Tänkte säga God natt till er alla :tired:

:tired: Tänkte säga God Natt till er alla nu är trött :tired:
:tired:

:tired:
Tänkte passa på att säga God Natt till er alla för börjar känna mig trött som faaaaan helt enkelt å mår skit på ren svenska håller på bli förkyld verkar de som "JIPPIE" som om man inte hade nog ont innan.......man vill bara sätta sigg ner å skrika rakt ut av frustration känns de som inte för att de hjälper men man har ändå god lust.
:tired:
Men vart super glad tidigare idag när jag fick en kommentar av Linda Hummingbird jag var med i en tävling i hennes blogg nyligen om skönhetsprodukter från Cliniderm dassa produkter
♥ Active Day Cream, 5ml
♥ Age Delay Serum, 2ml
♥ Ultra Soft Cleansing Milk, 5ml
♥ Barrier Repair, 5ml
♥ Optimal Strenght Night Cream, 5ml
♥ Ideal Balance Skin Tonic, 5ml.


:tired:
Å hon bad mig titta in i hennes blogg å jag var en av vinnarna som hon förgyllde min dag helt klart så TUSEN TACK LINDA ska bli super skoj att prova dom å se om min hud blir lite piggare så här på vinterkanten...för den är lite livlös nu känns de som så de var därför jag passade på att var med i tävlingen å se om man känner nån skillnad sen.
:tired:
Nää nu ska jag strax ut med hundarna å sen ska jag hämta min son på jobbet så efter de blir de att krypa till sängs under mitt duntäcke med ett gäng hundar runt mig å jamasen på då vore de väl faan om jag inte skulle sluta frysa.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar dag å får en fortsatt bra kväll med vad ni än gör för de ska jag fortsätta ha i alla fall så gott de går.
:tired:
GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT Å VAR JÄTTE RÄDDA OM VARANDRA
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Tänkte säga God natt till er alla :tired:

:tired: Tänkte säga God Natt till er alla nu är trött :tired:
:tired:

:tired:
Tänkte passa på att säga God Natt till er alla för börjar känna mig trött som faaaaan helt enkelt å mår skit på ren svenska håller på bli förkyld verkar de som "JIPPIE" som om man inte hade nog ont innan.......man vill bara sätta sigg ner å skrika rakt ut av frustration känns de som inte för att de hjälper men man har ändå god lust.
:tired:
Men vart super glad tidigare idag när jag fick en kommentar av Linda Hummingbird jag var med i en tävling i hennes blogg nyligen om skönhetsprodukter från Cliniderm dassa produkter
♥ Active Day Cream, 5ml
♥ Age Delay Serum, 2ml
♥ Ultra Soft Cleansing Milk, 5ml
♥ Barrier Repair, 5ml
♥ Optimal Strenght Night Cream, 5ml
♥ Ideal Balance Skin Tonic, 5ml.


:tired:
Å hon bad mig titta in i hennes blogg å jag var en av vinnarna som hon förgyllde min dag helt klart så TUSEN TACK LINDA ska bli super skoj att prova dom å se om min hud blir lite piggare så här på vinterkanten...för den är lite livlös nu känns de som så de var därför jag passade på att var med i tävlingen å se om man känner nån skillnad sen.
:tired:
Nää nu ska jag strax ut med hundarna å sen ska jag hämta min son på jobbet så efter de blir de att krypa till sängs under mitt duntäcke med ett gäng hundar runt mig å jamasen på då vore de väl faan om jag inte skulle sluta frysa.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar dag å får en fortsatt bra kväll med vad ni än gör för de ska jag fortsätta ha i alla fall så gott de går.
:tired:
GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT Å VAR JÄTTE RÄDDA OM VARANDRA
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON