Så kommer John Blund på besök :tired:

:tired: Så kommer Herr John Blund på besökå strö sömnpulver på mig :tired:
ett önsketänkande av högsta grad
:tired:

:tired:
Nu är man trött så de både räcker å blir över så satan tar han där uppe om han förstör för mig inatt så jag inte får sova då har vi mycke otalt att ta itu med när jag väl kommer mig dig upp, fast väljer nog han där nere istället han kanske är trevligare i slutändan eller vad tror ni????
:tired:
Idag har jag klippt klor å päls på lilla DIVAN Penny Lane å så klippte jag klorna på mina egna hundar igår så de var gjort samtidigt på alla för då vet jag nästa gång att ALLA behöver klippa klorna samtidigt lätt å bra å fort går de.
:tired:
Sen har jag tagit de lugnt å slappat för har fortfarande huvudvärk som faan å är irriterad på de som faan oxå, men inte för att de blir bättre för att jag är irriterad direkt men känns bättre för mig.
Man blir lätt frustrerad när skallen håller på så här även fast jag vet orsaken till varför den bråkar, först var de tant röd som ställde till de sen var de tant helvete som ställer till de.....ja tant röd vet alla kvinnor i alla fall vem de är men tant helvete kan vara svårare men de är när de är en vecka kvar till jag får gå till VC å få min spruta så skallen lugnar ner sig ett tag, då börjar skallen leva ett eget liv 1-1,5 vecka innan jag kan få sprutan å då är de bara be till högre makter å hoppas på de bästa till man får gå dit å få bot på de hela.
:tired:
under den veckan brukar jag försöka ha häcken full så jag inte hinner känna efter så mycke hur ont de egentligen gör men vissa dagar spelar de inte nån roll hur full häcken än är så känner man värken å inser att man måste ta en dag i sängen i stället för rusta på här hemma å idag har de varit gränsfall till de kan jag säga.
:tired:
Just nu sitter jag å väntar på att min son ska komma hem från sitt jobb för lejde bort hämtningen till min gumma å hennes karl så jag skulle slippa fara när skallen gör så pass ont som den gör, å snäll som dom är så ställde dom upp på de oxå.
:tired:
Men nu ska jag ta ut hundarna en sista gång sen blir de till att krypa in under täcket å mysa på med hundarna en stund innan jag ska sova å slö titta på tv ett tag för de är min myststund som jag har varje kväll framför tv:n med dom små liven mina älskade hundar.
:tired:
Men ni får ha en fortsatt bra natt å hoppas ni haft en underbar lördag med era nära å kära.
:tired:
Natti Natti sussa sött dröm......Godnatt Sovgott dröm sött
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så kommer John Blund på besök :tired:

:tired: Så kommer Herr John Blund på besökå strö sömnpulver på mig :tired:
ett önsketänkande av högsta grad
:tired:

:tired:
Nu är man trött så de både räcker å blir över så satan tar han där uppe om han förstör för mig inatt så jag inte får sova då har vi mycke otalt att ta itu med när jag väl kommer mig dig upp, fast väljer nog han där nere istället han kanske är trevligare i slutändan eller vad tror ni????
:tired:
Idag har jag klippt klor å päls på lilla DIVAN Penny Lane å så klippte jag klorna på mina egna hundar igår så de var gjort samtidigt på alla för då vet jag nästa gång att ALLA behöver klippa klorna samtidigt lätt å bra å fort går de.
:tired:
Sen har jag tagit de lugnt å slappat för har fortfarande huvudvärk som faan å är irriterad på de som faan oxå, men inte för att de blir bättre för att jag är irriterad direkt men känns bättre för mig.
Man blir lätt frustrerad när skallen håller på så här även fast jag vet orsaken till varför den bråkar, först var de tant röd som ställde till de sen var de tant helvete som ställer till de.....ja tant röd vet alla kvinnor i alla fall vem de är men tant helvete kan vara svårare men de är när de är en vecka kvar till jag får gå till VC å få min spruta så skallen lugnar ner sig ett tag, då börjar skallen leva ett eget liv 1-1,5 vecka innan jag kan få sprutan å då är de bara be till högre makter å hoppas på de bästa till man får gå dit å få bot på de hela.
:tired:
under den veckan brukar jag försöka ha häcken full så jag inte hinner känna efter så mycke hur ont de egentligen gör men vissa dagar spelar de inte nån roll hur full häcken än är så känner man värken å inser att man måste ta en dag i sängen i stället för rusta på här hemma å idag har de varit gränsfall till de kan jag säga.
:tired:
Just nu sitter jag å väntar på att min son ska komma hem från sitt jobb för lejde bort hämtningen till min gumma å hennes karl så jag skulle slippa fara när skallen gör så pass ont som den gör, å snäll som dom är så ställde dom upp på de oxå.
:tired:
Men nu ska jag ta ut hundarna en sista gång sen blir de till att krypa in under täcket å mysa på med hundarna en stund innan jag ska sova å slö titta på tv ett tag för de är min myststund som jag har varje kväll framför tv:n med dom små liven mina älskade hundar.
:tired:
Men ni får ha en fortsatt bra natt å hoppas ni haft en underbar lördag med era nära å kära.
:tired:
Natti Natti sussa sött dröm......Godnatt Sovgott dröm sött
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON