Godmorgon....Godmorgon alla glada :D



Godmorgon....Godmorgon alla glada där ute idag är jag på ett strålande humör därav den otroligt rabiata GRODAN :D för har sovit som en klubbad oxe från klockan ett inatt till elva idag, TRODDE jag i alla fall......för upptäckte att jag glömt dra tillbaka just den klockan på lördag natt :blush: så vaknade med andra ord vid tio på ett strålande glatt humör :D :D :D

Har inte mer värk än den jag alltid har så känner mig ju så himla pigg bara därför å sen för att jag ska få umgås med min gumma lite vi ska på återbesök med lilla DIVAN Penny till veterinären å se om öronen blivit nå bättre än sist....:question:
♥ 
SÅ SNÄLLA HÅLL TUMMARNA ALLA ATT DE ÄR BÄTTRE I HENNES ÖRON NU SÅ HON SLIPPER HA ONT??



♥ HÄR ÄR MISS DIVAN PENNY LANE ♥

Men hon luktar inte lika illa så hon har säkert blivit bättre men de återstår att se men men sånt är livet för denna ras tyvärr dom är lite av ett "ÖRONBARN" tyvärr å de är synd för i övrigt är dom jätte söta å goa hundar.

Just nu väntar jag att min gumma ska titta in å få sig kanske lite kaffe innan vi åker till veterinären men de får jag se om hon gör innan....annars hämtar hon upp mig före ett så vi kan åka dit.

Sen vet jag faktiskt inte vad de blir idag för dagen efter jag varit så dålig som jag var igår så brukar jag ta de lungt man ska absolut inte utmana ödet i onödan kan jag ju erkänna, så blir nog mycke dator idag......å mitt bredband verkar OTROLIGT alert idag kanske dom fixat till de hela???...inte en dag för tidigt i alla fall.

Ni får ha de så bra så hörs vi med lite mer klotter lite senare idag ;) för alltid kommer jag på nånting att kladda ner åt er men vad får bli en liten överraskning :D

♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR ;) ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon....Godmorgon alla glada :D



Godmorgon....Godmorgon alla glada där ute idag är jag på ett strålande humör därav den otroligt rabiata GRODAN :D för har sovit som en klubbad oxe från klockan ett inatt till elva idag, TRODDE jag i alla fall......för upptäckte att jag glömt dra tillbaka just den klockan på lördag natt :blush: så vaknade med andra ord vid tio på ett strålande glatt humör :D :D :D

Har inte mer värk än den jag alltid har så känner mig ju så himla pigg bara därför å sen för att jag ska få umgås med min gumma lite vi ska på återbesök med lilla DIVAN Penny till veterinären å se om öronen blivit nå bättre än sist....:question:
♥ 
SÅ SNÄLLA HÅLL TUMMARNA ALLA ATT DE ÄR BÄTTRE I HENNES ÖRON NU SÅ HON SLIPPER HA ONT??



♥ HÄR ÄR MISS DIVAN PENNY LANE ♥

Men hon luktar inte lika illa så hon har säkert blivit bättre men de återstår att se men men sånt är livet för denna ras tyvärr dom är lite av ett "ÖRONBARN" tyvärr å de är synd för i övrigt är dom jätte söta å goa hundar.

Just nu väntar jag att min gumma ska titta in å få sig kanske lite kaffe innan vi åker till veterinären men de får jag se om hon gör innan....annars hämtar hon upp mig före ett så vi kan åka dit.

Sen vet jag faktiskt inte vad de blir idag för dagen efter jag varit så dålig som jag var igår så brukar jag ta de lungt man ska absolut inte utmana ödet i onödan kan jag ju erkänna, så blir nog mycke dator idag......å mitt bredband verkar OTROLIGT alert idag kanske dom fixat till de hela???...inte en dag för tidigt i alla fall.

Ni får ha de så bra så hörs vi med lite mer klotter lite senare idag ;) för alltid kommer jag på nånting att kladda ner åt er men vad får bli en liten överraskning :D

♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON