En liten natti natti hälsning till alla :tired:

En Liten Natti Natti Hälsning Till Alla Trötta Själar :tired:
≈♥≈ ♦ ≈♥≈

≈♥≈ ♦ ≈♥≈
Nu har jag jamasen på mig å myser riktigt gott i min säng med hundarna å hopas alla andra oxå har de gott ikväll med eller utan hundar ;)
≈♥≈ ♦ ≈♥≈
Skrev till Sanna för en stund sen för hon skrev till mig att hon redan hade tänt sina ljus å att grannarna fick stå ut med att se henne i jamasen sen när hunden skulle ut innan hon ska sova.....då var jag bara tvungen att svara henne, att de brukar mina grannar oxå få stå ut med jag i jamas en mamma på 40+ å en handduk lindad runt håret som är nytvättat så jag bör ju ha skrämt halft ihjäl varenda pensionär i huset för dom har vi gott om här ha ha ha ;).....men jag har världens bästa pensionärer i mitt område för trevligare får man leta efter å dom älskar mina hundar......så erkänn svårt att låta bli att tycka om dom då eller???? Tycker jag i alla fall :love:
≈♥≈ ♦ ≈♥≈
Så nu ska jag passa på att säga GOD NATT å SOV GOTT alla bloggare där ute å dröm sött inatt men framför allt VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥ :love: ♥
≈♥≈ ♦ ≈♥≈
Å till gumman min hoppas du får sova gott inatt trots värken men du vet vart jag finns dygnet runt annars mig kan du ringa till när du vill på dygnet......svarar alltid när de är DU :love:
≈♥≈ ♦ ≈♥≈

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
♥ LOVE YA ALL ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

En liten natti natti hälsning till alla :tired:

En Liten Natti Natti Hälsning Till Alla Trötta Själar :tired:
≈♥≈ ♦ ≈♥≈

≈♥≈ ♦ ≈♥≈
Nu har jag jamasen på mig å myser riktigt gott i min säng med hundarna å hopas alla andra oxå har de gott ikväll med eller utan hundar ;)
≈♥≈ ♦ ≈♥≈
Skrev till Sanna för en stund sen för hon skrev till mig att hon redan hade tänt sina ljus å att grannarna fick stå ut med att se henne i jamasen sen när hunden skulle ut innan hon ska sova.....då var jag bara tvungen att svara henne, att de brukar mina grannar oxå få stå ut med jag i jamas en mamma på 40+ å en handduk lindad runt håret som är nytvättat så jag bör ju ha skrämt halft ihjäl varenda pensionär i huset för dom har vi gott om här ha ha ha ;).....men jag har världens bästa pensionärer i mitt område för trevligare får man leta efter å dom älskar mina hundar......så erkänn svårt att låta bli att tycka om dom då eller???? Tycker jag i alla fall :love:
≈♥≈ ♦ ≈♥≈
Så nu ska jag passa på att säga GOD NATT å SOV GOTT alla bloggare där ute å dröm sött inatt men framför allt VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥ :love: ♥
≈♥≈ ♦ ≈♥≈
Å till gumman min hoppas du får sova gott inatt trots värken men du vet vart jag finns dygnet runt annars mig kan du ringa till när du vill på dygnet......svarar alltid när de är DU :love:
≈♥≈ ♦ ≈♥≈

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
♥ LOVE YA ALL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON