Så var de äntligen fredag igen Godmorgon ;)


~♦~◊~♦~◊~♦~
Så var de äntligen FREDAG igen å helg JIPPIE ;) Nu tänker säker många vad jublar hon för som går hemma hela dagarna.....Jo för även om man går hemma hela dagarna så försöker man alltid göra nåt roligt av helgen som en god middag eller myskväll mm för att fira helgen å ledigheten för de är ju inte bara knegare som får fira att de är helg eller hur?????
~♦~◊~♦~◊~♦~
Idag är huvudet lite ur balans ännu men beror nog på att jag sovit skit å ingenting inatt så de kan lugna ner sig lite under dagen om jag har tur........ha ha ha nu var jag lustig TUR de är väl inte riktigt rätt ord för tur kan man väl inte säga att jag har :S min gumma kommer dö av skratt när hon läser den biten med tur eller hur gumman min?????
~♦~◊~♦~◊~♦~
Jag känner henne där vi har otur båda två så att skriva om jag har tur brukar alltid få oss att brista ut i skratt för tur är de absolut SISTA vi har.....bara se på min sjukdom hur många känner ni som har den sjukdom som jag har att herpesviruset vi alla bär på går ut i ryggmärgen å skapar hjärnhinneinflammationer svara gärna på de om ni vet nån som har de förutom jag??????
~♦~◊~♦~◊~♦~
Jag känner nämligen inte nån som har de eller haft de..:question:...så de är inte allt för vanligt TYVÄRR utan en ovanlig sak som självklart JAG var tvungen att drabbas av JIPPIE jag får vara udda ha ha ha vad skoj INT ALLS....men jag är däremot en positiv människa så jag tycker inte synd om mig själv å de ska inte ni heller göra för de är inte synd om mig de finns alltid nån som har de värre än vad jag har som de verkligen är synd om så tyck hellre synd om dom.
Jag har vant mig att ha värkande huvud dygnet runt.....först tänkte jag när de började att hur ska jag överleva detta utan att bli galen av att huvudet gör ont hela tiden..:question: men de lustiga är att man faktiskt vänjer sig hur illa de en är så vänjer man sig vid att de gör ont hela tiden.
~♦~◊~♦~◊~♦~
Man får sen prova sig fram hur mycke man kan göra utan att skallen säger upp bekantskapen med en å när man väl lärt sig de så är de lugnt då flyter allt på i sin vanliga takt utan problem, å visst tänjer jag på gränserna mellan varven å får sota för de men då vet jag sen att de gick inte göra så då gör jag inte om samma misstag två gånger de är nog de bästa.......man gör inte om samma tabbe mer än en gång för man vill inte sota för tabben sen mer än en gång :D
~♦~◊~♦~◊~♦~
Så idag blir de nog en lugn dag väntar på att en instalatör av en grej här hemma ska komma förbi men efter de kanske jag dammsuger av golven när min son åker till sin praktik.
Idag har dom mycke på praktiken dom har över 1000 personer på julbord så han lär få jobba arslet av sig ikväll.....så snälla alla håll tummarna för han att han får jobb där sen?????
~♦~◊~♦~◊~♦~
Nää nu får ni ha de så bra idag å njut nu av helgen över en smaskig middag eller en rejäl myskväll med era respektive så kommer helgen bli underbar även för er ;)
~♦~◊~♦~◊~♦~
VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV I NUET FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG
VI KAN ALDRIG TA TILLBAKA DE VI GÖR FEL BARA LÄRA OSS AV DE
MISSTAGET Å GÅ VIDARE SÅ LEV LIVET FULLT UT
ÄLSKAR ER ALLA KRAMIZ LAILA :love:
~♦~◊~♦~◊~♦~

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de äntligen fredag igen Godmorgon ;)


~♦~◊~♦~◊~♦~
Så var de äntligen FREDAG igen å helg JIPPIE ;) Nu tänker säker många vad jublar hon för som går hemma hela dagarna.....Jo för även om man går hemma hela dagarna så försöker man alltid göra nåt roligt av helgen som en god middag eller myskväll mm för att fira helgen å ledigheten för de är ju inte bara knegare som får fira att de är helg eller hur?????
~♦~◊~♦~◊~♦~
Idag är huvudet lite ur balans ännu men beror nog på att jag sovit skit å ingenting inatt så de kan lugna ner sig lite under dagen om jag har tur........ha ha ha nu var jag lustig TUR de är väl inte riktigt rätt ord för tur kan man väl inte säga att jag har :S min gumma kommer dö av skratt när hon läser den biten med tur eller hur gumman min?????
~♦~◊~♦~◊~♦~
Jag känner henne där vi har otur båda två så att skriva om jag har tur brukar alltid få oss att brista ut i skratt för tur är de absolut SISTA vi har.....bara se på min sjukdom hur många känner ni som har den sjukdom som jag har att herpesviruset vi alla bär på går ut i ryggmärgen å skapar hjärnhinneinflammationer svara gärna på de om ni vet nån som har de förutom jag??????
~♦~◊~♦~◊~♦~
Jag känner nämligen inte nån som har de eller haft de..:question:...så de är inte allt för vanligt TYVÄRR utan en ovanlig sak som självklart JAG var tvungen att drabbas av JIPPIE jag får vara udda ha ha ha vad skoj INT ALLS....men jag är däremot en positiv människa så jag tycker inte synd om mig själv å de ska inte ni heller göra för de är inte synd om mig de finns alltid nån som har de värre än vad jag har som de verkligen är synd om så tyck hellre synd om dom.
Jag har vant mig att ha värkande huvud dygnet runt.....först tänkte jag när de började att hur ska jag överleva detta utan att bli galen av att huvudet gör ont hela tiden..:question: men de lustiga är att man faktiskt vänjer sig hur illa de en är så vänjer man sig vid att de gör ont hela tiden.
~♦~◊~♦~◊~♦~
Man får sen prova sig fram hur mycke man kan göra utan att skallen säger upp bekantskapen med en å när man väl lärt sig de så är de lugnt då flyter allt på i sin vanliga takt utan problem, å visst tänjer jag på gränserna mellan varven å får sota för de men då vet jag sen att de gick inte göra så då gör jag inte om samma misstag två gånger de är nog de bästa.......man gör inte om samma tabbe mer än en gång för man vill inte sota för tabben sen mer än en gång :D
~♦~◊~♦~◊~♦~
Så idag blir de nog en lugn dag väntar på att en instalatör av en grej här hemma ska komma förbi men efter de kanske jag dammsuger av golven när min son åker till sin praktik.
Idag har dom mycke på praktiken dom har över 1000 personer på julbord så han lär få jobba arslet av sig ikväll.....så snälla alla håll tummarna för han att han får jobb där sen?????
~♦~◊~♦~◊~♦~
Nää nu får ni ha de så bra idag å njut nu av helgen över en smaskig middag eller en rejäl myskväll med era respektive så kommer helgen bli underbar även för er ;)
~♦~◊~♦~◊~♦~
VAR RÄDDA OM VARANDRA Å LEV I NUET FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG
VI KAN ALDRIG TA TILLBAKA DE VI GÖR FEL BARA LÄRA OSS AV DE
MISSTAGET Å GÅ VIDARE SÅ LEV LIVET FULLT UT
ÄLSKAR ER ALLA KRAMIZ LAILA :love:
~♦~◊~♦~◊~♦~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON