Kära vänner nu är kudden min käraste vän :tired:

:tired: Nu mina kära vänner är kudden min käraste vän å ägodel :tired:
:tired:

:tired:
Nu har jag äntligen hoppat i jamasen, borstat gaddarna å hämtat hem min son från praktiken så nu kan jag äntligen bädda ner mig under täcket å bara mysa TRODDE JAG JA :mad::mad: nää då startade min granne att festa IGEN FÖRBANNADE IDIOT, nu är de helt klart skottpengar på såna typer för dom festade ju förra helgen oxå, fast nu är de inte dom ovanför som brukar hålla skrikmaraton utan grannen vägg i vägg istället så blir de inte tyst snart så ringer jag helt klart för de får faktiskt vara nån måtta.......å då ska ni ha klart för er att jag är definitivt inte den som ringer å anmäler grannar å klagar för tål gode mycke liv å rörelse utan att de stör mig.
:tired:
Men tycker att när man bor i ett hyreshus får man faktiskt ta lite hänsyn till grannarna de ingår i att ha grannar anser jag även om man inte vill så måste man tänka på att man inte bor ensam i ett hus som detta utan faktiskt har grannar oxå som behöver sova.......min son behöver sova för han ska upp å jobba imorron.
:tired:
Men ska vänta en stund å se om de tystnar men passar på att säga Godnatt till er hoppas ni får sova gott å drömma sött så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd förhoppningsvis.
:tired:
Imorron kommer de upp bilder på bloggen på dom smycken jag vann i tävlingen från
Karamell-design då lägger jag ut bilder på vad de var i de hemliga paketet
för tro mig de var mycke blandat å allt var super snyggt så är så himla
för detta är den tredje tävlingen jag vunnit med smycken på
väldigt väldigt kort tid men ingen är gladare än jag.
Men de får ni se först imorron hi hi hi SOV GOTT.
:tired:
Natti Natti Sussa Sött Dröm Blött Men Vakna Torrt
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Kära vänner nu är kudden min käraste vän :tired:

:tired: Nu mina kära vänner är kudden min käraste vän å ägodel :tired:
:tired:

:tired:
Nu har jag äntligen hoppat i jamasen, borstat gaddarna å hämtat hem min son från praktiken så nu kan jag äntligen bädda ner mig under täcket å bara mysa TRODDE JAG JA :mad::mad: nää då startade min granne att festa IGEN FÖRBANNADE IDIOT, nu är de helt klart skottpengar på såna typer för dom festade ju förra helgen oxå, fast nu är de inte dom ovanför som brukar hålla skrikmaraton utan grannen vägg i vägg istället så blir de inte tyst snart så ringer jag helt klart för de får faktiskt vara nån måtta.......å då ska ni ha klart för er att jag är definitivt inte den som ringer å anmäler grannar å klagar för tål gode mycke liv å rörelse utan att de stör mig.
:tired:
Men tycker att när man bor i ett hyreshus får man faktiskt ta lite hänsyn till grannarna de ingår i att ha grannar anser jag även om man inte vill så måste man tänka på att man inte bor ensam i ett hus som detta utan faktiskt har grannar oxå som behöver sova.......min son behöver sova för han ska upp å jobba imorron.
:tired:
Men ska vänta en stund å se om de tystnar men passar på att säga Godnatt till er hoppas ni får sova gott å drömma sött så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd förhoppningsvis.
:tired:
Imorron kommer de upp bilder på bloggen på dom smycken jag vann i tävlingen från
Karamell-design då lägger jag ut bilder på vad de var i de hemliga paketet
för tro mig de var mycke blandat å allt var super snyggt så är så himla
för detta är den tredje tävlingen jag vunnit med smycken på
väldigt väldigt kort tid men ingen är gladare än jag.
Men de får ni se först imorron hi hi hi SOV GOTT.
:tired:
Natti Natti Sussa Sött Dröm Blött Men Vakna Torrt
:tired:
♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON