Så var de Natti Natti som gällde :tired:

:tired: Så var de dags att säga Natti Natti till er för nu är jag trött :tired:
:tired:

:tired:
Så har man fått hem sin son å hunnit borsta gaddarna, bäddat upp sängen å hoppat i jamasen så nu är de bara sova kvar av denna dag......hundarna har oxå fått sin sista runda för kvällen.
:tired:
Min gumma kom förbi tidigare ikväll å drack kaffe å hjälpte mig när jag skulle klippa klorna på alla mina hundar för de lät lite för mycke när dom kom å gick över parketten å de är ett tydligt tecken på att dom måste kapas en del......till veckan ska jag förbi tandläkaren å skaffa ett verktyg så jag kan skrapa bort tandsten på tänderna deras så dom slutar lukta så illa i munnen för nu luktar dom DÖD GAM å lite till URK så nu ska de bort.
:tired:
Sen imorron ska jag även klippa klorna på Penny å raka bort päls på öronen å umder fötterna så hon slipper vara så irriterad på att de fastnar snö hela tiden under fötterna.....för hon blir vansinnig när de gör de hela tiden plus att de gör ont för henne när de bildas klimpar som trycker under tassarna å då blir de svårt för henne att gå.
:tired:
Sen får jag ju umgås med min gumma lite mera som ikväll å de tackar jag ALDRIG nej till kan jag säga för dom stunderna är väldigt värdefulla för mig de är enda gången jag kan slappna av ordentligt å koppla bort värken för en stund......å även om de bara är en stund så är den stunden värdefull till max för mig då mår jag bra för ett tag.
:tired:
De är därför min gumma är så viktig för mig när jag ligger på sjukhus för hur ont hon än har så kommer hon förbi en stund å sitter med mig även om jag sover så sitter hon där å de betyder allt för mig å mitt tillfrisknande så gumman DU ÄR GULD VÄRD FÖR MIG KOM DE IHÅG:
:tired:
Nää ni nu ska jag krypa ner med mina hundar runt mig å slappa å se å tv till jag somnar...då får min son stänga av tv:n åt mig älskar att somna till tv:n på svag volym vill inte ha tyst runt mig då somnar jag inte lika lätt......men de är nog de som gör att jag sover bra på sjukhuset när jag ligger där, just de att de aldrig är riktigt tyst utan alltid låter litegrann plus att jag vet att de finns hjälp OMG om jag får ont de är trygghet för mig.
:tired:
Hoppas ni haft en bra fredag kväll å att eran helg blir underbar med era nära å kära å att ni får sussa så sött i era sängar för de ska jag försöka göra i alla fall.
:tired:
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN HAR BARA VARANDRA ATT TA VARA PÅ ♥
♥ Å ALLA ÄR VI VÄRDEFULLA Å ALLA BEHÖVER VI NÄRHET ♥
♥ Å OMSORG AV DEN VI ÄLSKAR OM MAN HAR NÅN ♥
♥ ATT ÄLSKA VILL SÄGA ♥
:tired:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de Natti Natti som gällde :tired:

:tired: Så var de dags att säga Natti Natti till er för nu är jag trött :tired:
:tired:

:tired:
Så har man fått hem sin son å hunnit borsta gaddarna, bäddat upp sängen å hoppat i jamasen så nu är de bara sova kvar av denna dag......hundarna har oxå fått sin sista runda för kvällen.
:tired:
Min gumma kom förbi tidigare ikväll å drack kaffe å hjälpte mig när jag skulle klippa klorna på alla mina hundar för de lät lite för mycke när dom kom å gick över parketten å de är ett tydligt tecken på att dom måste kapas en del......till veckan ska jag förbi tandläkaren å skaffa ett verktyg så jag kan skrapa bort tandsten på tänderna deras så dom slutar lukta så illa i munnen för nu luktar dom DÖD GAM å lite till URK så nu ska de bort.
:tired:
Sen imorron ska jag även klippa klorna på Penny å raka bort päls på öronen å umder fötterna så hon slipper vara så irriterad på att de fastnar snö hela tiden under fötterna.....för hon blir vansinnig när de gör de hela tiden plus att de gör ont för henne när de bildas klimpar som trycker under tassarna å då blir de svårt för henne att gå.
:tired:
Sen får jag ju umgås med min gumma lite mera som ikväll å de tackar jag ALDRIG nej till kan jag säga för dom stunderna är väldigt värdefulla för mig de är enda gången jag kan slappna av ordentligt å koppla bort värken för en stund......å även om de bara är en stund så är den stunden värdefull till max för mig då mår jag bra för ett tag.
:tired:
De är därför min gumma är så viktig för mig när jag ligger på sjukhus för hur ont hon än har så kommer hon förbi en stund å sitter med mig även om jag sover så sitter hon där å de betyder allt för mig å mitt tillfrisknande så gumman DU ÄR GULD VÄRD FÖR MIG KOM DE IHÅG:
:tired:
Nää ni nu ska jag krypa ner med mina hundar runt mig å slappa å se å tv till jag somnar...då får min son stänga av tv:n åt mig älskar att somna till tv:n på svag volym vill inte ha tyst runt mig då somnar jag inte lika lätt......men de är nog de som gör att jag sover bra på sjukhuset när jag ligger där, just de att de aldrig är riktigt tyst utan alltid låter litegrann plus att jag vet att de finns hjälp OMG om jag får ont de är trygghet för mig.
:tired:
Hoppas ni haft en bra fredag kväll å att eran helg blir underbar med era nära å kära å att ni får sussa så sött i era sängar för de ska jag försöka göra i alla fall.
:tired:
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN HAR BARA VARANDRA ATT TA VARA PÅ ♥
♥ Å ALLA ÄR VI VÄRDEFULLA Å ALLA BEHÖVER VI NÄRHET ♥
♥ Å OMSORG AV DEN VI ÄLSKAR OM MAN HAR NÅN ♥
♥ ATT ÄLSKA VILL SÄGA ♥
:tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON