Tänkte passa på å säga Natti Natti till er alla :tired:

:tired: Tänkte passa på at säga Natti Natti till er alla är trött :tired:
:tired:

:tired:
Jag ska inte sova ännu men passar på att skriva nattbloggen redan nu för är slut i skallen.
När jag vaknade i morse var skallen rikigt snäll med mig å har varit ända fram till nu på kvällen då kom de som en blixt från en klar himmel eller som om nån slår fast ett spett i skallen på en å vrider om de lite hela tiden så är på god väg att bli liggande snart känner jag, men ville hinna skriva en liten nattblogg före de för imorron ska jag ge mig å gå till vc å få hjälp för nu orkar jag helt enkelt inte ha de så här nå mera utan nu får de var nog för denna gågnen.
:tired:
Men hoppas eran dag har varit bra i alla fall så ni fått njuta av den???...Jag har njutit av den så länge jag kunnat å de var till nu ungefär så nu blir de lugnt å stillsamt resten av kvällen.
De enda jag ska göra sen är att hämta hem min son från jobbet sen blir de
säng, säng, säng, sova, sova, säng, säng, säng, sova, sova.
:tired:
Men önskar er alla en riktigt
GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT.
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE.
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Tänkte passa på å säga Natti Natti till er alla :tired:

:tired: Tänkte passa på at säga Natti Natti till er alla är trött :tired:
:tired:

:tired:
Jag ska inte sova ännu men passar på att skriva nattbloggen redan nu för är slut i skallen.
När jag vaknade i morse var skallen rikigt snäll med mig å har varit ända fram till nu på kvällen då kom de som en blixt från en klar himmel eller som om nån slår fast ett spett i skallen på en å vrider om de lite hela tiden så är på god väg att bli liggande snart känner jag, men ville hinna skriva en liten nattblogg före de för imorron ska jag ge mig å gå till vc å få hjälp för nu orkar jag helt enkelt inte ha de så här nå mera utan nu får de var nog för denna gågnen.
:tired:
Men hoppas eran dag har varit bra i alla fall så ni fått njuta av den???...Jag har njutit av den så länge jag kunnat å de var till nu ungefär så nu blir de lugnt å stillsamt resten av kvällen.
De enda jag ska göra sen är att hämta hem min son från jobbet sen blir de
säng, säng, säng, sova, sova, säng, säng, säng, sova, sova.
:tired:
Men önskar er alla en riktigt
GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT.
:tired:
DON'T LET THE BEDBUGS BITE.
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON