Godmorgon, Godafton å Godnatt...:tired:

Godmorgon alla, :love: Godafton alla :D å Godnatt alla :tired:
♥~♦~♥~♦~♥

♥~♦~♥~♦~♥
Ja nu tror ni väl jag har gått å fått stora knäppen när jag skriver en godmorgon blogg nu...MEN om ni fortsätter att läsa den så lär ni förstå helheten i varför :D
♥~♦~♥~♦~♥
Idag när jag stigit upp å varit ut men mina små vänner på fyra ben så satte jag mig i soffan å drack morgonkaffe å startade upp min dator.....men hann inte mer än starta upp den förrän Matte ringde å ville jag skulle göra mig klar så skulle han komma å hämta mig så skulle jag följa med hem till han å min gumma å koka knäck :S så där rök den bloggen all världens väg ha ha ha :D men de gör ingenting fick ju umgår med gumman min hela dagen å de tackar jag ALDRIG nej till. :love:
♥~♦~♥~♦~♥
Sen innan jag for hem vart jag bjuden på middag tackar man inte heller nej till Porterstek å Potatisgratäng MUMS säger jag bara vad gott de var........:love: sen följde min gumma med hit å höll mig sällskap tills Matte skulle hämta min son på hans praktik på Scandic hotell så hon åkte hem när min son kom hem så därför blev de inte nån blogg förrän nu när jag är själv igen ;)
Gumman min följde med för att få mig att koppla bort min huvudvärk ett tag å samtidigt för att hålla mig sällskap för har feber idag fick de nu ikväll så de är nog därför jag mått skit idag :S
♥~♦~♥~♦~♥
Så då tänkte jag lika bra skiva godmorgon, godmiddag för god middag var de ju jag åt å godnatt för att jag ska säga godnatt nu å lägga mig å mysa med hundarna tills jag somnar för natten, :O så därför vart bloggen lite lustig idag :rolleyes: å fick innehålla allt fråm morgon till kvällen.
♥~♦~♥~♦~♥
Men hoppas att ni alla haft en underbar dag med era nära å kära som mig....å imorron ska jag höra om gumman min vill följa med å gå på skyltsöndagen ett tag för de är så himla mysigt inne i stan då å doftar jul gör de både inne i butiker å ute på torget :love: så jag hoppas att hon verkligen vill fara med mig dit men de återstår att se vad hon vill göra men håll tummarna för de hade varit pricken över i:et som avslutning på denna helg :D
♥~♦~♥~♦~♥
Natti Natti alla sussa sött dröm gott så får vi höras imorron med lite mera klotter å kladd.
♥~♦~♥~♦~♥
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA OM ÄN PÅ SITT EGET VIS ♥
♥ FÖR INGET SÄTT ELLER VIS ÄR FEL KOM DE IHÅG!!! ♥
♥~♦~♥~♦~♥
♥ Å BEHANDLA DIN NÄSTA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD ♥
♥~♦~♥~♦~♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon, Godafton å Godnatt...:tired:

Godmorgon alla, :love: Godafton alla :D å Godnatt alla :tired:
♥~♦~♥~♦~♥

♥~♦~♥~♦~♥
Ja nu tror ni väl jag har gått å fått stora knäppen när jag skriver en godmorgon blogg nu...MEN om ni fortsätter att läsa den så lär ni förstå helheten i varför :D
♥~♦~♥~♦~♥
Idag när jag stigit upp å varit ut men mina små vänner på fyra ben så satte jag mig i soffan å drack morgonkaffe å startade upp min dator.....men hann inte mer än starta upp den förrän Matte ringde å ville jag skulle göra mig klar så skulle han komma å hämta mig så skulle jag följa med hem till han å min gumma å koka knäck :S så där rök den bloggen all världens väg ha ha ha :D men de gör ingenting fick ju umgår med gumman min hela dagen å de tackar jag ALDRIG nej till. :love:
♥~♦~♥~♦~♥
Sen innan jag for hem vart jag bjuden på middag tackar man inte heller nej till Porterstek å Potatisgratäng MUMS säger jag bara vad gott de var........:love: sen följde min gumma med hit å höll mig sällskap tills Matte skulle hämta min son på hans praktik på Scandic hotell så hon åkte hem när min son kom hem så därför blev de inte nån blogg förrän nu när jag är själv igen ;)
Gumman min följde med för att få mig att koppla bort min huvudvärk ett tag å samtidigt för att hålla mig sällskap för har feber idag fick de nu ikväll så de är nog därför jag mått skit idag :S
♥~♦~♥~♦~♥
Så då tänkte jag lika bra skiva godmorgon, godmiddag för god middag var de ju jag åt å godnatt för att jag ska säga godnatt nu å lägga mig å mysa med hundarna tills jag somnar för natten, :O så därför vart bloggen lite lustig idag :rolleyes: å fick innehålla allt fråm morgon till kvällen.
♥~♦~♥~♦~♥
Men hoppas att ni alla haft en underbar dag med era nära å kära som mig....å imorron ska jag höra om gumman min vill följa med å gå på skyltsöndagen ett tag för de är så himla mysigt inne i stan då å doftar jul gör de både inne i butiker å ute på torget :love: så jag hoppas att hon verkligen vill fara med mig dit men de återstår att se vad hon vill göra men håll tummarna för de hade varit pricken över i:et som avslutning på denna helg :D
♥~♦~♥~♦~♥
Natti Natti alla sussa sött dröm gott så får vi höras imorron med lite mera klotter å kladd.
♥~♦~♥~♦~♥
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA OM ÄN PÅ SITT EGET VIS ♥
♥ FÖR INGET SÄTT ELLER VIS ÄR FEL KOM DE IHÅG!!! ♥
♥~♦~♥~♦~♥
♥ Å BEHANDLA DIN NÄSTA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD ♥
♥~♦~♥~♦~♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON