Söndag å tvättstugan bokad :D



Så var de söndag igen veckan har gått fort känns de som tiden bara flyger förbi :O man hinner inte vara med själv ens, men tvätstugan var ju bokad som vanligt idag så nu är tvätten gjord så nu kan jag bara ta de lugnt resten av dagen känner jag.

Är trött som faan idag fast jag sovit så pass bra som jag gjort inatt men troligast all huvudvärk som tar ut sin rätt på mig nu misstänker jag, :S men har inte allt för jävligt idag i skallen utan idag är de ganska lugnt så de känns skönt men de gör att man känner hur slut kroppen är efter så många dagar med svår huvudvärk så känns som om jag skulle kunna sova ett dygn eller två utan uppehåll för de är oftast så kroppen min reagerar efter några dagar över migrän nivå :S

Men idag är jag själv hemma för Niklas for iväg till nå kompisar så jag ska passa på att njuta av lugnet å tystheten idag å bara vila vila vil å åter vila :D

Hoppas att ni haft å har en underbar dag idag för idag har vi inte lika kallt som vi hade igår, så idag tycker till å med Loppan om att gå ut WOW framsteg för igår var de inte skoj alls för henne, men idag struttar hon på som bara den å är glad när jag frågar om hon vill ut å pinka så man märker skillnaden på en gång på henne ha ha ha.

Men ha en fortsatt bra söndag så kanske vi hörs senare med lite mera klotter å kladd om inte annat så kommer väl en liten nattblog upp senare men tills dess får ni ha de bra alla.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET VIS ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Söndag å tvättstugan bokad :D



Så var de söndag igen veckan har gått fort känns de som tiden bara flyger förbi :O man hinner inte vara med själv ens, men tvätstugan var ju bokad som vanligt idag så nu är tvätten gjord så nu kan jag bara ta de lugnt resten av dagen känner jag.

Är trött som faan idag fast jag sovit så pass bra som jag gjort inatt men troligast all huvudvärk som tar ut sin rätt på mig nu misstänker jag, :S men har inte allt för jävligt idag i skallen utan idag är de ganska lugnt så de känns skönt men de gör att man känner hur slut kroppen är efter så många dagar med svår huvudvärk så känns som om jag skulle kunna sova ett dygn eller två utan uppehåll för de är oftast så kroppen min reagerar efter några dagar över migrän nivå :S

Men idag är jag själv hemma för Niklas for iväg till nå kompisar så jag ska passa på att njuta av lugnet å tystheten idag å bara vila vila vil å åter vila :D

Hoppas att ni haft å har en underbar dag idag för idag har vi inte lika kallt som vi hade igår, så idag tycker till å med Loppan om att gå ut WOW framsteg för igår var de inte skoj alls för henne, men idag struttar hon på som bara den å är glad när jag frågar om hon vill ut å pinka så man märker skillnaden på en gång på henne ha ha ha.

Men ha en fortsatt bra söndag så kanske vi hörs senare med lite mera klotter å kladd om inte annat så kommer väl en liten nattblog upp senare men tills dess får ni ha de bra alla.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET VIS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON