Satt å funderade på att säga Natti Natti :tired:

:tired: Satt här å funderade på att säga Natti Natti till er alla redan nu :tired:
:tired:

:tired:
Nu tänker ni väldigt då vad tidigt hon gick å la sig för en gångs skull..........men nää så var inte fallet utan tänkte ge mig ut på en resa för ska ju hämta hem min son från jobbet så tänkte åka runt lite å se om jag hittar Herr John Blund före så jag kan dra med han i örat hem så jag får sova gott inatt.
Å sen lämnar jag över han personligen till mina sömnlösa vänner så dom oxå får sova men ska bara hitta faanstyget först ha ha ha.
:tired:
Nää de var bara så att jag hade lite tid över innan jag skulle hämta hem min son så den biten stämmer allt så tänkte när jag hämtat han kanske jag får sova direkt när jag kommer hem igen, ja jag vet den obote optimisten lever ännu japp japp de är jag men dom säger att de sista som dör i en förutom hörseln är visst hoppet å är de nåt man lärt sig leva på så är de just hoppet.
:tired:
Jag ska förstås göra lite nytta innan jag hämtar min son ska ta ut hundarna å så bädda ut min säng förstås så jag slipper de när jag kommer hem igen men ville ändå passa på att önska alla god natt så jag inte glömmer bort de när jag kommer hem........men jag lär väl få vara vaken halva natten å lite till som vanligt så man hinner säkert ut på nätet flera vändor till innan man somnar.
:tired:
Men hoppas att ni haft en underbar dag å en skön, lugn å slapp kväll framför tv:n eller med en bra bok å bara kunnat slappna av hela tiden för efter en lång arbetsdag är de lugnande att läsa.
:tired:
GOD NATT ALLA SOV GOTT Å DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Satt å funderade på att säga Natti Natti :tired:

:tired: Satt här å funderade på att säga Natti Natti till er alla redan nu :tired:
:tired:

:tired:
Nu tänker ni väldigt då vad tidigt hon gick å la sig för en gångs skull..........men nää så var inte fallet utan tänkte ge mig ut på en resa för ska ju hämta hem min son från jobbet så tänkte åka runt lite å se om jag hittar Herr John Blund före så jag kan dra med han i örat hem så jag får sova gott inatt.
Å sen lämnar jag över han personligen till mina sömnlösa vänner så dom oxå får sova men ska bara hitta faanstyget först ha ha ha.
:tired:
Nää de var bara så att jag hade lite tid över innan jag skulle hämta hem min son så den biten stämmer allt så tänkte när jag hämtat han kanske jag får sova direkt när jag kommer hem igen, ja jag vet den obote optimisten lever ännu japp japp de är jag men dom säger att de sista som dör i en förutom hörseln är visst hoppet å är de nåt man lärt sig leva på så är de just hoppet.
:tired:
Jag ska förstås göra lite nytta innan jag hämtar min son ska ta ut hundarna å så bädda ut min säng förstås så jag slipper de när jag kommer hem igen men ville ändå passa på att önska alla god natt så jag inte glömmer bort de när jag kommer hem........men jag lär väl få vara vaken halva natten å lite till som vanligt så man hinner säkert ut på nätet flera vändor till innan man somnar.
:tired:
Men hoppas att ni haft en underbar dag å en skön, lugn å slapp kväll framför tv:n eller med en bra bok å bara kunnat slappna av hela tiden för efter en lång arbetsdag är de lugnande att läsa.
:tired:
GOD NATT ALLA SOV GOTT Å DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON