Fredag kväll å HELG JIPPIE :thumbup:

Jag får börja med att säga förlåt till alla för att jag inte skrivit nåt idag :blush: men har faktiskt varit upptagen hela dagen å då menar jag hela dagen.

Jag skulle ju på stan idag på morron med min gumma :love: men igår blev hon dålig hon fick migrän så jag visste inte om hon skulle orka idag, för jag om nån vet hur jobbigt de kan vara att ha så ont i skallen man blir totalt slut all ork rinner ur en ;(.....men min gumma är speciell på alla sätt ;)
Jag ringde henne när jag varit ut med hundarna å självklart skulle vi fara ändå hon var bara lite trött SA HON så vi åkte till stan å inhandlade lite olika saker å jag fick den där presentetn vi pratat om som jag inte nämner vad exakt mer än att jag blev SUPER GLAD HELT SALIG :love:

Sen tog vi ju våran obligatoriska kaffestund oxå för utan den kan vi inte vara de går bara inte å även min son var faktiskt med den här gången :) mest för att han behövde nya handskar å ett headset till sin dator hans har gått sänder för andra gången så nu måste de tillbaka igen :mad:

Men på vägen till affären för att storhandla så såg jag att gumman min inte mådde bra för hon blev tyst å blek å de är ett STORT tecken på att hon har VÄLDIGT ONT så vände genast om å körde hem henne å hämtade upp min son i stället, han kunde gott följa å hjälpa sin lilla mamma :D å självklart gjorde han ju de snäll som han är :D så gumman min fick åka hem å vila istället för visste att hon hade kvar sin storhandling sen tyvärr önskade så att jag kunde göra den åt henne så hon slapp men de är hon minsann för envis för GUMMAN MIN men hon är VÄRLDENS BÄSTA VÄN.

Sen hämtade jag hennes gubbe på sitt jobb för jag hade ju deras bil....äger nämligen inte nån egen bil så lånar alltid deras när jag ska storhandla å dom lånar snällt ut den goa som dom är båda två å de är jag dom evigt tacksam för men de vet dom oxå :love:

Sen när jag kom hem igen så skickade min son mig till soffan så jag skulle få lägga mig å vila ett tag för mitt huvud dunkade bra, å medans jag vilade så packade min son upp alla varor själv gud vad underbart snäll han var å skönt att slippa de för en gångs skull var de oxå. :love:

Så där har ni min dag lite i ett nötskal så att säga :rolleyes: för nu under kvällen blir de mys med hundarna å bara ta de lugnt orkar ärligt talat inte nå annat känner jag, :S å hundarna klagar då inte över sällskapet i sängen ;)

Ha de gott alla å var rädda om varandra för alla är värdefulla!
Återkommer innan jag ska sova med en liten nattblogg!


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Fredag kväll å HELG JIPPIE :thumbup:

Jag får börja med att säga förlåt till alla för att jag inte skrivit nåt idag :blush: men har faktiskt varit upptagen hela dagen å då menar jag hela dagen.

Jag skulle ju på stan idag på morron med min gumma :love: men igår blev hon dålig hon fick migrän så jag visste inte om hon skulle orka idag, för jag om nån vet hur jobbigt de kan vara att ha så ont i skallen man blir totalt slut all ork rinner ur en ;(.....men min gumma är speciell på alla sätt ;)
Jag ringde henne när jag varit ut med hundarna å självklart skulle vi fara ändå hon var bara lite trött SA HON så vi åkte till stan å inhandlade lite olika saker å jag fick den där presentetn vi pratat om som jag inte nämner vad exakt mer än att jag blev SUPER GLAD HELT SALIG :love:

Sen tog vi ju våran obligatoriska kaffestund oxå för utan den kan vi inte vara de går bara inte å även min son var faktiskt med den här gången :) mest för att han behövde nya handskar å ett headset till sin dator hans har gått sänder för andra gången så nu måste de tillbaka igen :mad:

Men på vägen till affären för att storhandla så såg jag att gumman min inte mådde bra för hon blev tyst å blek å de är ett STORT tecken på att hon har VÄLDIGT ONT så vände genast om å körde hem henne å hämtade upp min son i stället, han kunde gott följa å hjälpa sin lilla mamma :D å självklart gjorde han ju de snäll som han är :D så gumman min fick åka hem å vila istället för visste att hon hade kvar sin storhandling sen tyvärr önskade så att jag kunde göra den åt henne så hon slapp men de är hon minsann för envis för GUMMAN MIN men hon är VÄRLDENS BÄSTA VÄN.

Sen hämtade jag hennes gubbe på sitt jobb för jag hade ju deras bil....äger nämligen inte nån egen bil så lånar alltid deras när jag ska storhandla å dom lånar snällt ut den goa som dom är båda två å de är jag dom evigt tacksam för men de vet dom oxå :love:

Sen när jag kom hem igen så skickade min son mig till soffan så jag skulle få lägga mig å vila ett tag för mitt huvud dunkade bra, å medans jag vilade så packade min son upp alla varor själv gud vad underbart snäll han var å skönt att slippa de för en gångs skull var de oxå. :love:

Så där har ni min dag lite i ett nötskal så att säga :rolleyes: för nu under kvällen blir de mys med hundarna å bara ta de lugnt orkar ärligt talat inte nå annat känner jag, :S å hundarna klagar då inte över sällskapet i sängen ;)

Ha de gott alla å var rädda om varandra för alla är värdefulla!
Återkommer innan jag ska sova med en liten nattblogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON