Godmorgon alla glada... :D

GODMORGON...GODMORGON!!


Så var de måndag igen å natten var skit å ingenting i alla fall när de kommer till sömnen :( kan nån förklara för mig varför man alltid sover som hårdast å som goast just innan klockan ringer på morron????.....för jag förstår inte varför de är så för ville bara vända på mig å somna om imorse när klockan ringde å hundarna började hoppa upp å ner :S

Nu tänker väl endel ja men va då klockan du går ju hemma på sjukbidrag varför ställer du ens klockan på morgonen????....Jo för annars skulle jag lätt sova bort dagen om natten varit dålig å då vänder jag snabbt på dygnen å de vill jag inte, vill inte missa dom få ljusa timmar vi har på dagen för de är ju dom som ger oss kraften ;) plus att vem ska man då surra med å ha skoj med om man börjar vara vaken hela nätterna för alla vänner man har sover nätter är vaken på dagarna :question: snacka om att man skulle känna sig isolerad då ;( inte skoj alls.

Men just nu idag var de mest för att jag skulle iväg på stan en sväng med min gumma å bara njuta av hennes sällskap hade jag tänkt mig för hon verkar ha piggnat till lite mera idag.
De känns skönt för var verkligen orolig för henne i helgen vet att hon hatar att bli inlagd så var orolig ända till idag för när hon ska till stan så vet jag att de värsta släppt.

Så nu väntar jag på henne å tänkte att va faan en liten blogg hinner jag plita ner i alla fall innan jag åker, å de får väl bli en lite längre en sen när jag kommer hem igen å har fått min lilla stund.
Men utöver de blir de en lugn dag är hur trött som helst känns som om jag skulle kunna somna stående :S å hur komiskt skulle inte de se ut ;P

Ha de gott alla så hörs vi kanske lite senare när jag varit ut en liten sväng :love:


;p BYE....BYE SEE YOU LATER ALLIGATOR ;p

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla glada... :D

GODMORGON...GODMORGON!!


Så var de måndag igen å natten var skit å ingenting i alla fall när de kommer till sömnen :( kan nån förklara för mig varför man alltid sover som hårdast å som goast just innan klockan ringer på morron????.....för jag förstår inte varför de är så för ville bara vända på mig å somna om imorse när klockan ringde å hundarna började hoppa upp å ner :S

Nu tänker väl endel ja men va då klockan du går ju hemma på sjukbidrag varför ställer du ens klockan på morgonen????....Jo för annars skulle jag lätt sova bort dagen om natten varit dålig å då vänder jag snabbt på dygnen å de vill jag inte, vill inte missa dom få ljusa timmar vi har på dagen för de är ju dom som ger oss kraften ;) plus att vem ska man då surra med å ha skoj med om man börjar vara vaken hela nätterna för alla vänner man har sover nätter är vaken på dagarna :question: snacka om att man skulle känna sig isolerad då ;( inte skoj alls.

Men just nu idag var de mest för att jag skulle iväg på stan en sväng med min gumma å bara njuta av hennes sällskap hade jag tänkt mig för hon verkar ha piggnat till lite mera idag.
De känns skönt för var verkligen orolig för henne i helgen vet att hon hatar att bli inlagd så var orolig ända till idag för när hon ska till stan så vet jag att de värsta släppt.

Så nu väntar jag på henne å tänkte att va faan en liten blogg hinner jag plita ner i alla fall innan jag åker, å de får väl bli en lite längre en sen när jag kommer hem igen å har fått min lilla stund.
Men utöver de blir de en lugn dag är hur trött som helst känns som om jag skulle kunna somna stående :S å hur komiskt skulle inte de se ut ;P

Ha de gott alla så hörs vi kanske lite senare när jag varit ut en liten sväng :love:


;p BYE....BYE SEE YOU LATER ALLIGATOR ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON