Säger Natti Natti Till Er Redan Nu :tired:

:tired: Nu säger jag Natti Natti till er alla i förväg innan jag ska slappa :tired:
:tired:

:tired:
Nu passar jag på att önska er alla en god natt för ska snart slänga mig framför tv:n med mina godingar på fyra ben, innan jag ska hämta min son på hans jobb vid halv elva ikväll.
Så jag ska inte chocka er alla med att lägga mig redan nu för är ju lite av en nattuggla, så jag somnar ofta väldigt sent på nätterna å vaknar skapligt i tid på morgonen trött som satan.
:tired:
Men idag har varit en lugn dag har tagit de lugnt å försökt att vila till mitt huvud som den obotade optimisten jag är som tror nåt ska gå min väg, ha ha ha skrattretande kan man lugnt säga att de är för inte vart de bättre med vila, så då gjorde jag som jag brukar gav upp å lät skiten värka istället för löns inte försöka när de inte vill utan då får man göra bästa möjliga av situationen istället.
:tired:
Men visst håller jag med att visst blir även jag deppig mellan varven å sätter mig ner å gråter över skiten å tänker varför just jag??????......men i nästa tanke tänker jag om de inte var jag var de någon annan stackare de skulle drabba å de vill jag ju inte heller så då har jag hellre ont.
Ja visst finns de väl en eller två jag skulle önska kunde få min värk så dom höll käften i fortsättningen om att man inte har ont utan bara klagar......för vet att dom i alla fall skulle hålla käften sen å jag skulle stå där med ett leende åt dom.
:tired:
Nu ska man ju inte vara elak men är bara lite irriterad på min skalle idag å då får man vara lite elak i mjugg mot såna som förtjänar de helt enkelt.
:tired:
Nää nu ska jag sluta vara elak å säga att jag hoppas innerligt att ni haft en bättre dag än mig idag å fått njuta av den på alla sätt å vis......för de förtjänar ni alla.
:tired:
Hoppas ni myser nu framför tv:n eller datorn med era nära å kära å att ni får sova gott inatt.
Jag ska i alla fall göra ett försök att sova gott inatt hur de sen går är en helt annan sak.
:tired:
God Natt Sov Gott å Dröm Sött så hörs vi imorron men lite mer klotter å kladd.
:tired:
VAR RÄDDA OM VARANDRA NU FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET VIS NATTI NATTI!
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Säger Natti Natti Till Er Redan Nu :tired:

:tired: Nu säger jag Natti Natti till er alla i förväg innan jag ska slappa :tired:
:tired:

:tired:
Nu passar jag på att önska er alla en god natt för ska snart slänga mig framför tv:n med mina godingar på fyra ben, innan jag ska hämta min son på hans jobb vid halv elva ikväll.
Så jag ska inte chocka er alla med att lägga mig redan nu för är ju lite av en nattuggla, så jag somnar ofta väldigt sent på nätterna å vaknar skapligt i tid på morgonen trött som satan.
:tired:
Men idag har varit en lugn dag har tagit de lugnt å försökt att vila till mitt huvud som den obotade optimisten jag är som tror nåt ska gå min väg, ha ha ha skrattretande kan man lugnt säga att de är för inte vart de bättre med vila, så då gjorde jag som jag brukar gav upp å lät skiten värka istället för löns inte försöka när de inte vill utan då får man göra bästa möjliga av situationen istället.
:tired:
Men visst håller jag med att visst blir även jag deppig mellan varven å sätter mig ner å gråter över skiten å tänker varför just jag??????......men i nästa tanke tänker jag om de inte var jag var de någon annan stackare de skulle drabba å de vill jag ju inte heller så då har jag hellre ont.
Ja visst finns de väl en eller två jag skulle önska kunde få min värk så dom höll käften i fortsättningen om att man inte har ont utan bara klagar......för vet att dom i alla fall skulle hålla käften sen å jag skulle stå där med ett leende åt dom.
:tired:
Nu ska man ju inte vara elak men är bara lite irriterad på min skalle idag å då får man vara lite elak i mjugg mot såna som förtjänar de helt enkelt.
:tired:
Nää nu ska jag sluta vara elak å säga att jag hoppas innerligt att ni haft en bättre dag än mig idag å fått njuta av den på alla sätt å vis......för de förtjänar ni alla.
:tired:
Hoppas ni myser nu framför tv:n eller datorn med era nära å kära å att ni får sova gott inatt.
Jag ska i alla fall göra ett försök att sova gott inatt hur de sen går är en helt annan sak.
:tired:
God Natt Sov Gott å Dröm Sött så hörs vi imorron men lite mer klotter å kladd.
:tired:
VAR RÄDDA OM VARANDRA NU FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET VIS NATTI NATTI!
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON