God Natt Sov Gott alla nu är jag :tired:

God Natt Sov Gott alla nu är jag lite små pömsig :tired:
≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈
Passar på att skriva en liten nattblogg när jag inte hade just nå speciellt för mig för lite :tired: är jag allt men inte så jag kan sova ännu men brukar mysa som ju alla vet, med hundarna innan jag ska sova så tänkte ta den stunden nu när dom varit ut å pinkat å gjort sitt för kvällen, för behöver dom ut nå mera får min son ta dom hi hi hi ;p lite ska han väl göra oxå eller????
Nää nog hjälper han till allt jag ber han om gör han, å numera när vi har tre hundar så följer han med mig ut så jag slipper ta alla själv för tro mig tre flexilinor är inte de lättaste att hålla reda på alla gånger när dom springer som små yra höns :bigeyes:
≈♦≈♦≈
Men dom älskar formligen snön nu medans de är lagomt varmt, för dom för tro mig när de blir mycke minusgrader så lär dom måsta bli tvingade ut, då vill dom inte ut så då blir de korta snabba å då menar jag väldigt snabba turer då både skiter dom å pinkar på rekordtid :S
≈♦≈♦≈
Idag har jag fått kontakt med flera trevliga tjejer på bloggen som jag kommer att följa kul med nya kontakter å få lära känna även yngre tjejer :D så de ser jag fram emot väldigt mycke.
≈♦≈♦≈
Sen är jag väldigt orolig för min bonus dotter för dom fick fara med sin hund till Öjebyns djurklinik för han kunde inte gå helt plötsligt å jag hoppas att killen hennes som äger hunden tar rätt beslut för han kommer å lida av SVÅR värk resten av sitt liv de han har kvar av de...å då är han ändå 10 år gammal så vad är bäst för hunden en sån gång?????......Jag vet exakt vad jag skulle ha gjort men vet oxå vilket enormt svårt beslut de är när man haft en hund i över 10 år, de är JÄTTE SVÅRT att bara se till hundens bästa å inte till ens eget bästa för de är svårt att släppa taget om en hund man haft så länge de vet jag av erfarenhet. ;(
≈♦≈♦≈
Nää alla vänner å alla andra jag inte känner ;) nu ska jag hoppa i jamasen å bara njuta av kvällen med hundarna runt mig ska bli så skönt så för nog är man allt lite :tired: ändå.
≈♦≈♦≈
♦ SUSSA SÖTT DRÖM GOTT NATTI NATTI ALLA ♦
≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈
♦ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♦

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

God Natt Sov Gott alla nu är jag :tired:

God Natt Sov Gott alla nu är jag lite små pömsig :tired:
≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈
Passar på att skriva en liten nattblogg när jag inte hade just nå speciellt för mig för lite :tired: är jag allt men inte så jag kan sova ännu men brukar mysa som ju alla vet, med hundarna innan jag ska sova så tänkte ta den stunden nu när dom varit ut å pinkat å gjort sitt för kvällen, för behöver dom ut nå mera får min son ta dom hi hi hi ;p lite ska han väl göra oxå eller????
Nää nog hjälper han till allt jag ber han om gör han, å numera när vi har tre hundar så följer han med mig ut så jag slipper ta alla själv för tro mig tre flexilinor är inte de lättaste att hålla reda på alla gånger när dom springer som små yra höns :bigeyes:
≈♦≈♦≈
Men dom älskar formligen snön nu medans de är lagomt varmt, för dom för tro mig när de blir mycke minusgrader så lär dom måsta bli tvingade ut, då vill dom inte ut så då blir de korta snabba å då menar jag väldigt snabba turer då både skiter dom å pinkar på rekordtid :S
≈♦≈♦≈
Idag har jag fått kontakt med flera trevliga tjejer på bloggen som jag kommer att följa kul med nya kontakter å få lära känna även yngre tjejer :D så de ser jag fram emot väldigt mycke.
≈♦≈♦≈
Sen är jag väldigt orolig för min bonus dotter för dom fick fara med sin hund till Öjebyns djurklinik för han kunde inte gå helt plötsligt å jag hoppas att killen hennes som äger hunden tar rätt beslut för han kommer å lida av SVÅR värk resten av sitt liv de han har kvar av de...å då är han ändå 10 år gammal så vad är bäst för hunden en sån gång?????......Jag vet exakt vad jag skulle ha gjort men vet oxå vilket enormt svårt beslut de är när man haft en hund i över 10 år, de är JÄTTE SVÅRT att bara se till hundens bästa å inte till ens eget bästa för de är svårt att släppa taget om en hund man haft så länge de vet jag av erfarenhet. ;(
≈♦≈♦≈
Nää alla vänner å alla andra jag inte känner ;) nu ska jag hoppa i jamasen å bara njuta av kvällen med hundarna runt mig ska bli så skönt så för nog är man allt lite :tired: ändå.
≈♦≈♦≈
♦ SUSSA SÖTT DRÖM GOTT NATTI NATTI ALLA ♦
≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈
♦ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON