Godermorgon alla glada :D



Godmorgon alla glada hoppas att ni fått sova gott inatt å drömt sött, sluppit mardrömmar så klart här har de sovits si så där lite bråk med huvudet så nu tar man de lugnt :mad:
Men har ändå hunnit en hel del har hunnit promma med mina hundar å snart svept en panna kaffe :D å hunnit starta tvätten i tvättstugan så känner mig riktigt nyttig ju ha ha ha löjligt jag vet men de måste man ju oxå få vara ibland ;p

Så idag ska jag få allt tvättat inte för att jag hade så mycke, sen ska jag ge resten av min tvätttid till min älskade granne som alltid är så himla snäll mot mig :love: fö har mer än en gång fått hundfoder å täcken till hundarna av dom täcken som blivit för små till deras hund så jag har helt klart världens underbaraste grannar i dom........här för ett tag sen så fick jag deras mobil nummer ifall jag skulle behöva låna bilen nångång å hämta min son om han blev dålig, de tycker jag var otroligt omtänksamt av dom att hjälpa mig på de sättet......så jag är STOLT över mina grannar ;)

Hmmm......vad händer mer då idag jaa om jag ska vara ärlig så vet jag inte de blir en allmänt lugn dag känner jag men de är ju faktiskt SÖNDAG veckans VILODAG så tänkte att va faan vore kul att för en gångs skull ta fasta på de å bara ta de lugnt å vila ha ha ha.

Nåja nog mycke klotter för denna gång men jag dyker upp senare idag med lite mera klotter å kladd så ha de gott tills dess så hörs vi senare alla där ute :D

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA GLÖM INTE DE ♥



♥ SE YOU LATER EVERY ONE ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godermorgon alla glada :D



Godmorgon alla glada hoppas att ni fått sova gott inatt å drömt sött, sluppit mardrömmar så klart här har de sovits si så där lite bråk med huvudet så nu tar man de lugnt :mad:
Men har ändå hunnit en hel del har hunnit promma med mina hundar å snart svept en panna kaffe :D å hunnit starta tvätten i tvättstugan så känner mig riktigt nyttig ju ha ha ha löjligt jag vet men de måste man ju oxå få vara ibland ;p

Så idag ska jag få allt tvättat inte för att jag hade så mycke, sen ska jag ge resten av min tvätttid till min älskade granne som alltid är så himla snäll mot mig :love: fö har mer än en gång fått hundfoder å täcken till hundarna av dom täcken som blivit för små till deras hund så jag har helt klart världens underbaraste grannar i dom........här för ett tag sen så fick jag deras mobil nummer ifall jag skulle behöva låna bilen nångång å hämta min son om han blev dålig, de tycker jag var otroligt omtänksamt av dom att hjälpa mig på de sättet......så jag är STOLT över mina grannar ;)

Hmmm......vad händer mer då idag jaa om jag ska vara ärlig så vet jag inte de blir en allmänt lugn dag känner jag men de är ju faktiskt SÖNDAG veckans VILODAG så tänkte att va faan vore kul att för en gångs skull ta fasta på de å bara ta de lugnt å vila ha ha ha.

Nåja nog mycke klotter för denna gång men jag dyker upp senare idag med lite mera klotter å kladd så ha de gott tills dess så hörs vi senare alla där ute :D

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA GLÖM INTE DE ♥



♥ SE YOU LATER EVERY ONE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON