JIPPIE fredag kväll mys tajm ;)

Nu har man hunnit äta, diskat, tagit ut hundarna å hunnit fixa lite bilder till bloggen å hunnit fixa å dona lite här hemma innan de blev kväll :D känns riktigt bra måste jag ju erkänna, fast hade känts bättre om jag kunnat städa oxå innan helgen men nää de fick stryka på foten den här gången :(

Men ikväll ska jag bara mysa å ta de lugnt med hundarna i soffan ska rent ut sagt bädda ut min säng redan NUUUU å sen ska mysdressen på de vill säga JAMASEN, efter de blir de att krypa ihop i sängen med alla hundarna å bara må gått å se tv......kan de bli bättre????.....Ja förstås ska vara de med den hemgjorda glassen då de förhöjer ju kvällen lite i alla fall å så måste de tändas lite ljus, men bara några vill inte reta skallen för mycke för tänkte jag KANSKE skulle få städa lite under helgen istället när de inte blev av idag :D optimist i mig lever ännu ser jag inte illa ha ha ha.

Men självklart kommer jag att blogga under helgen oxå kan ju inte låta de vara måste få klottra lite i alla fall å självklart ska jag skicka en liten nattblogg ikväll inte missar jag de så vida inte nätet sviker mig som de gjort en hel del sista tiden :mad: men dom här två sista dagarna har de varit piggt värre, de är så man hinner tänka hmmm......vad är haken :question: när de funkar så bra idag......men jag passar på å njuter istället av att jag hinner skriva så mycke utan avbrott :bigeyes:

Men hoppas ni alla får en underbar fredagkväll med massor av mys å trevligt sällskap för nu är de ju HELG igen för alla som inte arbetar skift men ni som gör de får mysa bäst ni kan.

Så ha de gott så hörs vi snart igen innan natten kommer ;)

:love: LOVE YA ALL :love:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

JIPPIE fredag kväll mys tajm ;)

Nu har man hunnit äta, diskat, tagit ut hundarna å hunnit fixa lite bilder till bloggen å hunnit fixa å dona lite här hemma innan de blev kväll :D känns riktigt bra måste jag ju erkänna, fast hade känts bättre om jag kunnat städa oxå innan helgen men nää de fick stryka på foten den här gången :(

Men ikväll ska jag bara mysa å ta de lugnt med hundarna i soffan ska rent ut sagt bädda ut min säng redan NUUUU å sen ska mysdressen på de vill säga JAMASEN, efter de blir de att krypa ihop i sängen med alla hundarna å bara må gått å se tv......kan de bli bättre????.....Ja förstås ska vara de med den hemgjorda glassen då de förhöjer ju kvällen lite i alla fall å så måste de tändas lite ljus, men bara några vill inte reta skallen för mycke för tänkte jag KANSKE skulle få städa lite under helgen istället när de inte blev av idag :D optimist i mig lever ännu ser jag inte illa ha ha ha.

Men självklart kommer jag att blogga under helgen oxå kan ju inte låta de vara måste få klottra lite i alla fall å självklart ska jag skicka en liten nattblogg ikväll inte missar jag de så vida inte nätet sviker mig som de gjort en hel del sista tiden :mad: men dom här två sista dagarna har de varit piggt värre, de är så man hinner tänka hmmm......vad är haken :question: när de funkar så bra idag......men jag passar på å njuter istället av att jag hinner skriva så mycke utan avbrott :bigeyes:

Men hoppas ni alla får en underbar fredagkväll med massor av mys å trevligt sällskap för nu är de ju HELG igen för alla som inte arbetar skift men ni som gör de får mysa bäst ni kan.

Så ha de gott så hörs vi snart igen innan natten kommer ;)

:love: LOVE YA ALL :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON