Hejsan alla nu är jag tillbaka igen :)



Hejsan alla nu är jag tillbaka igen så smått....de blev lite av en blogg paus för mig för mådde inte så bra så kände att jag behövde verkligen de för att hämta ny krafter å bara bry mig om mig själv å vad jag behöver å de har jag gjort denna vecka kan jag lova er.......:)

Har repat mig efter förkylningen å svackan jag var i under några dagar...ja svackan psykiskt har jag varit en längre tid i men har varit extra jobbigt när jag varit förkyld å värken ökat så då tog jag en paus från allt för annars skulle bloggen bli väldigt trist å klagande för er att läsa.

Har slappat  pysslat om mig själv å bara tagit de lugnt å som en kär vän till mig skrev i kommentaren till mig medans jag haft paus.......:love:

"Vila,vila & vila, stressa inte, ,du behöver vila tycker jag det låter som ,så gör det också ,stressa inte med att bry dej om bloggen,vi ser ju alla då du gör ett nytt inlägg & svara på kommentarerna ??
Nä ,känn inte så ,du kommenterar då du orkar,så är det bara =)
Kramar & krya på dej från Häxan"

Tusen tack vännen dom orden behövde jag höra för att kunna slappna av å släppa allt å alla måsten jag tyckte jag hade så tack för de du skrev min lilla Häxa ;)

Jag började tappa all lust att blogga som jag hade i början den där känslan att de skulle vara skoj skriva ett inlägg till er när medans jag drack mitt morgonkaffe försvann å blev till ett ont måste istället så den här pausen var behövlig till max....för innerst inne älskar jag att blogga de är skoj, älskar at skriva å berätta å älskar att svara på kommentarer å bara ha roligt så nu känner jag att jag är på väg tillbaka dit igen.

Så nu har ni fått veta lite mer om varför de blev så tyst från mig å jag lovar har inte blivit jätte sjuk för har fått den frågan från några på sms å mail utan var bara lite neråt.

Men jag hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg trots min dåliga uppdatering sista veckan, å jag lovar inte nåt nu att de kommer bli mycke inlägg utan säger att de blir vad de blir helt enkelt.
Om jag känner nån dag att nää idag vill jag inte så får de bli så för då försvinner inte lusten att skriva nå mera utan då sker allt på mina egna villkor igen så som de var tänkt från första början :) men tävlingar å sånt kommer jag fortfarande att delta i dom älskar jag hi hi hi.

Ha de gott nu alla så hörs vi igen när vi hörs kanske rent av imorron ;)
Vem vet den som lever får se vad som händer.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG TA TILLVARA PÅ DEN VÄL. ♥

♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT ALLA ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Hejsan alla nu är jag tillbaka igen :)



Hejsan alla nu är jag tillbaka igen så smått....de blev lite av en blogg paus för mig för mådde inte så bra så kände att jag behövde verkligen de för att hämta ny krafter å bara bry mig om mig själv å vad jag behöver å de har jag gjort denna vecka kan jag lova er.......:)

Har repat mig efter förkylningen å svackan jag var i under några dagar...ja svackan psykiskt har jag varit en längre tid i men har varit extra jobbigt när jag varit förkyld å värken ökat så då tog jag en paus från allt för annars skulle bloggen bli väldigt trist å klagande för er att läsa.

Har slappat  pysslat om mig själv å bara tagit de lugnt å som en kär vän till mig skrev i kommentaren till mig medans jag haft paus.......:love:

"Vila,vila & vila, stressa inte, ,du behöver vila tycker jag det låter som ,så gör det också ,stressa inte med att bry dej om bloggen,vi ser ju alla då du gör ett nytt inlägg & svara på kommentarerna ??
Nä ,känn inte så ,du kommenterar då du orkar,så är det bara =)
Kramar & krya på dej från Häxan"

Tusen tack vännen dom orden behövde jag höra för att kunna slappna av å släppa allt å alla måsten jag tyckte jag hade så tack för de du skrev min lilla Häxa ;)

Jag började tappa all lust att blogga som jag hade i början den där känslan att de skulle vara skoj skriva ett inlägg till er när medans jag drack mitt morgonkaffe försvann å blev till ett ont måste istället så den här pausen var behövlig till max....för innerst inne älskar jag att blogga de är skoj, älskar at skriva å berätta å älskar att svara på kommentarer å bara ha roligt så nu känner jag att jag är på väg tillbaka dit igen.

Så nu har ni fått veta lite mer om varför de blev så tyst från mig å jag lovar har inte blivit jätte sjuk för har fått den frågan från några på sms å mail utan var bara lite neråt.

Men jag hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg trots min dåliga uppdatering sista veckan, å jag lovar inte nåt nu att de kommer bli mycke inlägg utan säger att de blir vad de blir helt enkelt.
Om jag känner nån dag att nää idag vill jag inte så får de bli så för då försvinner inte lusten att skriva nå mera utan då sker allt på mina egna villkor igen så som de var tänkt från första början :) men tävlingar å sånt kommer jag fortfarande att delta i dom älskar jag hi hi hi.

Ha de gott nu alla så hörs vi igen när vi hörs kanske rent av imorron ;)
Vem vet den som lever får se vad som händer.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG TA TILLVARA PÅ DEN VÄL. ♥

♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT ALLA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON