Lördag å vädret är underbart ;)



Så var de lördag å vädret här är underbart rent ut sagt strålande sol å de droppar så smått från taken kan de bli mycke bättre......tror inte de, ja de skulle vara att man fick vara värkfri då ha ha ha nu var jag allt lustig minsann men drömma får man ju :)

Idag ska jag bara ta de lugnt för min rygg har inte repat sig från fallet ennu så den är ond å stel ännu å blev väl inte bättre av att jag halkade igen igår på vägen hem från en vän :O men de är lönnhalt på sina ställen å ibland hinner man inte vara med.

Min son har åkt iväg å jobba för en sstund sen så han lär inte vara hemma förrän elva halv tolv ikväll om ens då för dom hade visst fullbokat på hotellet å mycke folk som ska äta.
Men har i alla fall börjat komma tillbaka lite smått till mitt gamla jag igen å de känns skönt, sen måste jag erkänna att vädret å vårvärmen hjälper till väldigt mycke.

Veckan som har gått har jag legat mycke på min älskade värmedyna så ryggen ska hålla sig mjuk å igår låg jag å höll fast mitt armade huvud hela dagen skoj skoj int de minsta med bara göra de för man har itne nå val såna dagar då värken bara bråkar å lever om hela tiden, de är irriterande å man blir frustrerad men sånt som händer inte mer med de.

Hoppas ni haft en bra vecka å att ni får en underbar dag i vårvärmen ute passa på å njut nu när solen är framme å den VÄRMER så himla gott.

Nu ska jag lägga mit satans rygg på värmen igen å hoppas att den snart ger med sig så jag kan vara igång igen som vanligt......men vi hörs när vi hörs de lär ni ju se alla. ;);)

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA VÄL HAND OM DEN ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lördag å vädret är underbart ;)



Så var de lördag å vädret här är underbart rent ut sagt strålande sol å de droppar så smått från taken kan de bli mycke bättre......tror inte de, ja de skulle vara att man fick vara värkfri då ha ha ha nu var jag allt lustig minsann men drömma får man ju :)

Idag ska jag bara ta de lugnt för min rygg har inte repat sig från fallet ennu så den är ond å stel ännu å blev väl inte bättre av att jag halkade igen igår på vägen hem från en vän :O men de är lönnhalt på sina ställen å ibland hinner man inte vara med.

Min son har åkt iväg å jobba för en sstund sen så han lär inte vara hemma förrän elva halv tolv ikväll om ens då för dom hade visst fullbokat på hotellet å mycke folk som ska äta.
Men har i alla fall börjat komma tillbaka lite smått till mitt gamla jag igen å de känns skönt, sen måste jag erkänna att vädret å vårvärmen hjälper till väldigt mycke.

Veckan som har gått har jag legat mycke på min älskade värmedyna så ryggen ska hålla sig mjuk å igår låg jag å höll fast mitt armade huvud hela dagen skoj skoj int de minsta med bara göra de för man har itne nå val såna dagar då värken bara bråkar å lever om hela tiden, de är irriterande å man blir frustrerad men sånt som händer inte mer med de.

Hoppas ni haft en bra vecka å att ni får en underbar dag i vårvärmen ute passa på å njut nu när solen är framme å den VÄRMER så himla gott.

Nu ska jag lägga mit satans rygg på värmen igen å hoppas att den snart ger med sig så jag kan vara igång igen som vanligt......men vi hörs när vi hörs de lär ni ju se alla. ;);)

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA VÄL HAND OM DEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON