Godförmiddag alla vänner :D


≈♥≈
Godförmiddag alla vänner där ute hoppas ni har en bra dag idag :D å njut riktigt mycke av dagen.
Själv blir de en ganska lugn dag idag känner jag ska vara lite tråkig å lösa korsord å slappa å om energinivån stiger ska jag dammsuga av golven lite så de är gjort innan helgen :( inte favvo sysslan direkt men ett nödvändigt ont när man

≈♥≈
I går kväll när jag inte kunde sova så låg jag å tänkte på allt möjligt å på min gumma speciellt :love: älskar verkligen min gumma jätte mycke ska ni veta hon är mitt stöd i livet å finns alltid är för mig.
Jag kommer sakna henne jätte mycke när jag åker upp till mamma över julen ;( kommer känna mig så otroligt halv när jag är där uppe inte skoj alls.
≈♥≈
Men låg å tänkte på hennes nya medicin oxå som hon ska börja med jag håller verkligen alla tummar att de ska bli en medicin som fungerar den här gången för hon förtjänar att slippa ha så ont som hon har nu så snälla håll tummarna ni oxå att den nya fungerar på henne :thumbup:
Hon ska få nåt som kallas GULDinjektioner så nu jävlar blir min gumma värdefull...hon blir guldvärd :D fast de är hon redan för mig men nu blir de ju rent verlighet inte bara ett sätt att prata utan hon blir verkligen värd guld ;)
≈♥≈
Jag skulle ta hennes värk i ett nafs om jag bara visste att hon slapp ha ont för hon förtjänar verkligen att vara frisk å slippa sin värk jag lovar er de för utan henne skulle jag inte sitta där jag sitter nu utan vara fast i ett skitförhållande rent ut sagt så kommer vara henne evigt tacksam resten av mitt liv :love: hon har stått vid min sida i vått å torrt å de är äkta vänskap kan jag lova er alla hon är mitt allt ÄLSKAR DIG HJÄRTAT MITT :love:
≈♥≈
Nää nu ska jag slänga mig i soffan ett tag så ha de gott så hörs vi senare om inte annat dyjer de i alla fall upp en liten nattblogg innan jag ska sova ;)
≈♥≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA LEV LIVET FULLT UT FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥
♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR ♥
≈♥≈
DENNA BILD ÄR TILL DIG GUMMAN MIN!

För att du alltid finns vid min sida vad som än händer vet jag att du är där.
TUSEN, TUSEN TACK HJÄRTAT MITT!

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godförmiddag alla vänner :D


≈♥≈
Godförmiddag alla vänner där ute hoppas ni har en bra dag idag :D å njut riktigt mycke av dagen.
Själv blir de en ganska lugn dag idag känner jag ska vara lite tråkig å lösa korsord å slappa å om energinivån stiger ska jag dammsuga av golven lite så de är gjort innan helgen :( inte favvo sysslan direkt men ett nödvändigt ont när man

≈♥≈
I går kväll när jag inte kunde sova så låg jag å tänkte på allt möjligt å på min gumma speciellt :love: älskar verkligen min gumma jätte mycke ska ni veta hon är mitt stöd i livet å finns alltid är för mig.
Jag kommer sakna henne jätte mycke när jag åker upp till mamma över julen ;( kommer känna mig så otroligt halv när jag är där uppe inte skoj alls.
≈♥≈
Men låg å tänkte på hennes nya medicin oxå som hon ska börja med jag håller verkligen alla tummar att de ska bli en medicin som fungerar den här gången för hon förtjänar att slippa ha så ont som hon har nu så snälla håll tummarna ni oxå att den nya fungerar på henne :thumbup:
Hon ska få nåt som kallas GULDinjektioner så nu jävlar blir min gumma värdefull...hon blir guldvärd :D fast de är hon redan för mig men nu blir de ju rent verlighet inte bara ett sätt att prata utan hon blir verkligen värd guld ;)
≈♥≈
Jag skulle ta hennes värk i ett nafs om jag bara visste att hon slapp ha ont för hon förtjänar verkligen att vara frisk å slippa sin värk jag lovar er de för utan henne skulle jag inte sitta där jag sitter nu utan vara fast i ett skitförhållande rent ut sagt så kommer vara henne evigt tacksam resten av mitt liv :love: hon har stått vid min sida i vått å torrt å de är äkta vänskap kan jag lova er alla hon är mitt allt ÄLSKAR DIG HJÄRTAT MITT :love:
≈♥≈
Nää nu ska jag slänga mig i soffan ett tag så ha de gott så hörs vi senare om inte annat dyjer de i alla fall upp en liten nattblogg innan jag ska sova ;)
≈♥≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA LEV LIVET FULLT UT FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥
♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR ♥
≈♥≈
DENNA BILD ÄR TILL DIG GUMMAN MIN!

För att du alltid finns vid min sida vad som än händer vet jag att du är där.
TUSEN, TUSEN TACK HJÄRTAT MITT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON