Nu denna 4de advent säger jag Natti Natti :tired:

:tired: Nu denna 4 de advent säger jag Natti Natti är trött :tired:
:tired:

:tired:
Nä känner jag att de är dax att krypa i säng å försöka få sig lite sömn för imorron blir en stressig dag kan jag lova er.....ska hinna göra alla ärenden imorron på dagen för åker på tisdag.
Ska hinna handla lite julklappar handla lite annat som jag måste ha med mig, sen ska jag hinna färga håret fixa till här hemma till och med dammsuga om jag hinner innan de bär av upp till min mamma uppe i Vuollerim men längtar att få se mamma å äta hennes underbara julmat.
:tired:
Sen på tisdag ska jag göra lite småplock här hemma packa de sista å hinna till VC för att få min morfin spruta så jag klarar min bussresa upp till mamma utan att behöva bli liggande i flera dagar för de har jag inte tid med när vi kommer upp.....då ska de bakas pepparkakor som ska garneras å sen ska de lagas en massa julmat medans jag är där.....sen på julafton år vi äntligen sätta oss å bara njuta av allt slit de är bästa biten av de hela.
:tired:
Men börjar med dagen imorron å ser hur mycke man orkar resten får allt tiden utvisa om de hela för vet att jag kan bli straffad för att jag stressar så får allt se hur de blir med de.
Men jag passar i alla fall på att säga natti natti åt er alla nu hoppas ni får sova gott för imorron börjar en ny vecka å inte vilken vecka som helst utan JULVECKAN :love:
:tired:
♥ GOD NATT ALLA SOV GOTT DRÖM SÖTT JULEN ÄR NÄRA ♥

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥
:tired:

:tired:
♥ GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ALLA ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu denna 4de advent säger jag Natti Natti :tired:

:tired: Nu denna 4 de advent säger jag Natti Natti är trött :tired:
:tired:

:tired:
Nä känner jag att de är dax att krypa i säng å försöka få sig lite sömn för imorron blir en stressig dag kan jag lova er.....ska hinna göra alla ärenden imorron på dagen för åker på tisdag.
Ska hinna handla lite julklappar handla lite annat som jag måste ha med mig, sen ska jag hinna färga håret fixa till här hemma till och med dammsuga om jag hinner innan de bär av upp till min mamma uppe i Vuollerim men längtar att få se mamma å äta hennes underbara julmat.
:tired:
Sen på tisdag ska jag göra lite småplock här hemma packa de sista å hinna till VC för att få min morfin spruta så jag klarar min bussresa upp till mamma utan att behöva bli liggande i flera dagar för de har jag inte tid med när vi kommer upp.....då ska de bakas pepparkakor som ska garneras å sen ska de lagas en massa julmat medans jag är där.....sen på julafton år vi äntligen sätta oss å bara njuta av allt slit de är bästa biten av de hela.
:tired:
Men börjar med dagen imorron å ser hur mycke man orkar resten får allt tiden utvisa om de hela för vet att jag kan bli straffad för att jag stressar så får allt se hur de blir med de.
Men jag passar i alla fall på att säga natti natti åt er alla nu hoppas ni får sova gott för imorron börjar en ny vecka å inte vilken vecka som helst utan JULVECKAN :love:
:tired:
♥ GOD NATT ALLA SOV GOTT DRÖM SÖTT JULEN ÄR NÄRA ♥

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥
:tired:

:tired:
♥ GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ALLA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON