Natten skrider mot kuden känns de som :tired:

:tired: Nu skrider kvällen sakta in mot natt å kudden kallar på mig Zzzz :tired:
≈♦≈♥≈♦≈

≈♦≈♥≈♦≈
Nu är de redan kväll vart tog denna dagen vägen egentligen :queston: den bara visslade förbi har de känts som...men har haft en bra dag både värkmässigt å i de stora hela :D
Nu undrar ni kanske varför.....Joo för jag har hållt på med min nya present, pratat med alla trevliga här på bloggen för ni är verkligen underbara alla å ni vet vilka ni är för jag pratar så gott som dagligen med er här på bloggen ;).....men vill ge ett extra tack idag till DANTE89 som hjälpt mig med frågor jag haft kring min present å som jag pratat med stora delar av dagen du har varit underbar som ställt upp å snällt svarat på alla fåniga frågor en kärring som mig kan ha. ;)
TUSEN TACK FÖR ALLT VÄNNEN :thumbup:
≈♦≈♥≈♦≈
Sen fick jag ett underbart besked oxå idag, jag vann en tävling jag var med i på Guevaccis blogg som var  i samarbete med Soke´s smycken man skulle motivera varför man ville vinna å detta var min motivering.
≈♦≈♥≈♦≈
MOTIVERINGEN
Jag skulle vilja vinna de armbandet för att förgylla dagen för en vän jag har som just nu kämpar sig igenom cancer på stämbanden å troligast kommer tappa rösten för resten av sitt liv till följd av de. Å visst ett armband gör inte cancern bättre men ack vad en liten gåva kan förgylla dagen när man är sjuk å går igenom cellgifter å strålning så därför skulle jag vilja vinna de.
≈♦≈♥≈♦≈
Så nu när jag åker upp till mamma över julen så ska jag överlämna de till henne tillsammans med motiveringen de verkar som en bra sak att göra känner jag för visst de tar inte bort cancern men de förgyller i alla fall hennes dag å de är tack nog för mig ;)
SÅ TUSEN TACK FÖR ATT DU VALDE MIG :D
≈♦≈♥≈♦≈
Sen har jag även pratat med min gumma idag flera gånger å hon mår mycke bättre så de känns underbart då kan jag slappna av å sova gott inatt när hon är piggare :love:
≈♦≈♥≈♦≈
Så nu återstår bara att önska er alla en riktigt GOD NATT!
≈♦≈♥≈♦≈
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
≈♦≈♥≈♦≈

≈♦≈♥≈♦≈
♥ Vi hörs imorron med lite mera klotter LOVE YA ALL ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natten skrider mot kuden känns de som :tired:

:tired: Nu skrider kvällen sakta in mot natt å kudden kallar på mig Zzzz :tired:
≈♦≈♥≈♦≈

≈♦≈♥≈♦≈
Nu är de redan kväll vart tog denna dagen vägen egentligen :queston: den bara visslade förbi har de känts som...men har haft en bra dag både värkmässigt å i de stora hela :D
Nu undrar ni kanske varför.....Joo för jag har hållt på med min nya present, pratat med alla trevliga här på bloggen för ni är verkligen underbara alla å ni vet vilka ni är för jag pratar så gott som dagligen med er här på bloggen ;).....men vill ge ett extra tack idag till DANTE89 som hjälpt mig med frågor jag haft kring min present å som jag pratat med stora delar av dagen du har varit underbar som ställt upp å snällt svarat på alla fåniga frågor en kärring som mig kan ha. ;)
TUSEN TACK FÖR ALLT VÄNNEN :thumbup:
≈♦≈♥≈♦≈
Sen fick jag ett underbart besked oxå idag, jag vann en tävling jag var med i på Guevaccis blogg som var  i samarbete med Soke´s smycken man skulle motivera varför man ville vinna å detta var min motivering.
≈♦≈♥≈♦≈
MOTIVERINGEN
Jag skulle vilja vinna de armbandet för att förgylla dagen för en vän jag har som just nu kämpar sig igenom cancer på stämbanden å troligast kommer tappa rösten för resten av sitt liv till följd av de. Å visst ett armband gör inte cancern bättre men ack vad en liten gåva kan förgylla dagen när man är sjuk å går igenom cellgifter å strålning så därför skulle jag vilja vinna de.
≈♦≈♥≈♦≈
Så nu när jag åker upp till mamma över julen så ska jag överlämna de till henne tillsammans med motiveringen de verkar som en bra sak att göra känner jag för visst de tar inte bort cancern men de förgyller i alla fall hennes dag å de är tack nog för mig ;)
SÅ TUSEN TACK FÖR ATT DU VALDE MIG :D
≈♦≈♥≈♦≈
Sen har jag även pratat med min gumma idag flera gånger å hon mår mycke bättre så de känns underbart då kan jag slappna av å sova gott inatt när hon är piggare :love:
≈♦≈♥≈♦≈
Så nu återstår bara att önska er alla en riktigt GOD NATT!
≈♦≈♥≈♦≈
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
≈♦≈♥≈♦≈

≈♦≈♥≈♦≈
♥ Vi hörs imorron med lite mera klotter LOVE YA ALL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON