Godmorgon alla sjusovare ;p


≈♦≈♦≈
Godmorgon, Godmorgon alla sjusovare ;p idag blev de ett sent morgon inlägg pga att jag håller på tvätta kläder i tvättstugan de lilla evighetsjobbet som aldrig tar slut någonsin "Puh"
Har hunnit dricka en panna kaffe, tvätta, tvättat håret, varit på prommis med hundarna å skurat toaletten så lite duktig känner jag mig allt ;)......så nu återstår de bara att få energi till att dammsuga av golven oxå då skulle jag känna mig supernöjd :D MEN måste låta huvudet lugna ner sig lite mer först.
≈♦≈♦≈
Men i övrigt har de varit en underbar helg med mycke slappande å vila å jag har mest myst här hemma så de har varit skönt som faan....:blush: ursäkta svordomen men så skönt har de varit.
Ska göra lasagnett till middag sen för de är så himla gott å lätt att fixa oxå sköter sig själv, man behöver bara steka köttförsen å blanda ner allt i en form å in i ugnen så gör ugnen jobbet åt en passar mig perfekt idag ;)
≈♦≈♦≈
Men problemet med min huvudvärk som ställt till de i veckan å gjort mig totalt sängliggande löste sig igår fick den förbannade, jävla
, satans roliga vecka :mad: så de förklarade varför de var så bråkigt i huvudet tidigare "suck" ;( man blir så happy så...INT ALLS ;(
Vilket jävla idiotiskt påfund de är att måsta ha den här skiten en gång i månaden kan den inte bara försvinna när man passerat åldern för att skaffa fler barn så man slipper skiten :question: nää de vore väl alldelens för enkelt förstår jag :mad:
≈♦≈♦≈
Nää nu ska jag fortsätta med mitt här hemma, men ni får ha en underbar dag för de är ett underbart väder ute idag i alla fall här.....fast de har börjat att snöa nu men är fint älskar snön hoppas bara att den stannar kvar nu för de är ändå november.
≈♦≈♦≈

♦ HA DE GOTT HÖRS SENARE IDAG Å KOM IHÅG ALLA NU ♦
♦ VAR RÄDDA OM VARANDRA ♦

≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈

♦ SEE YOU LATER ALLIGATOR ♦


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla sjusovare ;p


≈♦≈♦≈
Godmorgon, Godmorgon alla sjusovare ;p idag blev de ett sent morgon inlägg pga att jag håller på tvätta kläder i tvättstugan de lilla evighetsjobbet som aldrig tar slut någonsin "Puh"
Har hunnit dricka en panna kaffe, tvätta, tvättat håret, varit på prommis med hundarna å skurat toaletten så lite duktig känner jag mig allt ;)......så nu återstår de bara att få energi till att dammsuga av golven oxå då skulle jag känna mig supernöjd :D MEN måste låta huvudet lugna ner sig lite mer först.
≈♦≈♦≈
Men i övrigt har de varit en underbar helg med mycke slappande å vila å jag har mest myst här hemma så de har varit skönt som faan....:blush: ursäkta svordomen men så skönt har de varit.
Ska göra lasagnett till middag sen för de är så himla gott å lätt att fixa oxå sköter sig själv, man behöver bara steka köttförsen å blanda ner allt i en form å in i ugnen så gör ugnen jobbet åt en passar mig perfekt idag ;)
≈♦≈♦≈
Men problemet med min huvudvärk som ställt till de i veckan å gjort mig totalt sängliggande löste sig igår fick den förbannade, jävla
, satans roliga vecka :mad: så de förklarade varför de var så bråkigt i huvudet tidigare "suck" ;( man blir så happy så...INT ALLS ;(
Vilket jävla idiotiskt påfund de är att måsta ha den här skiten en gång i månaden kan den inte bara försvinna när man passerat åldern för att skaffa fler barn så man slipper skiten :question: nää de vore väl alldelens för enkelt förstår jag :mad:
≈♦≈♦≈
Nää nu ska jag fortsätta med mitt här hemma, men ni får ha en underbar dag för de är ett underbart väder ute idag i alla fall här.....fast de har börjat att snöa nu men är fint älskar snön hoppas bara att den stannar kvar nu för de är ändå november.
≈♦≈♦≈

♦ HA DE GOTT HÖRS SENARE IDAG Å KOM IHÅG ALLA NU ♦
♦ VAR RÄDDA OM VARANDRA ♦

≈♦≈♦≈

≈♦≈♦≈

♦ SEE YOU LATER ALLIGATOR ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON