Smyckena från Karamell-design :love:

Måste ju lägga upp dom lovade bilderna som jag skrev om i går.
Vinsten jag vann från KARAMELL-DESIGN de hemliga paketet.

Detta innehöll mitt paket som jag vart super nöjd med. :D

TUSEN TACK FÖR VINSTEN ÄLSKAR VARENDA
SMYCKE JAG FICK JOHANNA!

KARAMELL-DESIG

♥ 

På första bilden är de armbanden å halsbanden som kom i paketet å på andra bilden är de örhängena, berlockerna, mobilsmycket å den lilla extra presenten hon skickade med i paketet ängeln som jag bara älskar :love: helt enkelt den är så vacker.

Så där har ni de jag vann hos AWA GARDIS i samarbete med KARAMELL-DESIGN
en rolig tävling med ett superfint pris var de så gå gärna in till Awa å kolla in hennes blogg
å titta in till Karamell-design å beställ nå snyggt till er själva eller nån ni känner för hon gör underbart vackra smycken allt från små tårtbitar på armband till enormt vackra halsband.

Ha de gott alla å njut av helgen så dyker jag nog upp med en sen sen nattblogg ska hämta min son strax före elva så den kommer nog upp först efter att jag hämtat han tror jag :love:

HA DE GOTT Å VILA MYCKE FÖR SNART STÅR JULEN FÖR VÅRAN DÖRR



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Smyckena från Karamell-design :love:

Måste ju lägga upp dom lovade bilderna som jag skrev om i går.
Vinsten jag vann från KARAMELL-DESIGN de hemliga paketet.

Detta innehöll mitt paket som jag vart super nöjd med. :D

TUSEN TACK FÖR VINSTEN ÄLSKAR VARENDA
SMYCKE JAG FICK JOHANNA!

KARAMELL-DESIG

♥ 

På första bilden är de armbanden å halsbanden som kom i paketet å på andra bilden är de örhängena, berlockerna, mobilsmycket å den lilla extra presenten hon skickade med i paketet ängeln som jag bara älskar :love: helt enkelt den är så vacker.

Så där har ni de jag vann hos AWA GARDIS i samarbete med KARAMELL-DESIGN
en rolig tävling med ett superfint pris var de så gå gärna in till Awa å kolla in hennes blogg
å titta in till Karamell-design å beställ nå snyggt till er själva eller nån ni känner för hon gör underbart vackra smycken allt från små tårtbitar på armband till enormt vackra halsband.

Ha de gott alla å njut av helgen så dyker jag nog upp med en sen sen nattblogg ska hämta min son strax före elva så den kommer nog upp först efter att jag hämtat han tror jag :love:

HA DE GOTT Å VILA MYCKE FÖR SNART STÅR JULEN FÖR VÅRAN DÖRR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON