I morgon bär de av igen...!!!

I morgon bär de av igen...!!!
Imorron bär de av mot Umeå igen......ska göra en ny isotopröntgen (petscan) å kolla om de har förändrats nåt på en å en halv månad sen jag gjorde förra röntgen.....så man håller tummarna att inget har ändrats för då blir de raketfart på alla som jag förstått de hela.....då måste allt gå fort för då är de snabba förändringar som inte får ske i den takten.
 
Jag är inte jätte orolig men erkänner att de känns inte skoj att de kanske har förändrats eller att de lyser på fler ställen än förra gången.....då finns de risk för att man bryter ihop ett tag för känns som att springa i uppförsbacke som bara blir brantare å brantare ju längre jag springer å de känns inte bra alls tyvärr hur illa de än låter att låta negativ så känner jag mig så idag.
 
Jag hoppas att allt är ett enda STORT misstag av läkarna men vet nog innerst inne att så inte är fallet hur gärna jag än vill de....men skam den som ger sig jag tänker inte ge mig förrän allt detta är över å jag kan börja andas ut igen å känna ett lugn inom mig......men förstår mer å mer att vägen dit kommer bli hård, tuff, lång å jobbig till max tyvärr.
 
Men har så många underbara vänner runt mig som jag kan prata med å luta mig mot så de ska nog gå bra......jag har två vänner speciellt som jag kallar mina ÄNGLAR (Carro & Bengt) som verkligen är vänner genom gott å ont å utan dom hade jag inte orkat så är de bara så de är mina änglar.
Sen har jag även min sambo å övrig familj å släkt som finns där för mig å de gör att allt känns lättare även om de är jobbigt mellan varven så behöver jag bara åka till mina änglar en stund å bara få vara så känns de genast mycke bättre.....dom är guld värda så är de bara.
 
Men visst de här är de värsta jag någonsin gått igenom å då är de bara början av allt ännu....men har en stark vilja som kommer hjälpa mig mycke genom allt detta.....för de är all denna väntan som tär på en tills man får alla svar man vill ha å dom är många kan jag lova er.
 
Men hoppas jag får lite mer svar under denna vecka i alla fall för de skulle jag behöva nu.....för hoppas att isotopröntgen imorron ger lite mer svar i alla fall å att dom får svar på lungbiopsin under veckans gång de skulle lätta på oron en hel del känner jag.
 
Nää nu ska jag göra lite nytta å sen blir de till att vila lite innan jag ska med sonen å bonussonen till VC å få influensavaccin så att dom runt mig är skyddade i alla fall å sambon ska få de till veckan när han ska till läkaren så då är vi lite extra garderade inför de som komma skall.
 
Ha de gott alla å GLÖM INTE ATT VARA RÄDDA OM VARANDERA
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

I morgon bär de av igen...!!!

I morgon bär de av igen...!!!
Imorron bär de av mot Umeå igen......ska göra en ny isotopröntgen (petscan) å kolla om de har förändrats nåt på en å en halv månad sen jag gjorde förra röntgen.....så man håller tummarna att inget har ändrats för då blir de raketfart på alla som jag förstått de hela.....då måste allt gå fort för då är de snabba förändringar som inte får ske i den takten.
 
Jag är inte jätte orolig men erkänner att de känns inte skoj att de kanske har förändrats eller att de lyser på fler ställen än förra gången.....då finns de risk för att man bryter ihop ett tag för känns som att springa i uppförsbacke som bara blir brantare å brantare ju längre jag springer å de känns inte bra alls tyvärr hur illa de än låter att låta negativ så känner jag mig så idag.
 
Jag hoppas att allt är ett enda STORT misstag av läkarna men vet nog innerst inne att så inte är fallet hur gärna jag än vill de....men skam den som ger sig jag tänker inte ge mig förrän allt detta är över å jag kan börja andas ut igen å känna ett lugn inom mig......men förstår mer å mer att vägen dit kommer bli hård, tuff, lång å jobbig till max tyvärr.
 
Men har så många underbara vänner runt mig som jag kan prata med å luta mig mot så de ska nog gå bra......jag har två vänner speciellt som jag kallar mina ÄNGLAR (Carro & Bengt) som verkligen är vänner genom gott å ont å utan dom hade jag inte orkat så är de bara så de är mina änglar.
Sen har jag även min sambo å övrig familj å släkt som finns där för mig å de gör att allt känns lättare även om de är jobbigt mellan varven så behöver jag bara åka till mina änglar en stund å bara få vara så känns de genast mycke bättre.....dom är guld värda så är de bara.
 
Men visst de här är de värsta jag någonsin gått igenom å då är de bara början av allt ännu....men har en stark vilja som kommer hjälpa mig mycke genom allt detta.....för de är all denna väntan som tär på en tills man får alla svar man vill ha å dom är många kan jag lova er.
 
Men hoppas jag får lite mer svar under denna vecka i alla fall för de skulle jag behöva nu.....för hoppas att isotopröntgen imorron ger lite mer svar i alla fall å att dom får svar på lungbiopsin under veckans gång de skulle lätta på oron en hel del känner jag.
 
Nää nu ska jag göra lite nytta å sen blir de till att vila lite innan jag ska med sonen å bonussonen till VC å få influensavaccin så att dom runt mig är skyddade i alla fall å sambon ska få de till veckan när han ska till läkaren så då är vi lite extra garderade inför de som komma skall.
 
Ha de gott alla å GLÖM INTE ATT VARA RÄDDA OM VARANDERA
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON