Äntligen händer de nåt.....!!!

Äntligen händer de nåt...!!!
Så börjar de äntligen hända nåt....dom ringde från onkologavdelningen i morse å sa att jag skulle vara nere i Umeå på onsdag den 6/11 kl.10.00 å då ska jag skrivas in på avdelningen å gå igenom en 3D röntgen å på torsdag ska jag träffa en lungläkare för dom metastaser som sitter i lungan.
Men vad som ska hända mera vet jag inte nå mer av ännu utan de får man väl se när man väl kommer dit ner men hoppas att dom ska ge mig lite mer klarhet om de är godartad eller elakartad CANCER jag har å vad för typ av behandling jag ska gå igenom skulle vara skönt att få veta......MEN mest vill jag att dom hittar modertumören å kan ta bort den för den vill jag ha bort så fort som möjligt.
 
Men får åka hem på fredag över helgen i alla fall å sen vet jag inte om jag ska ner igen eller om de blir mer väntetid hemma innan de är dags för nästa svep men hoppas att dom ska ha ner mig igen veckan efter oxå så man slipper gå hemma å våndas i onödan för de är de mest jobbiga att gå hemma å inte veta vad som ska hända eller vad dom ska göra å när dom ska göra de så kommer kräva mycke svar på dom dagarna jag har där nere de kan jag lova.
 
Så nu blir de en lugn helg med min älskade sambo å hans son å hundarna å ladda å samla krafter inför Umeå turen till veckan å skulle de bli jobbigt så får min älskade sambo komma ner å hålla mig sällskap å vara stöd åt mig helt enkelt......men de får vi se när jag kommit ner vad som sägs å bestäms.
 
Ha de gott alla å var rädda om varandra för livet är skört å allt kan vändas upp å ner på ett ögonblick glöm aldrig de så var rädda om varandra.
 
Kramar till er alla 
 
 


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Äntligen händer de nåt.....!!!

Äntligen händer de nåt...!!!
Så börjar de äntligen hända nåt....dom ringde från onkologavdelningen i morse å sa att jag skulle vara nere i Umeå på onsdag den 6/11 kl.10.00 å då ska jag skrivas in på avdelningen å gå igenom en 3D röntgen å på torsdag ska jag träffa en lungläkare för dom metastaser som sitter i lungan.
Men vad som ska hända mera vet jag inte nå mer av ännu utan de får man väl se när man väl kommer dit ner men hoppas att dom ska ge mig lite mer klarhet om de är godartad eller elakartad CANCER jag har å vad för typ av behandling jag ska gå igenom skulle vara skönt att få veta......MEN mest vill jag att dom hittar modertumören å kan ta bort den för den vill jag ha bort så fort som möjligt.
 
Men får åka hem på fredag över helgen i alla fall å sen vet jag inte om jag ska ner igen eller om de blir mer väntetid hemma innan de är dags för nästa svep men hoppas att dom ska ha ner mig igen veckan efter oxå så man slipper gå hemma å våndas i onödan för de är de mest jobbiga att gå hemma å inte veta vad som ska hända eller vad dom ska göra å när dom ska göra de så kommer kräva mycke svar på dom dagarna jag har där nere de kan jag lova.
 
Så nu blir de en lugn helg med min älskade sambo å hans son å hundarna å ladda å samla krafter inför Umeå turen till veckan å skulle de bli jobbigt så får min älskade sambo komma ner å hålla mig sällskap å vara stöd åt mig helt enkelt......men de får vi se när jag kommit ner vad som sägs å bestäms.
 
Ha de gott alla å var rädda om varandra för livet är skört å allt kan vändas upp å ner på ett ögonblick glöm aldrig de så var rädda om varandra.
 
Kramar till er alla 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON