Natten är ung....å jag likaså eller???


:tired:
Natten är ung å jag likaså...eller hur var de nu med de :question: ung är man väl inte nå mera men inte lastgammal heller nånstans mitt emellan skulle jag vilja säga å trivs med de mesta.
Har bestämt mig att numera kommer jag bara att blogga på mina egna villkor när jag själv känner att de känns rätt å när jag känner att skrivlusten finns där.....då kanske jag undviker att de kraschar för mig totalt utan att de flyter på bättre.
:tired:
Jag har tagit de lugnt under veckan har halkat ute å streckt ryggen JIPPIE som om man inte har nog med värk som de är........men tydligen inte så antar att lite mer dör man inte av i alla fall.
Min son har fått vara ledig idag å imorron så han får lite välbehövlig vila nu för han har jobbat så himla mycke sista tiden så han har förtjänat denna vila kan jag lova er så då passar vi på att ta de lugnt å njuta av de vackra vårvädret vi fått även här :)
:tired:
Har varit ut med mina små å stora odjur för ett tag sen så vart pigg de är därför jag sitter å skriver blogg mitt i natten ha ha ha nu skulle både häxan å min gumma skratta å säga typiskt dig att göra nå sånt mitt i natten.....dom är inte de minsta förvånad om jag känner dom rätt.
:tired:
Men nu ska jag faktiskt ta å försöka ge sömnen en liten chans att infinna sig hos mig oxå så man orkar med en dag imorron oxå för sömnen är ju viktigt sägs de men den lyser oftast med sin frånvaro här så man känner sig lite som en zombie till slut :tired:
:tired:
Hoppas ni har haft en bra dag å varit ute i de vackra vädret å njutit å hoppas ni får sova gott å sover gorr för er som redan lagt sig.
:tired:
GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA
FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILLVARA PÅ DEN VÄL
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natten är ung....å jag likaså eller???


:tired:
Natten är ung å jag likaså...eller hur var de nu med de :question: ung är man väl inte nå mera men inte lastgammal heller nånstans mitt emellan skulle jag vilja säga å trivs med de mesta.
Har bestämt mig att numera kommer jag bara att blogga på mina egna villkor när jag själv känner att de känns rätt å när jag känner att skrivlusten finns där.....då kanske jag undviker att de kraschar för mig totalt utan att de flyter på bättre.
:tired:
Jag har tagit de lugnt under veckan har halkat ute å streckt ryggen JIPPIE som om man inte har nog med värk som de är........men tydligen inte så antar att lite mer dör man inte av i alla fall.
Min son har fått vara ledig idag å imorron så han får lite välbehövlig vila nu för han har jobbat så himla mycke sista tiden så han har förtjänat denna vila kan jag lova er så då passar vi på att ta de lugnt å njuta av de vackra vårvädret vi fått även här :)
:tired:
Har varit ut med mina små å stora odjur för ett tag sen så vart pigg de är därför jag sitter å skriver blogg mitt i natten ha ha ha nu skulle både häxan å min gumma skratta å säga typiskt dig att göra nå sånt mitt i natten.....dom är inte de minsta förvånad om jag känner dom rätt.
:tired:
Men nu ska jag faktiskt ta å försöka ge sömnen en liten chans att infinna sig hos mig oxå så man orkar med en dag imorron oxå för sömnen är ju viktigt sägs de men den lyser oftast med sin frånvaro här så man känner sig lite som en zombie till slut :tired:
:tired:
Hoppas ni har haft en bra dag å varit ute i de vackra vädret å njutit å hoppas ni får sova gott å sover gorr för er som redan lagt sig.
:tired:
GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA
FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILLVARA PÅ DEN VÄL
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON