Så lider dagen mot sitt slut å jag likaså :tired:

:tired: Så lider Torsdagen mot sitt slut å jag likaså känner jag :tired:
:tired:

:tired:
Nu är ännu en dag till ända å jag med den för idag är en tung dag när skallen verkligen lever sitt eget liv å jag kan inte annat göra än följa med på berg å dalbane turen vare sig jag vill eller inte å de är nog vad som är jobbigast med allt för jag har ingen som helst kontroll över de hela.
Jag har inte lätt för att bli deppig men idag är bara en sån dag som säkert märker på de jag skriver nu men de blir lite så när man känner sig smått maktlös, ingen läkare kan hjälpa mig få bort huvudvärken å sjukdomen som skapat den från första början lurar runt hörnet hela hela tiden å vid minsta förkylning, magsjuka ja allt som sänker mitt redan usla immunförsvar gör att de kan bryta ut en ny hjärnhinneinflammation så man får hela tiden tippa på tå å pejla av läget.
:tired:
Visst de kan gå 10år innan nästa kommer eller de behöver aldrig mer komma nån fler efter dom 7 jag redan haft MEN jag kan lika gärna få 10 på ett år så balansen är väldigt ojämn å de gör att jag mellan varven när skallen är extra jobbig med mig känner hopplöshet över situationen.
För visso är nog inte de så onormalt att känna de såna gånger har jag förstått men jag är en väldigt positiv människa de kan så gott som alla som känner mig väl säga att jag är, så för mig blir dom här dipparna jag känner extremt jobbiga istället.
:tired:
De är såna här dagar som jag saknar min gumma så otroligt mycke för hon vet exakt vad hon ska göra för att få mig att må bättre å när hon tittar förbi såna gånger så kan jag slappna av på ett helt annat sätt....tyvärr är jag samtidigt orolig för henne idag för vet att hennes huvudvärk som hon hade i morse har blommat ut i ett migränanfall. å då skulle jag bara vilja vara där å trösta henne men vet att hon brukar vilja vara ifred å försöka sova bort migränen.
:love: TÄNKER PÅ DIG GUMMAN MIN JÄTTE MYCKE LOVE YA :love:
:tired:
Kommer så väl ihåg första gången jag var till Umeå på neurologen gumman min var med så klart.
Dom skulle tryckmäta skallen å göra lite andra undersökningar å de var där jag för första gången fick en läkare som sa exakt som de var för mig (en underbar läkare var de)
Han talade om att han inte träffat nån som haft så många hjärnhinneinflammationer någonsin i sin karriär å att jag INTE skulle hoppas å tro att min huvudvärk utan att jag skulle förlika mig med fakta att efter så många så har de satt sina spår på hjärnhinnan å att jag istället skulle lära mig att leva med "skiten" som läkaren kallade de å om den mot alla odds skulle försvinna eller avta så skulle jag bli glad då istället för hoppas på ett mirakel som inte skulle hända.......å de tackar jag han för att han sa till mig för han var den enda som var ÄRLIG med mig å som inte gav mig en massa falska förhoppningar om bot å bättring av de hela utan sa sanningen.
:tired:
De han sa å allt vi pratade om gjorde att jag kunde förlika mig med "skiten" å leva mitt liv jämsides med värken i stället å ta de dag för dag, för de enda som dom kan göra för att lindra för mig är just att smärtlindra med tabletter å sprutor med morfin som jag får mellan varven....men de är tufft ibland å då blir jag lätt så här deppig som ni hör mig vara nu, men jag rätar upp mig när skallen är i balans igen de lovar jag er alla behöver bara spy ut lite för att lätta trycket inom mig.
:tired:
Nää ni nu skulle jag ju egentligen skriva Natti Natti blogg åt er så här kommer min lilla hälsning till er alla....jag hoppas att alla haft en bra dag å att ni nu har en myskväll mer era nära å kära för de förtjänar alla att ha.
:tired:
♥ GODNATT SOVGOTT Å DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så lider dagen mot sitt slut å jag likaså :tired:

:tired: Så lider Torsdagen mot sitt slut å jag likaså känner jag :tired:
:tired:

:tired:
Nu är ännu en dag till ända å jag med den för idag är en tung dag när skallen verkligen lever sitt eget liv å jag kan inte annat göra än följa med på berg å dalbane turen vare sig jag vill eller inte å de är nog vad som är jobbigast med allt för jag har ingen som helst kontroll över de hela.
Jag har inte lätt för att bli deppig men idag är bara en sån dag som säkert märker på de jag skriver nu men de blir lite så när man känner sig smått maktlös, ingen läkare kan hjälpa mig få bort huvudvärken å sjukdomen som skapat den från första början lurar runt hörnet hela hela tiden å vid minsta förkylning, magsjuka ja allt som sänker mitt redan usla immunförsvar gör att de kan bryta ut en ny hjärnhinneinflammation så man får hela tiden tippa på tå å pejla av läget.
:tired:
Visst de kan gå 10år innan nästa kommer eller de behöver aldrig mer komma nån fler efter dom 7 jag redan haft MEN jag kan lika gärna få 10 på ett år så balansen är väldigt ojämn å de gör att jag mellan varven när skallen är extra jobbig med mig känner hopplöshet över situationen.
För visso är nog inte de så onormalt att känna de såna gånger har jag förstått men jag är en väldigt positiv människa de kan så gott som alla som känner mig väl säga att jag är, så för mig blir dom här dipparna jag känner extremt jobbiga istället.
:tired:
De är såna här dagar som jag saknar min gumma så otroligt mycke för hon vet exakt vad hon ska göra för att få mig att må bättre å när hon tittar förbi såna gånger så kan jag slappna av på ett helt annat sätt....tyvärr är jag samtidigt orolig för henne idag för vet att hennes huvudvärk som hon hade i morse har blommat ut i ett migränanfall. å då skulle jag bara vilja vara där å trösta henne men vet att hon brukar vilja vara ifred å försöka sova bort migränen.
:love: TÄNKER PÅ DIG GUMMAN MIN JÄTTE MYCKE LOVE YA :love:
:tired:
Kommer så väl ihåg första gången jag var till Umeå på neurologen gumman min var med så klart.
Dom skulle tryckmäta skallen å göra lite andra undersökningar å de var där jag för första gången fick en läkare som sa exakt som de var för mig (en underbar läkare var de)
Han talade om att han inte träffat nån som haft så många hjärnhinneinflammationer någonsin i sin karriär å att jag INTE skulle hoppas å tro att min huvudvärk utan att jag skulle förlika mig med fakta att efter så många så har de satt sina spår på hjärnhinnan å att jag istället skulle lära mig att leva med "skiten" som läkaren kallade de å om den mot alla odds skulle försvinna eller avta så skulle jag bli glad då istället för hoppas på ett mirakel som inte skulle hända.......å de tackar jag han för att han sa till mig för han var den enda som var ÄRLIG med mig å som inte gav mig en massa falska förhoppningar om bot å bättring av de hela utan sa sanningen.
:tired:
De han sa å allt vi pratade om gjorde att jag kunde förlika mig med "skiten" å leva mitt liv jämsides med värken i stället å ta de dag för dag, för de enda som dom kan göra för att lindra för mig är just att smärtlindra med tabletter å sprutor med morfin som jag får mellan varven....men de är tufft ibland å då blir jag lätt så här deppig som ni hör mig vara nu, men jag rätar upp mig när skallen är i balans igen de lovar jag er alla behöver bara spy ut lite för att lätta trycket inom mig.
:tired:
Nää ni nu skulle jag ju egentligen skriva Natti Natti blogg åt er så här kommer min lilla hälsning till er alla....jag hoppas att alla haft en bra dag å att ni nu har en myskväll mer era nära å kära för de förtjänar alla att ha.
:tired:
♥ GODNATT SOVGOTT Å DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON