Godkväll å Godnatt alla vänner :tired:

Godkväll å Godnatt alla vänner nu är de sängen å tv:n som väntar på :tired: mig!
♥≈◊≈♥≈◊≈

♥≈◊≈♥≈◊≈
Nu får jag allt börja med att be om ursäkt för att de inte blivit nån blogg idag å knappt igår :blush: men har faktiskt haft fullt upp idag på förmiddagen, å sen på eftermiddagen har jag mest försökt att kurera mitt arma huvud som inte velat göra samma sak som jag velat ;(
≈◊≈♥≈◊≈
Men på förmiddagen var Gumman min förbi å drack kaffe å så följde jag med henne på stan en sväng å skaffade lite gott till mina fyrfota vänner :love: sen var vi å beställde hennes nya medicin som hon ska få börja med GULDinjektioner å man kan faan i mig tro att de var rent GULD dom skulle ge henne med tanke på priset nästan 1700:- för tio ampuller, å de räcker bara några veckor så den som säger att de är lätt att vara sjuk å måsta äta medicin skulle jag vilja slå kring skallen, för man har inte ut mycke på sjukbidrag å när sen medicinerna börjar kosta så mycke så är de inte nån lek alls när medicinen blir så dyr :bigeyes:
≈◊≈♥≈◊≈
Sen utöver de har hon ytterligare en medicin som kostar nästan 1800:- för hundra tabletter å den räcker bara 3 månader så de är faan så dyrt att vara sjuk kan jag lova er för utöver dom ska hon även ha medicin mot värken å mot magen för att den ska hålla dom mediciner hon äter å mot illamående å även sömntabletter så hon får sova lite när värken är som värst :mad:
Så de gör mig arg att en del tror att man går hemma å drar benen efter sig för att man inte SER sjuk ut......HALLÅ ALLA varföre ska man gå å se sjuk ut om man inte behöver för gör man de så klagar folk över de :question: vad jag menar är att bara för att man lider av kronisk värk behöver man väl inte gå å se eländig ut?????..........för jag är en väldigt possitiv människa som älskar livet i sig å min värk är ett hinder många gånger men jag ler alltid ändå. :D:D:D:D
≈◊≈♥≈◊≈
Kan utan omsvep erkänna att hade de varit jag som skulle hämta ut dom medicinerna hade jag inte haft råd så enkelt är de finns inte en chans att de gåt med min lön.
≈◊≈♥≈◊≈
Men efter apoteket kollade vi på blomsterlandet på julgrypper dom satt ihop å gud vilka vackra de finns ingen lek alls snacka om att dom är duktiga på de dom gör fanns många man skulle viljat ha på den affären helt klart :love::love:
≈◊≈♥≈◊≈
Men nu skulle jag egentligen bara in å skriva Godnatt till er å önska er en trevlig kväll men som vanligt sket sig de från början till slut vad kan man säga förutom Oppsssi daysie då :S
≈◊≈♥≈◊≈
Så här kommer de nu i stället Godnatt Sovgott Dröm Sött så hörs vi imorron då hoppas jag i alla fall att mitt huvud är lite snällare med mig för jag är den obota optimisten vet ni väl :D
≈◊≈♥≈◊≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV DAGEN SOM OM DE VORE ER SISTA ♥
♥ ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA ALLA PÅ SITT EGET SÄTT ♥
≈◊≈♥≈◊≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godkväll å Godnatt alla vänner :tired:

Godkväll å Godnatt alla vänner nu är de sängen å tv:n som väntar på :tired: mig!
♥≈◊≈♥≈◊≈

♥≈◊≈♥≈◊≈
Nu får jag allt börja med att be om ursäkt för att de inte blivit nån blogg idag å knappt igår :blush: men har faktiskt haft fullt upp idag på förmiddagen, å sen på eftermiddagen har jag mest försökt att kurera mitt arma huvud som inte velat göra samma sak som jag velat ;(
≈◊≈♥≈◊≈
Men på förmiddagen var Gumman min förbi å drack kaffe å så följde jag med henne på stan en sväng å skaffade lite gott till mina fyrfota vänner :love: sen var vi å beställde hennes nya medicin som hon ska få börja med GULDinjektioner å man kan faan i mig tro att de var rent GULD dom skulle ge henne med tanke på priset nästan 1700:- för tio ampuller, å de räcker bara några veckor så den som säger att de är lätt att vara sjuk å måsta äta medicin skulle jag vilja slå kring skallen, för man har inte ut mycke på sjukbidrag å när sen medicinerna börjar kosta så mycke så är de inte nån lek alls när medicinen blir så dyr :bigeyes:
≈◊≈♥≈◊≈
Sen utöver de har hon ytterligare en medicin som kostar nästan 1800:- för hundra tabletter å den räcker bara 3 månader så de är faan så dyrt att vara sjuk kan jag lova er för utöver dom ska hon även ha medicin mot värken å mot magen för att den ska hålla dom mediciner hon äter å mot illamående å även sömntabletter så hon får sova lite när värken är som värst :mad:
Så de gör mig arg att en del tror att man går hemma å drar benen efter sig för att man inte SER sjuk ut......HALLÅ ALLA varföre ska man gå å se sjuk ut om man inte behöver för gör man de så klagar folk över de :question: vad jag menar är att bara för att man lider av kronisk värk behöver man väl inte gå å se eländig ut?????..........för jag är en väldigt possitiv människa som älskar livet i sig å min värk är ett hinder många gånger men jag ler alltid ändå. :D:D:D:D
≈◊≈♥≈◊≈
Kan utan omsvep erkänna att hade de varit jag som skulle hämta ut dom medicinerna hade jag inte haft råd så enkelt är de finns inte en chans att de gåt med min lön.
≈◊≈♥≈◊≈
Men efter apoteket kollade vi på blomsterlandet på julgrypper dom satt ihop å gud vilka vackra de finns ingen lek alls snacka om att dom är duktiga på de dom gör fanns många man skulle viljat ha på den affären helt klart :love::love:
≈◊≈♥≈◊≈
Men nu skulle jag egentligen bara in å skriva Godnatt till er å önska er en trevlig kväll men som vanligt sket sig de från början till slut vad kan man säga förutom Oppsssi daysie då :S
≈◊≈♥≈◊≈
Så här kommer de nu i stället Godnatt Sovgott Dröm Sött så hörs vi imorron då hoppas jag i alla fall att mitt huvud är lite snällare med mig för jag är den obota optimisten vet ni väl :D
≈◊≈♥≈◊≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV DAGEN SOM OM DE VORE ER SISTA ♥
♥ ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA ALLA PÅ SITT EGET SÄTT ♥
≈◊≈♥≈◊≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON