Så var de lördag kväll å jag mår skit :)


≈♦≈

Så var de redan lördag kväll å jag har inte gjot ett skit idag helt enkelt för skallen har inte tillåtit de hur gärna jag än velat så går de inte idag är en av dom värre dagarna så skulle bara vilja fly från min egen kropp känns de som ;( men de funkar ju inte heller så bara gilla läget helt enkelt.
De har nu bråkat hela förbannade veckan mitt huvud känns som om tiden sniglar sig fram tills jag ska kunna få hjälp på VC så de lugnar ner sig, skulle bara vilja dra nå gammalt över mig å sova bort flera dagar å inte vakna förrän de onda är borta....men då fick jag sova till faan avlöser mig.
≈♦≈

Sen är de så trist för känner hur negativ jag är vilket ju säkert syns i bloggen å vill inte den ska vara tråkig så ingen vill läsa den heller för att man ältar för mycke, men sen kommer jag ju oxå på de att bloggen är ju där för MIN skull inte för andras skull å då känns de bättre för den som inte vill läsa den eller inte tycker om den behöver inte de heller.......jag behöver den för att ventilera ut min frustration kring all min värk å att leva med den här skiten dygnet runt året om.
≈♦≈

Jag önskade så hemskt mycke att jag skulle kunna jobba som andra å tjäna rediga löner men tyvärr ville inte mitt öde de å visst de är tufft ekonomiskt att leva på sjukbidrag, men har man inte nåt val så måste man få de att fungera helt enkelt så de är de jag har fått göra genom åren.
Ta bara alla mediciner jag måste äta för att ens vara på benen de är dyrt som faan så de gäller att hushålla väl med de lilla man har....å vore de inte för gumman min så hade de inte gått runt alla gånger hon är den som verkligen hjälper mig i alla lägen å de uppskattar jag enormt mycke önskade bara man hade kunnat göra samma sak för henne nån gång.....å jag vet inte bli upprörd nu gumman när du läser detta jag vet att du tycker att jag hjälper dig på mitt vis men ändå du vet hur jag menar eller hur?????
≈♦≈

Nää nu ska jag helt enkelt lägga mig ner IGEN å linda ispåsen runt skallen IGEN för sjätte eller sjunde gången idag bara....tur dom finns för dom är min räddning såna här dagar dom kan få huvudet att lugna ner sig mellan varven så de är skönt har två men ska köpa en till nu när jag får lön för en måste jag kasta tyvärr så måste skaffa en ersättare till den.
≈♦≈
Men hoppas att alla har haft å får ha en underbar fortsatt lördag med vad ni än gör å med era nära å kära njut av ledigheten å ge varandra omtanke å kärlek för alla förtjänar de.
≈♦≈
Ha de bra så hörs vi KANSKE senare ikväll med en nattblogg men lovar inte nåt beror på hur skallen tänker bete sig å om den lugnar sig för annars blir de liggande läge som gäller resten av kvällen för min del i alla fall i hopp om att morgondagen ska bli bättre.
≈♦≈
♦ LEV I NUET Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♦
≈♦≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de lördag kväll å jag mår skit :)


≈♦≈

Så var de redan lördag kväll å jag har inte gjot ett skit idag helt enkelt för skallen har inte tillåtit de hur gärna jag än velat så går de inte idag är en av dom värre dagarna så skulle bara vilja fly från min egen kropp känns de som ;( men de funkar ju inte heller så bara gilla läget helt enkelt.
De har nu bråkat hela förbannade veckan mitt huvud känns som om tiden sniglar sig fram tills jag ska kunna få hjälp på VC så de lugnar ner sig, skulle bara vilja dra nå gammalt över mig å sova bort flera dagar å inte vakna förrän de onda är borta....men då fick jag sova till faan avlöser mig.
≈♦≈

Sen är de så trist för känner hur negativ jag är vilket ju säkert syns i bloggen å vill inte den ska vara tråkig så ingen vill läsa den heller för att man ältar för mycke, men sen kommer jag ju oxå på de att bloggen är ju där för MIN skull inte för andras skull å då känns de bättre för den som inte vill läsa den eller inte tycker om den behöver inte de heller.......jag behöver den för att ventilera ut min frustration kring all min värk å att leva med den här skiten dygnet runt året om.
≈♦≈

Jag önskade så hemskt mycke att jag skulle kunna jobba som andra å tjäna rediga löner men tyvärr ville inte mitt öde de å visst de är tufft ekonomiskt att leva på sjukbidrag, men har man inte nåt val så måste man få de att fungera helt enkelt så de är de jag har fått göra genom åren.
Ta bara alla mediciner jag måste äta för att ens vara på benen de är dyrt som faan så de gäller att hushålla väl med de lilla man har....å vore de inte för gumman min så hade de inte gått runt alla gånger hon är den som verkligen hjälper mig i alla lägen å de uppskattar jag enormt mycke önskade bara man hade kunnat göra samma sak för henne nån gång.....å jag vet inte bli upprörd nu gumman när du läser detta jag vet att du tycker att jag hjälper dig på mitt vis men ändå du vet hur jag menar eller hur?????
≈♦≈

Nää nu ska jag helt enkelt lägga mig ner IGEN å linda ispåsen runt skallen IGEN för sjätte eller sjunde gången idag bara....tur dom finns för dom är min räddning såna här dagar dom kan få huvudet att lugna ner sig mellan varven så de är skönt har två men ska köpa en till nu när jag får lön för en måste jag kasta tyvärr så måste skaffa en ersättare till den.
≈♦≈
Men hoppas att alla har haft å får ha en underbar fortsatt lördag med vad ni än gör å med era nära å kära njut av ledigheten å ge varandra omtanke å kärlek för alla förtjänar de.
≈♦≈
Ha de bra så hörs vi KANSKE senare ikväll med en nattblogg men lovar inte nåt beror på hur skallen tänker bete sig å om den lugnar sig för annars blir de liggande läge som gäller resten av kvällen för min del i alla fall i hopp om att morgondagen ska bli bättre.
≈♦≈
♦ LEV I NUET Å LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♦
≈♦≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON