Så lider söndagskvällen mot sitt slut :tired:

:tired: Så lider söndagskvällen mot sitt slut å jag med den känner jag. :tired:
:tired:

:tired:
Idag har jag hållt igång även fast skallen dunkat på bra å dunkar på bra ännu...för hade ju tvättstugan idag å MYCKE tvätt kan man lugnt säga från de jag var uppe hos mamma under julen å nyåret, men nu är de gjort å alla favvo plagg är rena å doftar gott så de känns bra.
Sen passade jag på att byta rent i sängen oxå när jag lika skulle tvätta, tog alla handdukar med mig oxå som fanns i köket å på toa å all min sons tvätt så de blev en hel del.
:tired:
Sen var de middag å badda nytt i sängen så de ska bli skönt att lägga sig i renbäddad säng för de doftar så gott då....sen stökat undan middagen å tömt upp allt från våra resväskor så imorron åker tomtarna ner i sina lådor för lite vår, sommar å höst dvala till nästa advent skönt ska de bli.
Visst ni tänker säkert var de inte hon som skrev hur mycke hon älskar advent å jul????
Å de gör jag oxå MEN älskar oxå att få plocka bort den sen när julen å nyåret är över för då vill jag ha tillbaka ordningen igen VARDAGEN så att säga.
:tired:
Men imorron åker dom bort å så ska jag dammsuga å torka av golven för de behövs verkligen nu här hemma kan jag lova ser hemskt ut ju, eller jag tycker de ser hemskt ut även om inte andra gör de så känner jag att bättre än så här kan jag hålla de hemma.
:tired:
Men har gått skapligt ändå med tanke på huvudvärken så har jag ändå hunnit å klarat av att göra mycke här hemma å jag är en kväll å nattmänniska så jag skulle lätt kunnat börja plocka bort julen å dammsuga nu men tror minsann mina grannar skulle bli lite upprörd på mig då hi hi hi...fast så mycke som dom skriker å smäller i dörrar mellan varven så vore de rätt åt dom om dom fick ligga vaken en natt rätt åt dom hade de varit.
:tired:
Nää nu ska jag krypa in under täcket i min renbäddade säng å bara mysa med mina små fyrfotade vänner som jag älskar så mycke så dom är min livlina tillsammans med min gumma, min son å lilla häxan min förstås utan dom skulle jag inte orka med allt.
:tired:
Häxan är en brutta jag lärde känna innan jag flyttade ner hit å som jag hälsade på mycke innan jag flyttade ner, men pga mitt ex tappade vi väldigt mycke av kontakten under några år men vi har upptagit den igen sen jag blev ensam å de är jag så himla glad för.....för hon trots sin sjukdom sin hemska värk så är hon en frisk fläkt som sveper med en när hon far förbi.
:tired:
Jag beundrar verkligen henne för hennes ork å kämparglöd som hon har för hon får slåss mot sjukvården nåt fruktansvärt å ryggen hennes är så trasig att gå just nåt funkar inte för henne nå mera å hon är yngre än mig, så de gör ont i en att se henne ha så pass ont som hon har, MEN när man träffar henne kan man inte tro att hon har såna otroliga smärtor som hon har för hon är som en sol som lyser på himlen å glad sprallig å lite tokig en frisk fläkt som sveper in är hon....å häxa mellan varven men en underbart go häxa är hon eller hur gumman????
:tired:
Nu får ni sova så gott alla för de ska jag i alla fall FÖRSÖKA att göra, om man sen får göra de är en helt annan sak tro mig de är inte nån garanti att få sova även fast man är trött, de har jag allt lärt mig med tiden med denna värk, den lever ett eget liv vid sidan om å tar inte hänsyn till mig som behöver sömn så får väl se om de blir att ligga å se tv halva natten eller om de blir sömn.
:tired:
Men hoppas att alla ni får sova i alla fall å att ni haft en bra kväll å helg???
:tired:
♥ GODNATT SOVGOTT Å DRÖM SÖTT Å INTE LITE SLÖTT ♥

♥ DON'T LET THE BEDDUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så lider söndagskvällen mot sitt slut :tired:

:tired: Så lider söndagskvällen mot sitt slut å jag med den känner jag. :tired:
:tired:

:tired:
Idag har jag hållt igång även fast skallen dunkat på bra å dunkar på bra ännu...för hade ju tvättstugan idag å MYCKE tvätt kan man lugnt säga från de jag var uppe hos mamma under julen å nyåret, men nu är de gjort å alla favvo plagg är rena å doftar gott så de känns bra.
Sen passade jag på att byta rent i sängen oxå när jag lika skulle tvätta, tog alla handdukar med mig oxå som fanns i köket å på toa å all min sons tvätt så de blev en hel del.
:tired:
Sen var de middag å badda nytt i sängen så de ska bli skönt att lägga sig i renbäddad säng för de doftar så gott då....sen stökat undan middagen å tömt upp allt från våra resväskor så imorron åker tomtarna ner i sina lådor för lite vår, sommar å höst dvala till nästa advent skönt ska de bli.
Visst ni tänker säkert var de inte hon som skrev hur mycke hon älskar advent å jul????
Å de gör jag oxå MEN älskar oxå att få plocka bort den sen när julen å nyåret är över för då vill jag ha tillbaka ordningen igen VARDAGEN så att säga.
:tired:
Men imorron åker dom bort å så ska jag dammsuga å torka av golven för de behövs verkligen nu här hemma kan jag lova ser hemskt ut ju, eller jag tycker de ser hemskt ut även om inte andra gör de så känner jag att bättre än så här kan jag hålla de hemma.
:tired:
Men har gått skapligt ändå med tanke på huvudvärken så har jag ändå hunnit å klarat av att göra mycke här hemma å jag är en kväll å nattmänniska så jag skulle lätt kunnat börja plocka bort julen å dammsuga nu men tror minsann mina grannar skulle bli lite upprörd på mig då hi hi hi...fast så mycke som dom skriker å smäller i dörrar mellan varven så vore de rätt åt dom om dom fick ligga vaken en natt rätt åt dom hade de varit.
:tired:
Nää nu ska jag krypa in under täcket i min renbäddade säng å bara mysa med mina små fyrfotade vänner som jag älskar så mycke så dom är min livlina tillsammans med min gumma, min son å lilla häxan min förstås utan dom skulle jag inte orka med allt.
:tired:
Häxan är en brutta jag lärde känna innan jag flyttade ner hit å som jag hälsade på mycke innan jag flyttade ner, men pga mitt ex tappade vi väldigt mycke av kontakten under några år men vi har upptagit den igen sen jag blev ensam å de är jag så himla glad för.....för hon trots sin sjukdom sin hemska värk så är hon en frisk fläkt som sveper med en när hon far förbi.
:tired:
Jag beundrar verkligen henne för hennes ork å kämparglöd som hon har för hon får slåss mot sjukvården nåt fruktansvärt å ryggen hennes är så trasig att gå just nåt funkar inte för henne nå mera å hon är yngre än mig, så de gör ont i en att se henne ha så pass ont som hon har, MEN när man träffar henne kan man inte tro att hon har såna otroliga smärtor som hon har för hon är som en sol som lyser på himlen å glad sprallig å lite tokig en frisk fläkt som sveper in är hon....å häxa mellan varven men en underbart go häxa är hon eller hur gumman????
:tired:
Nu får ni sova så gott alla för de ska jag i alla fall FÖRSÖKA att göra, om man sen får göra de är en helt annan sak tro mig de är inte nån garanti att få sova även fast man är trött, de har jag allt lärt mig med tiden med denna värk, den lever ett eget liv vid sidan om å tar inte hänsyn till mig som behöver sömn så får väl se om de blir att ligga å se tv halva natten eller om de blir sömn.
:tired:
Men hoppas att alla ni får sova i alla fall å att ni haft en bra kväll å helg???
:tired:
♥ GODNATT SOVGOTT Å DRÖM SÖTT Å INTE LITE SLÖTT ♥

♥ DON'T LET THE BEDDUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON