Älskade ljuva vinter å advent :love:

Jaaaa jag vet ni tänker nu när ni läser rubriken JUL, ADVENT NU REDAN????
~♥~

~♥~
Nu är de inte riktigt så jag menar med den rubriken utan vad jag är ute efter att förmedla till er är att jag ÄLSKAR den här tiden på året med advent å julstämning som är på intågande :love: :love:
Jag älskar väl inte kylan riktigt men älskar den vita snön som gnistrar så vackert å sen älskar jag när advent gör sitt intågande........för de blir så otroligt vackert ute med alla belysningar som folk sätter upp å inomhus med allt pynt som kommer upp i fönstren å lyser så stämningsfullt. :D
~♥~
Jag å gumman min kan sitta i timmar å åka runt å kolla i fönster hur folk har pyntat å hur mysigt varmt å ombonat de ser ut överallt, därför ÄLSKAR jag den här tiden den gör mig varm inombords.
Jag fylls lite av ett härligt bubblande lyckorus som bubblar upp under den här tiden, sen får jag umgås med mina nära å kära då å speciellt GUMMAN MIN å min älskade MAMMA :love:
~♥~
Jag å min son bakar alltid STORA pepparkakor som vi sen dekorerar å hänger upp i röda band så de luktar gott i hela lägenheten de är nåt vi alltid gjort å trots att han är 20 år nu så ställer han upp å gör de år efter år han till och med tycker om de trots åldern ;)
~♥~
När jag växte upp så var julaftonsmorron speciell för varje år natten mot julafton så fyllde mamma ett fat åt oss var med frukt å godis, ställde en dricka bredvid å en julklapp som vi fick å kunde öppna när vi vaknade å den innehöll oftast nåt som vi kunde sysselsätta oss med under dagen tills tomten kom......så ni kan ju förstå att de var nåt som jag sen förde vidare till min son :love:
Sen steg vi upp å satte oss å såg tv de var alltid nå kul som hade premiär på julaftonsmorgonen som man sen kunde se varenda morgon hela jullovet.......gisses de var tider de bekymmerslösa tider.
~♥~
Så därför formligen ÄLSKAR jag den här tiden på året så himla mycke å blir varm i hjärta å själ av att bara tänka på den tiden ska ni veta. :love:
~♥~
Så nu är de snart dax att hämta upp alla lådorna ur förrådet å pynta sitt hem inför första advent å julen så jag är som ett litet barn på julafton när de närmar sig av lycka :D
~♥~
HAR NI NÅ SÅNA SPECIELLA UPPLEVELSER SOM NI KOMMER ATT TÄNKA PÅ KRING DEN HÄR TIDEN PÅ ÅRET ELLER ANNAN ÅRSTID???????
~♥~



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Älskade ljuva vinter å advent :love:

Jaaaa jag vet ni tänker nu när ni läser rubriken JUL, ADVENT NU REDAN????
~♥~

~♥~
Nu är de inte riktigt så jag menar med den rubriken utan vad jag är ute efter att förmedla till er är att jag ÄLSKAR den här tiden på året med advent å julstämning som är på intågande :love: :love:
Jag älskar väl inte kylan riktigt men älskar den vita snön som gnistrar så vackert å sen älskar jag när advent gör sitt intågande........för de blir så otroligt vackert ute med alla belysningar som folk sätter upp å inomhus med allt pynt som kommer upp i fönstren å lyser så stämningsfullt. :D
~♥~
Jag å gumman min kan sitta i timmar å åka runt å kolla i fönster hur folk har pyntat å hur mysigt varmt å ombonat de ser ut överallt, därför ÄLSKAR jag den här tiden den gör mig varm inombords.
Jag fylls lite av ett härligt bubblande lyckorus som bubblar upp under den här tiden, sen får jag umgås med mina nära å kära då å speciellt GUMMAN MIN å min älskade MAMMA :love:
~♥~
Jag å min son bakar alltid STORA pepparkakor som vi sen dekorerar å hänger upp i röda band så de luktar gott i hela lägenheten de är nåt vi alltid gjort å trots att han är 20 år nu så ställer han upp å gör de år efter år han till och med tycker om de trots åldern ;)
~♥~
När jag växte upp så var julaftonsmorron speciell för varje år natten mot julafton så fyllde mamma ett fat åt oss var med frukt å godis, ställde en dricka bredvid å en julklapp som vi fick å kunde öppna när vi vaknade å den innehöll oftast nåt som vi kunde sysselsätta oss med under dagen tills tomten kom......så ni kan ju förstå att de var nåt som jag sen förde vidare till min son :love:
Sen steg vi upp å satte oss å såg tv de var alltid nå kul som hade premiär på julaftonsmorgonen som man sen kunde se varenda morgon hela jullovet.......gisses de var tider de bekymmerslösa tider.
~♥~
Så därför formligen ÄLSKAR jag den här tiden på året så himla mycke å blir varm i hjärta å själ av att bara tänka på den tiden ska ni veta. :love:
~♥~
Så nu är de snart dax att hämta upp alla lådorna ur förrådet å pynta sitt hem inför första advent å julen så jag är som ett litet barn på julafton när de närmar sig av lycka :D
~♥~
HAR NI NÅ SÅNA SPECIELLA UPPLEVELSER SOM NI KOMMER ATT TÄNKA PÅ KRING DEN HÄR TIDEN PÅ ÅRET ELLER ANNAN ÅRSTID???????
~♥~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON