Så var de söndag igen å jobb imorron :S



Så var de söndag igen å imorron är de ny vecka å nya tag :S jobbet väntar väl för dom flesta inkl. min son som är ledig idag men han jobbade igår som bara den dom jobbade över hon var nästan halv ett på natten innan han kom hem å han skulle ha slutat vid tio på kvällen ungefär.
De är ett gode slitsmt jobb att vara kock kan jag säga dom har inte raster som alla andra arbetsplatser utan de rullar på i ett dom får ta pauser när de passar å passar de inte blir de inga.

Idag är skallen  fullständigt obstinat den vill absolut inte samma sak som jag vill....fast de var ju inte nå nytt heller å andra sidan :( så julen får allt vänta om de inte lättar lite senare så jag kan börja plocka lite då istället för har tvättstugan oxå idag ett nödvändigt ont ni vet. ;)
Har en hel del tvätt sen jag var uppe hos mamma så ska bli skönt få allting tvättat så man hittar sig lite rena kläder igen för alla favoriter ligger i tvättkorgen nu :blush:

Men mycke mer än så blir de nog inte idag känner jag ska kanske ge mig på tomtarna om de lugnar ner sig vill säga.......men ser att många ännu har kvar sina ljusstakar i fönstren så de känns lugnt.
Men just nu ska jag lägga mig å vila lite å hålla tummarna att skallen sakta men säkert klingar av i alla fall den värsta värken så man inte känner sig så handikappad.

Men ni får ha en fortsatt bra söndag å passa på å njut av den sista lediga dagen på veckan å att de är vilodagen som de så stort heter. :D

♦ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å VÅRDA VÄNSKAPEN Å KÄRLEKEN ♦

♦ SOM NI HAR TILL VARANDRA FÖR INGEN GÖR DE ÅT ER ♦

♦ LEV I NUET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♦


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de söndag igen å jobb imorron :S



Så var de söndag igen å imorron är de ny vecka å nya tag :S jobbet väntar väl för dom flesta inkl. min son som är ledig idag men han jobbade igår som bara den dom jobbade över hon var nästan halv ett på natten innan han kom hem å han skulle ha slutat vid tio på kvällen ungefär.
De är ett gode slitsmt jobb att vara kock kan jag säga dom har inte raster som alla andra arbetsplatser utan de rullar på i ett dom får ta pauser när de passar å passar de inte blir de inga.

Idag är skallen  fullständigt obstinat den vill absolut inte samma sak som jag vill....fast de var ju inte nå nytt heller å andra sidan :( så julen får allt vänta om de inte lättar lite senare så jag kan börja plocka lite då istället för har tvättstugan oxå idag ett nödvändigt ont ni vet. ;)
Har en hel del tvätt sen jag var uppe hos mamma så ska bli skönt få allting tvättat så man hittar sig lite rena kläder igen för alla favoriter ligger i tvättkorgen nu :blush:

Men mycke mer än så blir de nog inte idag känner jag ska kanske ge mig på tomtarna om de lugnar ner sig vill säga.......men ser att många ännu har kvar sina ljusstakar i fönstren så de känns lugnt.
Men just nu ska jag lägga mig å vila lite å hålla tummarna att skallen sakta men säkert klingar av i alla fall den värsta värken så man inte känner sig så handikappad.

Men ni får ha en fortsatt bra söndag å passa på å njut av den sista lediga dagen på veckan å att de är vilodagen som de så stort heter. :D

♦ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å VÅRDA VÄNSKAPEN Å KÄRLEKEN ♦

♦ SOM NI HAR TILL VARANDRA FÖR INGEN GÖR DE ÅT ER ♦

♦ LEV I NUET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON