Så var de slut även på onsdagen :tired:

:tired: så var även onsdagen slut å till ända så snart är de helg igen :tired:
:tired:

:tired:
Idag har de varit fullt ös hela dagen måste jag säga....dagen började med att jag for på stan med min gumma å kollade runt lite tog en fika som ju är självklart för oss när vi får lön.
Sen hittade jag ett par snygga tights å ett super snyggt linne på rean som jag givetvis köpte, å då hör de till ovanligheten att jag köper nåt åt mig själv ska ni veta för brukar inte tycka att jag har råd helt enkelt så brukar mest följa med å titta istället....men de här linnet var bara så perfekt var bara tvungen offra mig på de å jag är supernöjd med de.
:tired:
Sen var vi å kollade in lite olika kuddar på indiska så dom ska vi å köpa imorron ska få två av min gumma hon är underbar helt enkelt finns inte annat å säga om henne älskar henne av hela mitt hjärta.....sen kollade vi runt lite på alla andra affärer som fanns å hittade en skit snygg väska som jag kanske köper om jag känner att jag har råd, för har en liten förkärlek till väskor helt enkelt så  de har väl blivit en å annan väska genom åren en eller två så där :blush:
:tired:
Sen fick min son lift in till stan å lämna papper som skulle in å vi köpte snus så jag skulle ha de hemma för JAAAA jag SNUSAR å älskar de, vet att man inte ska men de är dock den enda lasten jag har eftersom jag inte kan dricka nå mera pga alla mina mediciner så då får de bli snus istället ha ha ha......de är inte nån idé att ni klagar på mig för då pratar ni för döva öron tyvärr, är inte nog motiverad ännu för att sluta, ja menar nån jävla last måste man väl få ha för jag kan inte dricka starkt någonsin igen inte röka å jag kan inte vara på krogen just nånting alls för då havererar skallen totalt så då är de snus som gäller för mig å de är MIN STORA LAST som jag älskar.
:tired:
Imorron ska jag oxå iväg till stan dels för att skaffa kuddarna sen ska vi till veterinären med min gummas Cockerspaniel för kontroll å sen ska jag få storhandla för den här månaden så de är bortgjort sen blir de hem å packa upp allt å ta de lugnt.
:tired:
Men är för pigg för att sova ännu för efter sprutan igår på VC så sov jag bort hela kvällen å hela natten så jag är äckligt pigg ännu efter så mycke sömn, för så mycke har jag inte sovit på en å samma gång på flera år helt enkelt så kändes bra å var nödvändigt för efter denna vecka med så mycke huvudvärk höll jag på att gå på knä så känns underbart ännu.
:tired:
Men ville passa på att säga Natti Natti till er alla för ska lägga mig å mysa med mina små odjur så de är gjort innan jag ska sova igen.....men jag hoppas ni haft en bra dag i dag???????
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de slut även på onsdagen :tired:

:tired: så var även onsdagen slut å till ända så snart är de helg igen :tired:
:tired:

:tired:
Idag har de varit fullt ös hela dagen måste jag säga....dagen började med att jag for på stan med min gumma å kollade runt lite tog en fika som ju är självklart för oss när vi får lön.
Sen hittade jag ett par snygga tights å ett super snyggt linne på rean som jag givetvis köpte, å då hör de till ovanligheten att jag köper nåt åt mig själv ska ni veta för brukar inte tycka att jag har råd helt enkelt så brukar mest följa med å titta istället....men de här linnet var bara så perfekt var bara tvungen offra mig på de å jag är supernöjd med de.
:tired:
Sen var vi å kollade in lite olika kuddar på indiska så dom ska vi å köpa imorron ska få två av min gumma hon är underbar helt enkelt finns inte annat å säga om henne älskar henne av hela mitt hjärta.....sen kollade vi runt lite på alla andra affärer som fanns å hittade en skit snygg väska som jag kanske köper om jag känner att jag har råd, för har en liten förkärlek till väskor helt enkelt så  de har väl blivit en å annan väska genom åren en eller två så där :blush:
:tired:
Sen fick min son lift in till stan å lämna papper som skulle in å vi köpte snus så jag skulle ha de hemma för JAAAA jag SNUSAR å älskar de, vet att man inte ska men de är dock den enda lasten jag har eftersom jag inte kan dricka nå mera pga alla mina mediciner så då får de bli snus istället ha ha ha......de är inte nån idé att ni klagar på mig för då pratar ni för döva öron tyvärr, är inte nog motiverad ännu för att sluta, ja menar nån jävla last måste man väl få ha för jag kan inte dricka starkt någonsin igen inte röka å jag kan inte vara på krogen just nånting alls för då havererar skallen totalt så då är de snus som gäller för mig å de är MIN STORA LAST som jag älskar.
:tired:
Imorron ska jag oxå iväg till stan dels för att skaffa kuddarna sen ska vi till veterinären med min gummas Cockerspaniel för kontroll å sen ska jag få storhandla för den här månaden så de är bortgjort sen blir de hem å packa upp allt å ta de lugnt.
:tired:
Men är för pigg för att sova ännu för efter sprutan igår på VC så sov jag bort hela kvällen å hela natten så jag är äckligt pigg ännu efter så mycke sömn, för så mycke har jag inte sovit på en å samma gång på flera år helt enkelt så kändes bra å var nödvändigt för efter denna vecka med så mycke huvudvärk höll jag på att gå på knä så känns underbart ännu.
:tired:
Men ville passa på att säga Natti Natti till er alla för ska lägga mig å mysa med mina små odjur så de är gjort innan jag ska sova igen.....men jag hoppas ni haft en bra dag i dag???????
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON