Ansökt om att få bli TESTPILOT åt SMARTSON :D

Jag har ansökt om att bli testpilot åt Smartson för denna produkt

Här är länken till deras sida om headsetet
http://smartsontestpilot.se/nokia-bh-217/bli-testpilot/

Där sö
ker dom 50 testpiloter till dessa små godingar å 15 av dessa 50
kommer dom ta från bloggare så ni vet :D

OBS!
Å nää man behöver inte ha en Nokia mobil för att de ska fungera på mobilen.



Nokia BH-217 - always ready
- Ett headset som alltid är redo med bland annat 3 månaders passningstid
- Alltid klar att använda, svara genom att lyfta headsetet ur hållaren
- När du väl parat ihop headsetet med din mobil kommer Nokia BH-217 alltid komma ihåg enheten


Här under har ni en liten film om produkten Nokia BH-217 som jag sökt som testpilot till

:thumbup: så snälla håll tummarna att jag lyckas få bli de :D :thumbup:



Önska mig lycka till å gå gärna in å anmäler ni oxå för produkten den

får man behålla efter testperioden är över de ni slå de om ni kan :D

Å man ska blogga om vad man tycker om den under tiden testperioden pågår

men vad då bloggar gör ju vi ändå så då kan man lika gärna blogga om den

när man lika håller på eller hur?????



 









Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Ansökt om att få bli TESTPILOT åt SMARTSON :D

Jag har ansökt om att bli testpilot åt Smartson för denna produkt

Här är länken till deras sida om headsetet
http://smartsontestpilot.se/nokia-bh-217/bli-testpilot/

Där sö
ker dom 50 testpiloter till dessa små godingar å 15 av dessa 50
kommer dom ta från bloggare så ni vet :D

OBS!
Å nää man behöver inte ha en Nokia mobil för att de ska fungera på mobilen.



Nokia BH-217 - always ready
- Ett headset som alltid är redo med bland annat 3 månaders passningstid
- Alltid klar att använda, svara genom att lyfta headsetet ur hållaren
- När du väl parat ihop headsetet med din mobil kommer Nokia BH-217 alltid komma ihåg enheten


Här under har ni en liten film om produkten Nokia BH-217 som jag sökt som testpilot till

:thumbup: så snälla håll tummarna att jag lyckas få bli de :D :thumbup:



Önska mig lycka till å gå gärna in å anmäler ni oxå för produkten den

får man behålla efter testperioden är över de ni slå de om ni kan :D

Å man ska blogga om vad man tycker om den under tiden testperioden pågår

men vad då bloggar gör ju vi ändå så då kan man lika gärna blogga om den

när man lika håller på eller hur?????



 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON