Godmorgon, Godafton å Godkväll ;)



Idag blir en lite rolig blogg blir allt på en enda gång Godmorgon alla till Godkväll alla för har inte kunnat säga de ännu har inte haft nåt internet sen inatt då de rent osade svavel :mad: från min sons rum när internet försvann å sen har de varit spårlöst borta ända tills för en liten liten stund sen :D
Så då tänkte jag att va faan vi kör en blogg med allt på en enda gång idag ha ha ha.

Den kompakta bloggen får de väl kallas eller vad tycker ni som läser den :question:

Idag när jag vaknade fick jag en rejäl AHA upplevelse milt uttryckt för vi hade minst 2 decimeter SNÖ här utanför WOW :bigeyes: säger jag bara vad de måste ha snöat under natten å de snöar ännu så nu är definitivt vintern här för gott kan inte tänka mig nå annat......blir förvånad om den skulle försvinna nu när de kommit så mycke å lite ;( ledsen skulle jag nog oxå bli för de är vackert vitt överallt ute nu å de tycker jag om :D

Sen kom nästa komiska grej när jag skulle ut med hundarna hmm....tillåt mig småle lite :) :) för dom hade inte hunnit skotta här utanför å på gångvägarna så mina två små hundar fick bada i snö för att göra sina behov å tro mig de var en syn för gudarna :D vet man ska inte skratta åt de men kunde inte hålla mig helt enkelt ;P :blush:

Aya (Chihuahuan) bryr sig inte så mycke hon plöjer fram, gör de hon ska, busar lite i snön å sen vill hon in......MEN Dvärg pinchern Loppan tyckte desto mindre om de hela hon försökte hitta nånstans att SKITA utan att behöva ha snö upp till öronen vilket inte var de lättaste kan jag lova er. :D
Kan lova er så mycket som att hon sket FORT å då menar jag FORT för att sen vilja upp i min famn å in i min jacka för att få värme men nä nä hon får allt gå själv för så kallt var de inte ute, kan inte skämma bort henne med de när de inte är kallt, för då får man jämt bära henne sen å de går inte när man har tre hundar att tänka på.

Sen när jag petat i mig kaffe å bäddat å plockat ihop lite här hemma så la jag mig å löste korsord till min förkylda son steg upp för han är rejält förkyld nu kan jag lova er :( han tycker inte de är skoj.
Sen hade jag så tråkigt att de blev till att baka två sockerkakor för att fördriva tiden lite å till min sons förtjusning...;)....för skallen gjorde för ont för att jag skulle kunna dammsuga vilket var typiskt när vi lika var utan internet men nää inte min skalle den ville bråka ändå :mad: :mad: :mad: så bara gilla läget.

Så nu sitter jag här å ska skriva lite kolla mailen å svara på facebook medans man har kvar internet för med de här vädret är de inte säkert att man får behålla de så länge ;( så gäller att passa på å göra allt på en gång så man hinner ha ha ha......:rolleyes:

Sen är de ju faktiskt ONSDAG idag å min ÄLSKADE MEDICINKVÄLL på tv 4 fakta JIPPIE så även om internet ryker så har jag min tv stund räddad så de blir tv resten av kvällen till efter elva när trauma varit så den stunden är helig för mig varje onsdag. :love:

Så ha de så gott alla å om jag har kvar internet innan jag ska sova så poppar jag in å slänger ihop en liten nattblogg åt er speciellt nu när de inte vart nån bra morgonblogg :blush:

♥ HA DE GOTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA Å KURA IHOP ER UNDER EN FILT Å MYS IKVÄLL ♥



♥ SEE YOU SOON LOVE YA ALL ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon, Godafton å Godkväll ;)



Idag blir en lite rolig blogg blir allt på en enda gång Godmorgon alla till Godkväll alla för har inte kunnat säga de ännu har inte haft nåt internet sen inatt då de rent osade svavel :mad: från min sons rum när internet försvann å sen har de varit spårlöst borta ända tills för en liten liten stund sen :D
Så då tänkte jag att va faan vi kör en blogg med allt på en enda gång idag ha ha ha.

Den kompakta bloggen får de väl kallas eller vad tycker ni som läser den :question:

Idag när jag vaknade fick jag en rejäl AHA upplevelse milt uttryckt för vi hade minst 2 decimeter SNÖ här utanför WOW :bigeyes: säger jag bara vad de måste ha snöat under natten å de snöar ännu så nu är definitivt vintern här för gott kan inte tänka mig nå annat......blir förvånad om den skulle försvinna nu när de kommit så mycke å lite ;( ledsen skulle jag nog oxå bli för de är vackert vitt överallt ute nu å de tycker jag om :D

Sen kom nästa komiska grej när jag skulle ut med hundarna hmm....tillåt mig småle lite :) :) för dom hade inte hunnit skotta här utanför å på gångvägarna så mina två små hundar fick bada i snö för att göra sina behov å tro mig de var en syn för gudarna :D vet man ska inte skratta åt de men kunde inte hålla mig helt enkelt ;P :blush:

Aya (Chihuahuan) bryr sig inte så mycke hon plöjer fram, gör de hon ska, busar lite i snön å sen vill hon in......MEN Dvärg pinchern Loppan tyckte desto mindre om de hela hon försökte hitta nånstans att SKITA utan att behöva ha snö upp till öronen vilket inte var de lättaste kan jag lova er. :D
Kan lova er så mycket som att hon sket FORT å då menar jag FORT för att sen vilja upp i min famn å in i min jacka för att få värme men nä nä hon får allt gå själv för så kallt var de inte ute, kan inte skämma bort henne med de när de inte är kallt, för då får man jämt bära henne sen å de går inte när man har tre hundar att tänka på.

Sen när jag petat i mig kaffe å bäddat å plockat ihop lite här hemma så la jag mig å löste korsord till min förkylda son steg upp för han är rejält förkyld nu kan jag lova er :( han tycker inte de är skoj.
Sen hade jag så tråkigt att de blev till att baka två sockerkakor för att fördriva tiden lite å till min sons förtjusning...;)....för skallen gjorde för ont för att jag skulle kunna dammsuga vilket var typiskt när vi lika var utan internet men nää inte min skalle den ville bråka ändå :mad: :mad: :mad: så bara gilla läget.

Så nu sitter jag här å ska skriva lite kolla mailen å svara på facebook medans man har kvar internet för med de här vädret är de inte säkert att man får behålla de så länge ;( så gäller att passa på å göra allt på en gång så man hinner ha ha ha......:rolleyes:

Sen är de ju faktiskt ONSDAG idag å min ÄLSKADE MEDICINKVÄLL på tv 4 fakta JIPPIE så även om internet ryker så har jag min tv stund räddad så de blir tv resten av kvällen till efter elva när trauma varit så den stunden är helig för mig varje onsdag. :love:

Så ha de så gott alla å om jag har kvar internet innan jag ska sova så poppar jag in å slänger ihop en liten nattblogg åt er speciellt nu när de inte vart nån bra morgonblogg :blush:

♥ HA DE GOTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA Å KURA IHOP ER UNDER EN FILT Å MYS IKVÄLL ♥



♥ SEE YOU SOON LOVE YA ALL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON