Ikväll blir de tidig Sov Gott :tired:

:tired: Ikväll blir de en tidig nattblogg är såååå trött såååå :tired:



Känner att jag måste göra tidig kväll i kväll för mina ögonlock känns som om dom väger bly :tired: så då är de lika bra inse sin begränsning å faktiskt säga godnatt åt er alla även om jag inte vill så vet jag hur ofokuserad jag blir när jag är så här trött tro mig helt växlad blir jag när värken släpper å jag får lite lugn å ro i skallen :tired: RAVE fasten dom har haft senaste dagarna i skallen är tydligen över inte för att jag fått någon hyra av dom men va faan bara dom lämnat skallen är jag supernöjd ha ha ha för de innebär att jag kommer att få sova inatt JIPPIE :bigeyes:

Men måste bara säga MILJONERS TACK till alla er som röstat på mig inne på LINNEAS BLOGG för jag blev VECKANS BLOGG å de är jag både STOLT över å GLAD över så ett stort tack till er alla.
:love: LOVE YA ALL :love:

till min sida när ni vill alla är välkomna :D

Så nu säger jag Natti Natti Sussa Sött inatt å var rädda om varandra för vi är alla vardefulla!



♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Ikväll blir de tidig Sov Gott :tired:

:tired: Ikväll blir de en tidig nattblogg är såååå trött såååå :tired:



Känner att jag måste göra tidig kväll i kväll för mina ögonlock känns som om dom väger bly :tired: så då är de lika bra inse sin begränsning å faktiskt säga godnatt åt er alla även om jag inte vill så vet jag hur ofokuserad jag blir när jag är så här trött tro mig helt växlad blir jag när värken släpper å jag får lite lugn å ro i skallen :tired: RAVE fasten dom har haft senaste dagarna i skallen är tydligen över inte för att jag fått någon hyra av dom men va faan bara dom lämnat skallen är jag supernöjd ha ha ha för de innebär att jag kommer att få sova inatt JIPPIE :bigeyes:

Men måste bara säga MILJONERS TACK till alla er som röstat på mig inne på LINNEAS BLOGG för jag blev VECKANS BLOGG å de är jag både STOLT över å GLAD över så ett stort tack till er alla.
:love: LOVE YA ALL :love:

till min sida när ni vill alla är välkomna :D

Så nu säger jag Natti Natti Sussa Sött inatt å var rädda om varandra för vi är alla vardefulla!



♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON