Godmorgon på er alla :S



Välkommen in till mig denna morgon hoppas ni mår bra idag å är pigga å alerta eller??????
Själv mår jag tyvärr skit idag så jag väntar att min gumma ska vakna så jag får lifta med henne till VC å få min spruta så huvudet slutar bråka ;(

Blir samtidigt arg :mad: som faan när de ska göra så inåt helvete ont hela tiden blir så otroligt frustrerad å förbannad för vill göra så mycke men de går inte pga att de ska göra ont ;(
Men bara ta nya tag å försöka igen en annan dag SUCK :rolleyes:

Idag blir de en kort liten morron blogg så får jag återkomma senare med lite mer läsning när skallen har lugnat ner sig lite mera för får våldsamma problem att fokusera när de varker så här mycke, men ville ändå skriva ner några rader till mina vänner här på bloggen :D

HA EN UNDERBAR DAG Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA
OM ÄN PÅ ERAT EGET SÄTT FÖR INGET SÄTT ÄR DÅLIGT!


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon på er alla :S



Välkommen in till mig denna morgon hoppas ni mår bra idag å är pigga å alerta eller??????
Själv mår jag tyvärr skit idag så jag väntar att min gumma ska vakna så jag får lifta med henne till VC å få min spruta så huvudet slutar bråka ;(

Blir samtidigt arg :mad: som faan när de ska göra så inåt helvete ont hela tiden blir så otroligt frustrerad å förbannad för vill göra så mycke men de går inte pga att de ska göra ont ;(
Men bara ta nya tag å försöka igen en annan dag SUCK :rolleyes:

Idag blir de en kort liten morron blogg så får jag återkomma senare med lite mer läsning när skallen har lugnat ner sig lite mera för får våldsamma problem att fokusera när de varker så här mycke, men ville ändå skriva ner några rader till mina vänner här på bloggen :D

HA EN UNDERBAR DAG Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR NI VÄRDEFULLA
OM ÄN PÅ ERAT EGET SÄTT FÖR INGET SÄTT ÄR DÅLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON