Så var de dags att Natta mig till sängs :tired:

:tired: Så var de äntligen dags att Natta sig till sängs för är trött nu :tired:
:tired:

:tired:
Passar på att skickar en massa KÄRLEK till alla er som följer min blogg å tycker att den är nåt att läsa era kommentarer värmer i hjärtat ska ni veta ni är underbara å omtänksamma så TACK.
:tired:
Nu känner jag att tröttheten tar över hand inte för att jag vet vad jag egentligen är trött över har knappt gjort nåt idag pga skallen, men kan vara värken som oxå tar ut sin rätt på mig.
:tired:
Men min gumma var förbi med sina hälar som spruckit rejält så nog faan förstår jag att hon hade ont alltid så jag skar bort död hud å förhårdnader sen rengjorde jag med sprit, den enda sprit som vi får i oss numera är väl just den som man tvättar öppna sår med ha ha ha eller hur??
Sen la jag om såren väl så att de ska läka bra för henne för hennes fötter lever minsann ett helt eget liv pga hennes reumatiska sjukdom för hon får blåser å sprickor för ingenting å de bildas alltid var i såren fortare än man hinner ropa HEJ så de gäller att vara noga med dom.
:tired:
Men självklart fick vi ju en pratstund å liten kaffetår på de hela oxå å jag fick umgås med min gumma å de är värt allt för mig....hon är den som verkligen håller mig flytande på alla sätt å vis så utan henne skulle jag vara som ett sjunkande skepp ungefär...men hon vet att hon betyder allt för mig oxå för de säger jag så gott som varje dag till henne.
:tired:
Har även hämtat hem min son från hans praktik så de känns bra....å de är tack vare mina grannar som jag kan göra de för dom ställer snällt upp å lånar ut sin bil åt mig varje kväll eller så är de min gumma som hämtar min son beror på vem jag hinner be först.....men tycker de är skit dåligt av Skelleftebuss att inte ha nån tur som går senare än kl.21.45 på vardagarna för de finns ju faktiskt dom som är i behov av de....för en del jobbar faktiskt längre än så på kvällarna.
:tired:
Men hoppas att ni haft de bra idag å att ni får sova gott inatt för nu ska i alla fall jag göra ett försök å somna notera att jag skrev FÖRSÖK för att jag är trött betyder inte att jag får sova för de.
:tired:
Så till er alla ett riktigt GOD NATT sov gott å dröm sött så hörs vi imorron igen.
:tired:

:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de dags att Natta mig till sängs :tired:

:tired: Så var de äntligen dags att Natta sig till sängs för är trött nu :tired:
:tired:

:tired:
Passar på att skickar en massa KÄRLEK till alla er som följer min blogg å tycker att den är nåt att läsa era kommentarer värmer i hjärtat ska ni veta ni är underbara å omtänksamma så TACK.
:tired:
Nu känner jag att tröttheten tar över hand inte för att jag vet vad jag egentligen är trött över har knappt gjort nåt idag pga skallen, men kan vara värken som oxå tar ut sin rätt på mig.
:tired:
Men min gumma var förbi med sina hälar som spruckit rejält så nog faan förstår jag att hon hade ont alltid så jag skar bort död hud å förhårdnader sen rengjorde jag med sprit, den enda sprit som vi får i oss numera är väl just den som man tvättar öppna sår med ha ha ha eller hur??
Sen la jag om såren väl så att de ska läka bra för henne för hennes fötter lever minsann ett helt eget liv pga hennes reumatiska sjukdom för hon får blåser å sprickor för ingenting å de bildas alltid var i såren fortare än man hinner ropa HEJ så de gäller att vara noga med dom.
:tired:
Men självklart fick vi ju en pratstund å liten kaffetår på de hela oxå å jag fick umgås med min gumma å de är värt allt för mig....hon är den som verkligen håller mig flytande på alla sätt å vis så utan henne skulle jag vara som ett sjunkande skepp ungefär...men hon vet att hon betyder allt för mig oxå för de säger jag så gott som varje dag till henne.
:tired:
Har även hämtat hem min son från hans praktik så de känns bra....å de är tack vare mina grannar som jag kan göra de för dom ställer snällt upp å lånar ut sin bil åt mig varje kväll eller så är de min gumma som hämtar min son beror på vem jag hinner be först.....men tycker de är skit dåligt av Skelleftebuss att inte ha nån tur som går senare än kl.21.45 på vardagarna för de finns ju faktiskt dom som är i behov av de....för en del jobbar faktiskt längre än så på kvällarna.
:tired:
Men hoppas att ni haft de bra idag å att ni får sova gott inatt för nu ska i alla fall jag göra ett försök å somna notera att jag skrev FÖRSÖK för att jag är trött betyder inte att jag får sova för de.
:tired:
Så till er alla ett riktigt GOD NATT sov gott å dröm sött så hörs vi imorron igen.
:tired:

:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON