att göra nåt åt saken då är de lite svårt ignorera problemet nå mera.
Så imorron blir en dag med mycke att göra så håll tummar å tår att min skalle godkänner de så jag kan få de gjort de behövs jag lovar.
:tired:
Jag kan inte krypa ner å sova riktigt ännu för ska hämta hem min son från hans jobb å de blir lite före ett inatt så då måste jag vara vaken tills dess i alla fall men kan i alla fall mysa med mina hundar tills dess när disken är gjord.....å ser fram emot att få städa imorron så de blir mysigt då kan man sen ta en dusch å krypa i hop i soffan i myskläder å tända lite ljus å bara njuta.
:tired:
Men jag hoppas ni har haft de bra ikväll å att ni fått mysa riktigt mycke med era nära å kära i alla fall framför tvn eller med vänner framför ett spel med ett vinglas i handen för de förtjänar man när de är fredag kväll å man har jobbat en hel vecka avslappning kallas de visst.
:tired:
Sen ska jag ge er ett TIPS!!! så här på fredags kvällen en annan bloggerska som jag följt en tid har börjat med att testa lite olika nya snacks som kommit ut på marknaden så varje fredag har hon å en kompis till henne provsmakning av snackset å sen en recention av vad dom tyckte om de å dom provsmakar olika smaker varje gång så gå in å kolla in de dom provsmakade i kväll.
:tired:
Linda Hummingbirds blogg är den första av dom
:tired:
Fika med Eleonores blogg är den andra av dom
:tired:
Så kika in hos brudarna å säg vad ni tycker om de dom smakat om ni har smakat de vill säga annars kan ni få ett tips där om vad ni kan tänkas att provsmaka inför en myskväll.
Klicka bara på bloggnamnen så kommer ni dit.
:tired:
♥ NATTI NATTI ALLA NATTSUDDARE NU SUDDAR JAG MIG I SÄNG ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON