Frågor utan svar...???

Frågor utan svar.....????
Ja så var man nere på cancercentrum i Umeå å fler frågor än svar har man fått än så länge.
Har fått inviga venporten å den fungerar utmärkt även om de är en aningen bisarr känsla att använda den för första gången men helt klart värt att få den insatt för de behövdes verkligen att få slippa alla stick i onödan....å den fungerar utmärkt så de känns bra.
 
Var på lungan idag å lämnade ett tack kort till en sköterska där när jag kom ner till sjukhuset som ett litet tack för att hon sparkade igång allt åt mig så jag slapp vänta nå längre, hon blev väldigt glad å rörd å de värmde att få ge henne de kortet.
 
Var sen ner på lungan för att träffa en lungläkare som förklarade att dom skulle göra en bronkoskopi imorron på morron kl.09.00 å känns si så där inför de men ett måste att göra för att dom ska kunna få ta ett prov på den stora fläcken i lungan som lyser.
 
Han berättade även att de lyste mycke om sköldkörteln å den ska inte lysa alls så de är nån typ av aktivitet i den som inte ska vara där.......de hoppas jag att jag får svar på imorron så man får veta vad som är fel på den.
 
Träffade även den sköterska som jag gav kortet åt å fick en jätte kram som tack.....hon sa att de var de finaste hon någonsin fått av en patient å att hon kommer leva flera år på de lilla kortet jag hade gjort åt henne....de värmde att höra för hon hade förtjänat de kortet flera gånger om kan jag lova för utan hennes hjälp hade jag inte varit här nere nu.....fick sen en liten nalle av henne som maskot under denna tid å den lär följa med mig lika mycke som ängeln jag har i min väska som jag fått av mina änglar (Carro & Bengt) där hemma så nu känns de som att detta är helgarderat med skyddsänglar å en liten nalle eller mjukishund är de nog mer men den får sitta på mitt sängbord å åka med under resans gång.
 
Nää nu blir de film en stund sen sova för imorron börjar allvaret minsann så då är de bara att vara på alerten å försöka komma på alla frågor man vill fråga läkare å sköterskor.
 
Ha de gott alla å var rädda om varandra för livet är skört.
 
Kramar från en sal på onkologen i Umeå
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture
Postat av: Carro

Kram <3 e gumman min

2013-11-07 @ 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Frågor utan svar...???

Frågor utan svar.....????
Ja så var man nere på cancercentrum i Umeå å fler frågor än svar har man fått än så länge.
Har fått inviga venporten å den fungerar utmärkt även om de är en aningen bisarr känsla att använda den för första gången men helt klart värt att få den insatt för de behövdes verkligen att få slippa alla stick i onödan....å den fungerar utmärkt så de känns bra.
 
Var på lungan idag å lämnade ett tack kort till en sköterska där när jag kom ner till sjukhuset som ett litet tack för att hon sparkade igång allt åt mig så jag slapp vänta nå längre, hon blev väldigt glad å rörd å de värmde att få ge henne de kortet.
 
Var sen ner på lungan för att träffa en lungläkare som förklarade att dom skulle göra en bronkoskopi imorron på morron kl.09.00 å känns si så där inför de men ett måste att göra för att dom ska kunna få ta ett prov på den stora fläcken i lungan som lyser.
 
Han berättade även att de lyste mycke om sköldkörteln å den ska inte lysa alls så de är nån typ av aktivitet i den som inte ska vara där.......de hoppas jag att jag får svar på imorron så man får veta vad som är fel på den.
 
Träffade även den sköterska som jag gav kortet åt å fick en jätte kram som tack.....hon sa att de var de finaste hon någonsin fått av en patient å att hon kommer leva flera år på de lilla kortet jag hade gjort åt henne....de värmde att höra för hon hade förtjänat de kortet flera gånger om kan jag lova för utan hennes hjälp hade jag inte varit här nere nu.....fick sen en liten nalle av henne som maskot under denna tid å den lär följa med mig lika mycke som ängeln jag har i min väska som jag fått av mina änglar (Carro & Bengt) där hemma så nu känns de som att detta är helgarderat med skyddsänglar å en liten nalle eller mjukishund är de nog mer men den får sitta på mitt sängbord å åka med under resans gång.
 
Nää nu blir de film en stund sen sova för imorron börjar allvaret minsann så då är de bara att vara på alerten å försöka komma på alla frågor man vill fråga läkare å sköterskor.
 
Ha de gott alla å var rädda om varandra för livet är skört.
 
Kramar från en sal på onkologen i Umeå
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Kram <3 e gumman min

@ 2013-11-07 @ 15:02:10

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON