Så vart de helg igen mitt i veckan ;)



Så var de helg igen mitt i veckan å jag fortsätter att vara dålig fast var ju å andra sidan inte nå nytt :mad: men irriterande däremot är de så man blir lite på dåligt humör :(

Men fick i alla fall sova inatt en hel del för var totalt slut efter huvudvärken igår å allt illamående så slocknade som en lampa som släcks.......å fick sova till skapligt, men har spytt inatt så har fått magsjuka eller vinterkräksjukan på de hela JIPPIE vad skoj INT ALLS :mad:

Men blir en lugn dag idag med mycke slappande å vilande för mer har jag inte ork till tyvärr å de stör mig för nu börjar alla julsakerna irritera mig för vill ha ut dom ju vill ha tillbaka mitt vanliga hem igen....visst de är mysigt med advent å julsakerna när man sätter upp dom men sen efter nyår vill jag ha bort dom för då ska vi ju gå mot varmare tiden :)

Men ni får ha de så bra idag så kanske vi hörs senare om orken finns där vill säga men en nattblogg ska jag väl lyckas plita ner sen innan jag ska sova ikväll......men nu ska jag försöka bota magsjukan så gott de går så håll tummarna att de ger med sig är ni snälla behöver all tur jag bara kan få.

VAR RÄDDA OM VARANDRA IDAG Å PASSA PÅ Å MYS RIKTIGT MYCKE
Å NJUT AV LEDIGHETEN NI FÅR DE ÄR ALLA VÄRDA.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så vart de helg igen mitt i veckan ;)



Så var de helg igen mitt i veckan å jag fortsätter att vara dålig fast var ju å andra sidan inte nå nytt :mad: men irriterande däremot är de så man blir lite på dåligt humör :(

Men fick i alla fall sova inatt en hel del för var totalt slut efter huvudvärken igår å allt illamående så slocknade som en lampa som släcks.......å fick sova till skapligt, men har spytt inatt så har fått magsjuka eller vinterkräksjukan på de hela JIPPIE vad skoj INT ALLS :mad:

Men blir en lugn dag idag med mycke slappande å vilande för mer har jag inte ork till tyvärr å de stör mig för nu börjar alla julsakerna irritera mig för vill ha ut dom ju vill ha tillbaka mitt vanliga hem igen....visst de är mysigt med advent å julsakerna när man sätter upp dom men sen efter nyår vill jag ha bort dom för då ska vi ju gå mot varmare tiden :)

Men ni får ha de så bra idag så kanske vi hörs senare om orken finns där vill säga men en nattblogg ska jag väl lyckas plita ner sen innan jag ska sova ikväll......men nu ska jag försöka bota magsjukan så gott de går så håll tummarna att de ger med sig är ni snälla behöver all tur jag bara kan få.

VAR RÄDDA OM VARANDRA IDAG Å PASSA PÅ Å MYS RIKTIGT MYCKE
Å NJUT AV LEDIGHETEN NI FÅR DE ÄR ALLA VÄRDA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON